Povídky čtenáře/čtenářky AdelleR
z fandomu Originální Fic

Brácha

Odkaz | Autor: Klára Foldynová | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Lenny/Clay | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Je stejný jako každý jiný. Tři hrnky od kafe, petka coly, křupky rozdrobené na sedačce. V televizi další vědomostní soutěž. Otázky, na kterých nezáleží, nezáleží, nezáleží… Smrdí po přepáleném oleji, má strniště a starou mikinu s flekem od kečupu, kterou mu dala ona. Chvíli kouká na orchidej, chcípla. Zapomněl ji včera zalít. A taky předevčírem a všechny dny předtím. Měl by se zvednout. Uklidit, osprchovat, přehodnotit, žít. Nakonec to ale dopadne stejně jako vždycky. Z mrazáku vytáhne další pizzu, dopije colu, sprchu dá až zítra. Je stejný jako každý jiný. Je to ten den, kdy nic nedává smysl. Až do chvíle, než… Zazvoní zvonek.
Klíčová slova: gay homo tragédie vztah láska

Blanch:
“Já prostě originálky nečtu. Tečka. Nezajímám se, nevyhledávám, nejsou v mým zorným poli. Ale tady mě něco prostě nakoplo a já jsem neodolala a musím říct, že nelituju a že se mi to moc líbilo až moc. Lenny je je protivně iritující sympaťák na zabití a nebo k vůl k umuchlání, těžko říct. A užila jsem si hlavně pwp, v poslední době mám pocit, že pwp česky skoro nikdo nezpracovává, takže mám absťáky a navíc to tam pěkně sedlo. Plus je nutno podotknout, že sloh autorek je jednoznačně skvělej. Přítomně reálný ve všech směrech a tvářích.”
AdelleR:
“♥♥♥”
Popelka:
“Naprosto bez přehání jedna z nejlepších buzna originálek, co jsem kdy četla. Děkuju, děkuju a ještě jednou děkuju.”