Povídky z fandomu Originální Fic
rozečtené

Stránky: 

Ve jménu Říše

Odkaz | Autor: Amater | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Ethan/Amine, Max | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 24
Shrnutí: Amater napsala: Povídka vznikla, když jsme jednou si povídali a válce a mě napadla šílená scéna. Podle toho vznikl i název díla Vše ve jménu německé říše, ale nakonec jsme to zkrátili. Doufám, že se vám příhody Amine, Maxe a vesnice Bois budou líbit a málem bych zapomněla i na Bubiho a Puppiho a spoustu dalších postaviček.
Klíčová slova: Válka


Ve jménu Říše

Odkaz | Autor: Amater | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Ethan/Amine, Max | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 24
Shrnutí: Amater napsala: Povídka vznikla, když jsme jednou si povídali a válce a mě napadla šílená scéna. Podle toho vznikl i název díla Vše ve jménu německé říše, ale nakonec jsme to zkrátili. Doufám, že se vám příhody Amine, Maxe a vesnice Bois budou líbit a málem bych zapomněla i na Bubiho a Puppiho a spoustu dalších postaviček.
Klíčová slova: Válka


Victor

Odkaz | Autor: LinG | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Victor/Arthur | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Přijdete úplně o všechno, v sousedství vám zuří občanská válka, je stanné právo. Žijete ve starém, zatuchlém domě, na míle vzdálení vlastní minulosti. A jednoho večera vám cizinec nabídne naději na únik ze všední každodennosti, cizinec tak podivný jako místo samo. Budete ho následovat...?
Klíčová slova: tajemno, občanská válka


Za ostnatými dráty

Odkaz | Autor: Domík | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Sára Adlerová, Sophie Bergmanová, Heinrich Bergman, Lisa Bergmanová, Ruth Adlerová, Jákob Adler, Tabitha Pollaková, Adam Pollak, Abel Pollak, Josef Pollak atd. | Rating: 17+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2013-03-28 | Počet kapitol: 11
Shrnutí: Když je Adolf Hitler roku 1933 zvolen říšským kancléřem, lidé se začínají bát. O dva roky později se první obavy naplní poté, co jsou vydány Norimberské zákony. Židovské obyvatelstvo z Německa i okolních států ve velkém emigruje, ale někteří zůstávají a pořád doufají, že všechno bude dobré. Mezi rodinami, které stále věří, patří Adlerovi, jejichž dceři Sáře je v době vydání Norimberských zákonů jedenáct let. Bohužel se ale naplňují ty nejčernější předpoklady a když je v září roku 1938 podepsána Mnichovská dohoda a Sudety připadají pod říši, všichni si uvědomují, co se bude dít dál. Ke vzniku protektorátu už zbývá jen krok, stejně jako k tomu, aby židovské obyvatelstvo z Československa začalo být houfně transportováno do koncentračních táborů. Adlerovi v Liberci zůstanou, i když mají možnost emigrovat. Když svůj názor změní, už je pozdě. Jejich dopis ohlašující, kdy se mají dostavit k transportu, jim přichází na konci roku 1941. Sářini rodiče však vědí, že je nic dobrého nečeká a proto přemluví svoje přátele, české Němce, aby Sáru ukryli u sebe a postarali se o ni. V té době už je Sáře patnáct let a začíná si uvědomovat i jiné věci, které jsou pro dospívající dívku děsivé skoro tak, jako hrozící válka. Zatímco je ukrývána u Bergmanových, čím dál více se sbližuje se Sophií, se kterou byly od dětství nejlepší kamarádky, najednou však zjišťují, že jsou ještě něco mnohem víc. Jak může dopadnout tajný vztah dvou mladých dívek, když kolem zuří válka? Může vůbec tak mladé děvče přežít ztrátu rodiny a fakt, že se možná bude muset až do konce života skrývat? Můžou žít Bergmanovi s pocitem, že kdyby Němci zjistili, že skrývají Židovku, tak skončí ve vězení za velezradu a možná by dokonce sami putovali do koncentračních táborů? Válka dokáže zkazit charakter i toho nejlepšího člověka. Strach vás svazuje každou vtěřinu vašeho života. Nikdy si nemůžete být jistí, že vaše jméno není další na seznamu. Bolest, strach, beznaděj a smrt. To je vše, co válka způsobuje. Ale pořád tu zbývá i naděje. Naděje, že jednoho válka skončí a vy se opět setkáte s těmi, kteří pro vás měli být už navždy ztraceni.
Klíčová slova: smrt, válka, naděje


Zkáza a Naděje

Odkaz | Autor: Lady Corten | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Aka, Lorik, Merik a další | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 65
Shrnutí: První díl trilogie Aka: Příběh o jedné dívce, která se musí stát chlapcem, aby zakryla jednu velkou lež. O princi, který neví, jestli chce být princem. A mágovi, který je opředen mnohými příběhy tak hustě, že už sám neví, co je pravdou a co lží. A když do toho vložíme jedno proroctví a skupinu vyděšených bohů, tak dostaneme svět, o kterém si budete muset přečíst víc, jestli chcete vědět, jak to vše ve skutečnosti bylo.
Klíčová slova: Proroctví, mág, čaroděj, válka, osud


Živly

Odkaz | Autor: gleti | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: ohnivý muž/víla | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: ohnivý muž se zamiloval do víly
Klíčová slova: oheň, plamen,


Stránky: