Povídky čtenáře/čtenářky Akkarra
z fandomu Avengers
ohodnocené na 20%

Nightmare

Odkaz | Autor: x | Fandom: Avengers | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 0
Shrnutí:
Klíčová slova:

shadow:
“Po mně to chce, abych měla vytvořený účet na googlu. Nechci.”
Mrmla:
“--”
Lanevra:
“Tak nevím, po větě: "Loki se jen přiblížil k posteli, ke které byl Tony svázán, pomalu se naklonil k jeho hlavě a zašeptal: "Tebe!" A dlouze jej políbil na rty." mne opět napadá, že bych měla výrazně snížit nároky na kvalitu českých povídek. Nebo je to možná tím, že Vločka a Existence od Eonah je slohově o tolik lepší... zatra, i obsahově, vážně jsem o ní řekla, že je to klišé?// Hmm, dobře, přečtu si i pokračování, jen abych věděla, jak to autorka hodlá ukončit. Takovou povídku napsala jedna z nejslavnějších českých HP ff spisovatele a její konec se těžko překonává, leda tak okopíruje. // Ale čert to vem! Nebudu čekat na pokračování nebo konec. Je to jak povídky od Anonyma, hrozné už od počátku a s přibývajícími kapitolami to může být jenom horší. // Tak jsem nakonec přečetla i pátou kapitolu, je to tam tak podivně zařazované, že jsem si ji do teď ani nevšimla a "Tony se povalil na postel a rozbrečel se taky"... c-co-cože to udělal? Povalil se a pak rozbrečel? To je nejen OOC, to je hlavně špatně napsané. // Mimochodem, jméno povídky je typické nomen omen; je to noční můra pro postavy i pro čtenáře.”
Akkarra:
“Tohle je parodie, že jo? Že jo?! Loki a Tony jsou menstruující uřvané hysterky s IQ nanejvýš tak 10. Odine, proč?”
Nechuťák:
“\(oo)/”