Povídky čtenáře/čtenářky Akkarra
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 100%

Stránky: 

...and to all a good night / Merry Christmas, Git!

Odkaz | Autor: someoldcat (acatnamedeaster) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Remus/Severus/Sirius | Rating: NWS | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus se na Štědrý den vloudil do Nebelvírské věže, a co z toho vzešlo. :)
Klíčová slova: sex, humor, art, Kinky Kristmas 2010, double penetration


31 příchutí

Odkaz | Autor: Diana Williams | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 33
Shrnutí: Remus Lupin a Severus Snape už spolu žijí téměř rok. Jejich vztahu není co vytknout, sex je fajn a přesto... Lupinovi cosi chybí. Proto se pokusí přesvědčit svého partnera, aby spolu vyzkoušeli něco nového... Povídka, ve které si opravdu každý najde to svoje. Jinak vracíme peníze!
Klíčová slova: snupin, sex


A Very Potter Musical

Odkaz | Autor: Matt Lang & Team StarKid | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: prakticky celá parta z HP | Rating: PG-13 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Studentský muzikál, parodující Harryho Pottera. Odkaz na verzi s českými titulky: http://www.videacesky.cz/serialy/a-very-potter-musical
Klíčová slova: video, parodie, humor, muzikál

Adelaine:
“Znám dlouho, a přestože to není dokonalý ani perfektní, tak je to rozhodně z těch povedenějších parodií.”
Usmevava_Barush:
“....”
Ostravanka:
“q”
Mrmla:
“Super”
Nerla:
“Když jsem to viděla poprvé, byla jsem z toho mnohem nadšenější než teď. Pravda, Draco Malfoy byl na šest bodů z pěti i tentokrát, spíš mě zklamala dua Voldemorta a Quirrela, byť jsou oba dva úplně k sežrání. Zdaleka nejvíc si pochvaluji první dva díly nabité písněmi, které ladí, a pak se mi moc líbí konec na hřbitově. Zato otravná Ginny otravovala mě i jako diváka, a to už je co říct. V hodnocení jsem na třech a půl a nevím, jak se rozhodnout. Možná body ještě několikrát změním.”
René.K.:
“V životě by mě nenapadlo, že se budu tak výborně bavit u muzikálu, který ještě ke všemu vymysleli a odehráli nějací studenti. A Very Potter Musical zapůsobil jak svým vtipem, chytlavými písničkami, tak i tím, jak skvěle si dokáže utahovat z jednotlivých postav i děje. Obsáhl nejdůležitější události všech sedmi knih a udělal z toho neskutečně zábavnou podívanou. Postava Harryho Pottera mi byla dokonce sympatičtější než ta originální :) Dvojice Voldemort a Quirell přinesla muzikálu ty správné dojímavé momenty, o Ronově čokoládě se mi zdá ještě teď, k tomu Brumbál se svým nekompromisním přístupem a všeobecným nadhledem, příšerná Ginny ufňukanější než Ufňukaná Uršula... Je toho hodně. Kromě dua Quirell/Voldemort, který si prostě musíte oblíbit, jsou mé nejoblíbenější postavy Harry Potter a především úžasný Severus Snape, jehož herec vtiskl své roli úplně nový rozměr. "What the Devil is going on here?" :D”
Fleur Tera:
“Niečo absolútne skvelé a jedinečné! Tie piesne sú tak chytľavé, že mám slová Gotta get back to Hogwarts popísané po celej učebnici angličtiny :) A české titulky sa naozaj vydarili.”
Victoria:
“Ups, asi jsem přecenila své schopnosti angličtiny...”
Anne:
“Téměř u všech dílů jsem se prochechtala od začátku do konce... Snapeovy gesta, Voldy s Quirrellem, Ron s těmi tyčinkami a kdyby měl Harry takový charakter i v knihách, tak je to jedna z mých nejoblíbenějších postav. A ještě k tomu ty písničky. Prostě geniální!”
Samy:
“Dlouho jsem si říkala, co to proboha je zač, ten muzikál, a nedůvěřivě jsem se mu vyhýbala. Už ani nevím jak a najednou jsem viděla prvních pár dílů a už nešlo přestat. Tenhle kus má nezaměnitelnou "papundeklovou" atmosféru, celé to ale dalece přesahuje rámec školního představení a vůbec vám nebude vadit, že na jevišti kromě herců stojí jen dva sloupy a ke konci taky jeden dvourozměrný kotel. Samotní aktéři vás tak strhnou, že nějaké další rekvizity by snad i překážely. V tomhle bodě musím říct, že pro mě v jistých chvílích muzikál a zejména sequel zastiňují atmosféru filmu. Hudba a texty písní, které mimochodem složil představitel Harryho, mají skvělý náboj, příběh je posplétaný z různých dílů a přitom drží pohromadě. Postavy - to by bylo na samostatný referát. Kdo jednou uvidí zaláskované Quirela a Voldemorta, "co-se-to-tu-krucinál-děje" Snapea, veledůležitý plakát Zefrona, a všechny ostatní, už se s nimi nebude chtít nikdy rozloučit. Nešlo jinak a písničky mám v mp3, aby tahle skvělá parta pořád byla se mnou.”
ZJTrane:
“Škoda, že už s HP skončili.”
Ivet:
“"It´s gonna be totally AWESOME!" Nezapomenutelné hlášky, písníčky, i herecké výkony. Nemohla jsem se přestat smát. :))”
assez:
“:D Zac Efron?”
whampingwillow:
“Naprosto geniální! Když jsem do toho šla, trošku jsem se bála, že celý ten projekt zklame má očekávání, ale on je víc než naplnil. S dua Voldemort a Quirell dodnes nemůžu (zejména ze sladkého Voldyho), písničky si občas broukám ve sprše a už měsíce marně sháním Ronovu čokoládu :-D”
Istar Halabába:
“rozkoukáno :)”
Akkarra:
“Tohle jen tak nerozdýchám.... :)”
vrony:
“famózní, boží, jedinečné, velkolepé - mohla bych takto pokračovat do nekonečna :)) z postav se mi líbí nejvíce Draco a Voldemort na této stránce: http://www.videacesky.cz/tag/a-very-potter-musical najdete všechna videa s českými titulky”
SinamLlumi:
“Škoda, že nemůžu dát 10 hvězdiček... Tahle parodie spadá do kategorie „lepší než celý originál“. :) Muzikál se odehrává během Harryho druhého ročníku, ale obsahuje děj všech sedmi knih. Utahuje si z chyb a absurdit v HP (Brumbálova idiocie), má vlastní příběh (který daleko překonává některé díly HP) a navíc odpovídá na tak závažné otázky, jako např. jak mohl Quirrell spát, s Voldemortem vzadu na hlavě? :) Nepřehlédnutelné jsou i odkazy na fandom – zejména Snapeovy hlasové projevy... :) Herci, na to, že jsou to studenti, jsou prostě skvělí. Plus perfektní písničky. Omlouvám se za nesouvislý komentář, ale pořád ještě se válím smíchy. „Gotta get back to Hogwarts!!!“ :))) S.L.”

A Very Potter Senior Year

Odkaz | Autor: Matt Lang & Team StarKid | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: všichni | Rating: Pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Třetí pokračování slavné parodické serie o Potterovi.
Klíčová slova: muzikál


A Very Potter Sequel - fanvid

Odkaz | Autor: Matt Lang & Team StarKid | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: prakticky celá parta z HP | Rating: PG-13 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Pokračování báječného AVPM, studentský muzikál parodující Harry Pottera. Verze s českými titulky: http://www.videacesky.cz/serialy/a-very-potter-sequel
Klíčová slova: video, parodie, humor, muzikál


Agorafobie

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sirius Black/Draco Malfoy, Harry Potter, Lucius Malfoy, | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Lucius navštíví Harryho a Siriuse na Grimmauldovově náměstí 12 a požádá Pottera aby pomohl Dracovy uvězněnému v tenatech alkoholu, drog a sexu.
Klíčová slova: SB/DM


Anální zábava a Ráno poté

Odkaz | Autor: Isis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Sirius | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: sex, humor, snack


Apostata

Odkaz | Autor: Juxian Tang | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Lucius Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Snape je zajat Voldemortem, Lucius je rozhořčen jeho zradou
Klíčová slova: mučení, znásilnění, vyprávění ve druhé osobě


Až na krev

Odkaz | Autor: Styx | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Sirius Black | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Pokračování povídky "ŽIVOT NENÍ FÉR" Smrtijed Severus nemá život jednoduchý a jako bývalý Smrtijed už vůbec ne. Život se mu zkomplikuje ještě víc, když mu cestu zkříží bývalý odsouzený vrah Sirius. Varování: tragické, depresivní (pro jistotu mějte po ruce kapesníček, jeden snad bude stačit), slash - vyskytuje se zde homosexuální erotika. Poznámka: Povídka je psaná s láskou k Severusovi, i když dostává pěkně zabrat do těla
Klíčová slova: depresivní, snack


Be Aggressive

Odkaz | Autor: Acatnamedeaster | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Severus Snape/Sirius Black | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus comes to Grimmauld Place only to be greeted by a very enthusiastic dog.
Klíčová slova: fanart


Bezstarostná jízda

Odkaz | Autor: switchknife | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sirius Black/Remus Lupin | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Sirius si trochu moc všímá své motorky. Remus trochu moc žárlí. Překlad: Sinam Llumi --VAROVÁNÍ: Prosím nečtěte povídku, pokud jste citliví na vulgarismy. V tomto ~P~W~P~, pojednávajícím o tom, jak jeden chlap ohnul druhého přes motorku, je 14 [20, pokud čtete originál] víceméně sprostých, leč běžně užívaných slov. Big fucking deal.
Klíčová slova: PWP, fluff, orální sex


Bída křídla prostírá

Odkaz | Autor: femmequixotic | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Viktor Krum | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Teď se na mě Severus podívá. "Drahý Viktore. Nemůžeš jít sám proti celé policii." Já vím, ale šetřil jsem si svůj vliv na okamžik, kdy o něco půjde. (mezi námi, proč si autorka vybrala zrovna takové srhnutí jde mimo mě) Naše shrnutí: Snape po válce skončil v Bulharsku jako prodavač sexu a alkoholu. Fanarty: https://www.facebook.com/groups/265560200314433/posts/1694156424121463/ a https://archiveofourown.org/works/35446744/chapters/88405777
Klíčová slova: temné, sex


Cesta temnotou

Odkaz | Autor: Lakme | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Narcissa Black; Lucius Malfoy/Narcissa Blacková | Rating: od 12 | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2006-11-09 | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Severus se vrací po splnění úkolu, ne zrovna v nejlepší náladě... V další kapitole je retrospektiva do Severusova prvního dne ve škole, promísená s událostmi po Brumbálově vraždě... Severusův život. Hořkost, zoufalství, bezmoc, láska a nenávist.
Klíčová slova: zoufalství, melancholie, nenávist, smrt, romantika, psychologické


Cordelictus

Odkaz | Autor: Fabula Rasa | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Sirius Black | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Sirius Black učiní neuvážený slib, který se ukáže být poněkud.... pohlcující.
Klíčová slova: znásilnění, mučení, romantika


Cut

Odkaz | Autor: kissyushka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Fanart
Klíčová slova: Fanart, Snarry


Černá není jen znamením smrti

Odkaz | Autor: Lilithka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Severus Snape | Rating: +15 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Povídka o nečekané lásce, překážkách, snad i překvapeních. Ono je totiž velice zvláštní, co všechno může skrývat jedno srdce, co může skrývat a co umí ukázat. Pokud najdeme lásku...
Klíčová slova: melancholie, psychologie, slash, temné


Černá není jen znamením smrti II.

Odkaz | Autor: Lilithka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Draco Malfoy | Rating: +15 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Jeden je sám, samotný, osamocený. Druhý je lhostejný, trpící, nenáviděný...a možná ještě víc.
Klíčová slova: melancholie, psychologie, slash, temné


Death Eater Cards - fanart

Odkaz | Autor: madcarrot | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Smrtijedi | Rating: PG-13 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: "Sběratelské karty" s portréty všech známých Smrtijedů.
Klíčová slova: art, fanart, Smrtijedi


Déjá vu

Odkaz | Autor: D.J. Orlovský | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Sirius, Harry, Draco | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Kdysi dávno se v záchvatu vzteku a žárlivosti dopustil James Potter na svém spolužákovi strašlivých věcí a Sirius Black nejen, že nic neudělal, ale sám spáchal na člověku, jehož paradoxně miloval, velké křivdy. Teď se historie opakuje. Odehrají se věci tentokrát jinak? Může oběť milovat násilníka? A stačí dvacet let na vyhojení starých ran? Původní odkaz: /http://www.fantasmagorium.net/povidky/povidky-dejavu.php
Klíčová slova: znásilnění


Deník vlkodlaka

Odkaz | Autor: Styx | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Deník Remuse Lupina po dvaceti letech. Pokračování povídky Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...
Klíčová slova: smutné, romantické


Děsivá epopej o sázce ukrutné

Odkaz | Autor: Jane Sofron | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Ron Weasley, Neville Longbottom, Severus Snape | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry a Neville se vsadí o to, že obarví Snapeovi hlavu na blond
Klíčová slova: poezie, humor


Diamantem

Odkaz | Autor: Eodrakken | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Peter Pettigrew/Ron Weasley | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Součást série "And Just Plain Wrong": 1. "And Just Plain Wrong" (česky: Naruby) od Amanuensis / 2. "Damage Control" (česky: Poškození pod controlou) od Juxian Tang / 3. "Cut With Diamonds" (česky Diamantem) od Eodrakken / 4. "To The Victors" od Caesia / 5. "At The Beginning" od Arachnethe2 /// Varování: zmínky o zneužívání, dub-con, non-con, orální sex, asi dvě sprostá slova /// Shrnutí: Voldemort v minulosti ovládl kouzelnický svět, ovládl Bradavice a držel její studenty v otroctví. Nyní je poražen, je po válce a je třeba vyrovnávat účty.
Klíčová slova: otroctví, nedobrovolný sex


Do náruče smrti

Odkaz | Autor: Styx | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Sirius Black | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Poslední z třídílné série, pokračování povídky "AŽ NA KREV" _________________________________________________________________ Zrada se neodpouští. Ne zrada lorda Voldemorta. Zrádce je (skoro) vždy po zásluze potrestán. Někdy u toho umírají i nevinní. Severus je donucen vykoupit se dobrým skutkem, aby se mohl setkat se Siriusem. Varování: smutné, tragické (citlivější povahy ať si připraví větší zásobu kapesníčků, jeden už stačit nebude), slash - vyskytuje se zde homosexuální erotika
Klíčová slova: smutné, tragické, snack


Does Your Mother Know? (Sirius & McGonagall)

Odkaz | Autor: MissRJLupin | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: Sirius, McGonagalllová a další | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Sirius a McGonagallka... :)
Klíčová slova: Fanvideo, MM/SB


Dotek

Odkaz | Autor: leela_cat | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Alastor Moody | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jenom první dotek je nechtěný.
Klíčová slova:


Stránky: