Povídky čtenáře/čtenářky Akkarra
z fandomu Avengers
ohodnocené na 40%

A co bylo dál...

Odkaz | Autor: Tobinka | Fandom: Avengers | Jazyk: ČJ | Postavy: Thor/Loki | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Co se dělo po návratu na Asgard. / Volné pokračování povídky A nezapomeň na Zemi.
Klíčová slova: pwp


Gumídci

Odkaz | Autor: Metus | Fandom: Avengers | Jazyk: ČJ | Postavy: Loki, Tony, Thor | Rating: 16 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Loki se přidal k Avengers, ale stále si připadá jako vetřelec. Dokáže jedna party něco změnit?
Klíčová slova:


Nightmare

Odkaz | Autor: GoddessOfPudding | Fandom: Avengers | Jazyk: ČJ | Postavy: Loki, Frigga | Rating: PG/PG-13+ (výskyt mírného násilí, temná atmosféra) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: I bohové musí spát a ani Loki není výjimkou. Ovšem, vzhledem k jeho osobnosti, jeho spánek nebývá zrovna klidný. Máte odvahu ponořit se do Lokiho světa, do kterého se uchyluje pouze ve spánku a odhalit všechny jeho noční můry?
Klíčová slova:


Sciencebros: Sázka

Odkaz | Autor: Tobinka | Fandom: Avengers | Jazyk: ČJ | Postavy: Tony Stark/Bruce Banner | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Mezi dvěma génii v týmu to pěkně řve, nakonec je zataháno za nitky.
Klíčová slova:


Ta zatracená čelistka

Odkaz | Autor: Julie | Fandom: Avengers | Jazyk: ČJ | Postavy: Clint Barton (Hawkeye), Phil Coulson | Rating: T | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Nebyla bych to já, kdybych si nechala ujít možnost zase jednou si napsat přeslazenou romantiku o mrtvé postavě. Obsahuje utrápeného Clinta a jistou větu, kterou by cynik nikdy v žádné situaci neměl říct nahlas. Navazuje přímo na děj filmu a obsahuje opravdu velký SPOILER. Asi bych měla varovat i před použitím několika vulgárních slov (kterým se ovšem v tomto případě vážně nedalo vyhnout) a taky před tím, že to není zas tak moc veselé.
Klíčová slova:


Za koncem světa

Odkaz | Autor: Mae | Fandom: Avengers | Jazyk: ČJ | Postavy: Loki/Thor | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Svět je zničen atomovou válkou a Avengers, společně s Lokim, zůstanou uvěznění jako jediní přeživší v atomovém krytu. Život na Zemi je pryč a všichni zoufale uvažují nad tím, jak ho obnovit. Nakonec se způsob najde... možná.
Klíčová slova: Thorki, genderbender

shadow:
“Abych náhodou o něco nepřišla, tak jsem si povídku vycucla z archivu. No, kdyby se mi to bývalo nepodařilo, důvod k pláči by to nebyl. Ptákovina, kterou možná ocení větší fandové Avengers než jsem já.”
Mandelinka:
“Dlouho jsem nevěděla, jak přesně popsat dojem z té povídky. Nakonec jsem se rozhodla pro slovo "roztěkaná". Jenže i tak tam bylo dost věcí, co mě zasáhlo hluboko. A ty úžasné dialogy! /// Cituji autorku: "Právě mi došlo, že když se mi ta povídka nelíbí, nemusím ji tam mít." Tak už si asi nepočtete.”
Mrmla:
“Tak to si asi nepřečtu.”
Akkarra:
“Tak už to nedočtu. :/”
Benny:
“Tedy to byl rychlý výmaz ze stránek..a já to ani dočíst nestihla.Ok,řídím se výrokem autorky a pokud to za ty bity na serveru nestálo..”
kami:
“Z druhej časti som si prečítala len rozuzlenie, aby som to už mala za sebou.”
Lanevra:
“V povídce se najde několik opravdu vtipných momentů, které si zapamatuji. Stejně jako si budu pamatovat zápletku a její rozuzlení, za to je určitě jeden bod. Nicméně však, díky, prakticky absenci, jakýchkoliv uvozovacích vět, jsem se několikrát ztratila v tom, co kdo a jak říká. Navíc jsem celé dlouhé pasáže textu přeskakovala. Takže po této stránce to vidím na dva body. Dohromady tedy za tři. // O tom, do jaké míry to je nebo není slash, by se asi mělo u tohoto druhu povídek u nás všeobecně diskutovat. Já to za slash považuji.”