Povídky čtenáře/čtenářky Akkarra
z fandomu StarTrek
ohodnocené na 20%

Je mi vším...

Odkaz | Autor: Blackcatfromvulcan | Fandom: StarTrek | Jazyk: ČJ | Postavy: Kirk/Spock | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Kirk/Spock slash
Klíčová slova: sex


Shledání v hloubi duše

Odkaz | Autor: Sara a Singer | Fandom: StarTrek | Jazyk: ČJ | Postavy: James T. Kirk/Spock | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Zničený Kirk se vrací do rodné Iowy, aby zahnal smutek nad ztraceným poutem. Pomoci mu dokáže pouze Spock.
Klíčová slova:


V písku před branami

Odkaz | Autor: Diegina | Fandom: StarTrek | Jazyk: ČJ | Postavy: Kirk/Spock | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: sex , Spirk

terkacarodejka:
“jo to je fajn 5/5”
Lanevra:
“U této povídky si pamatuji začátek i konec, ale vždy to vnímám jako takové dvě samostatné povídky, spíš než jako jednu. Ještě jedna věc je na ní zajímavá, poprvé avšak ne naposledy, jsem se v ní setkala s myšlenkou, že je Spock produktem umělého oplodnění/genetického inženýrství. Už tehdy mi to přišlo podivné a říkala jsem si, že je to dost nelogický nápad... a pak se to na mě vyvalilo z více stran. Ne, pořád jsem to ještě neakceptovala, Spock prostě vznikl metodou "šup tam, šup ven" jak se dělají všechny děti. :-D”
Benny:
“Relativně dobrá povídka, pokud si odmyslí, že Kirk ve svém vyznání připomínal spíš ženu.Jimovu matku bych s radostí propleskala za ty spratkovské kecy a urážení Spocka.SPOILER:To vše kvůli dítěti a možnosti chovat další vnouče?KONEC SPOILERU.Děsivé to uplně nebylo:)”
Akkarra:
“Snažím se, vážně se snažím, nicméně tohle prostě nedávám. Ten začátek by snad ještě šel, ale četba části o rodinném dýchánku mi vypálila sítnici. :(”
Mrmla:
“,,”
Usmevava_Barush:
“.”
Zuzi:
“Spok==”
tudorrose:
“Ač se někomu tato povídka může zdát být příliš sladká, mně se vcelku líbila. Jednou za čas trocha romantiky neuškodí.”
Sargo:
“Ne že by to bylo špatně napsané, jen takové rozvláčné a ze začátku až příliš sladkobolné. K tak starým chlapům už mi to opravdu nesedlo. Též její argumenty byly až příliš... no nevím... možná by si měla adoptovat černouška z Afriky, aby se trochu uklidnily hormony :-D”
D.J. Orlovský:
“Po misi s V´gerem, kdy se Kirk vrátil na můstek Enterprise, poté co byl povýšen na admirála a převelen na Zem, obnovuje Kirk svůj někdejší milostný vztah se Spockem. Osobně mám nejraději tu scénu, kdy je Kirkova matka nachytá, jak spolu šukají v kuchyni.”

Zázrak Světel

Odkaz | Autor: Sara | Fandom: StarTrek | Jazyk: ČJ | Postavy: Spock/Kirk | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Kirk a Spock slaví Chanuku.
Klíčová slova: spirk