Povídky z fandomu Tonari no Totoro
ohodnocené na 20%

Tonari no Totoro Bus Stop - fanart

Odkaz | Autor: Sachsen | Fandom: Tonari no Totoro | Jazyk: fanart | Postavy: Satsuke , Totoro | Rating: 12 + :) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Parafráze nejslavnější scény z anime filmu "Můj soused Totoro".
Klíčová slova: fanart

Areboria:
“.”
Ostravanka:
“q”
Fleur Tera:
“vynikajúce... prebehli mi z toho zimomriavky po chrbte..”
Babble:
“Úžasné prevedenie, úžasný nápad ale spať sa mi teraz už nejako nechce :D”
Lanevra:
“To anime neznám, jen jsem četla co o něm psáno, a přijde mi to jako že samotný seriál je idealizované verze a tady nám malíř ukázal, jak to vlastně bylo všechno doopravdy.”
kami:
“Hej! To mám ako dnes zaspať? Ale inak je to krásne. (A absolútne nečakané. :D) Ale je pravda, že dievčatko sa nepodobá. Tak dám len 4.”
SinamLlumi:
“Nikdy nepochopím, proč ilustrátoři, kteří by mohli být opravdu dobří, místo hledání vlastního stylu mrhají svůj talent na kýčovitém anime. Ale to je můj problém. :) S.L.”
SaraPolanska:
“Ty jo. Ta atmosféra je opravdu... fenomenální. Moc se mi líbí práce se světlem a ten déšť...”
Danae:
“Geniální!”
Akkarra:
“To je brouček. :) Ale pod postelí bych ho mít nechtěla.... /// Bell: Zkus si o ten fandom napsat do Knihy, třeba to projde. :) /// Bell: Hele já jsem taky fanoušek anime (zbožňuju anime), ale to dítě mi do toho stylem kresby nesedí - proto jsem tomu dala jen 4 body, ačkoli ta potvůrka je naprosto dokonalá. :)”
belldandy:
“No dobrá, asi to sem nezapadne. Ani to nemám možnost zařadit do fandomu. (Co takhle ještě fandom - other :) Ale klidně mi to smažte, já se s tím smířím). Když já miluju Totora a o tuhle jeho děsivou antitezi jsem se s někým musela podělit. Jak se dětský fantazijní přítel může změnit v děsivou noční můru. (PS: Pokud neznáte a poznat chcete: http://en.wikipedia.org/wiki/My_Neighbor_Totoro. Mimojiné v dětském pokoji mého syna by jste právě tuhle scénu našli taky - namalovanou na zdi, samozřejmě ne v té děšivé verzi. :) )”