Povídky podle hodnocení

|<  << 10 11 12 13  >>  >|

Mistaken Identity

Odkaz | Autor: Silver Pard | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: AB, SS, Lily Potter, James Potter | Rating: K+ (9+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Postavil by se prosím skutečný Chlapec, který přežil? Snape je přesvědčen, že druhé z Potterových dvojčat je tím, o které si dělat starosti. Je až příliš zlé, že jak se zdá, nikdo jiný nesouhlasí. Oneshot.
Klíčová slova: Harry není považován za Vyvoleného, Harry má sourozence, humor, parodie


Good Dog

Odkaz | Autor: Amy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Remus/Sirius | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Sirius learns to be a good dog.
Klíčová slova: BDSM, Roleplay, Rimming, Bukkake, PWP


Zpověď pro Panenku

Odkaz | Autor: Tofiam | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy, Lucius Malfoy, Narcisa Blacková-Malfoyová | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Co znamená být manžel a manželka... Co všechno tají láska... Songfikce na motiv písně "Panenka".
Klíčová slova: Romantika, psychologické, songfic


Cambiare Podentes – Madurare

Odkaz | Autor: Jordan Grant | Překladatel: Hajmi 50, Alcea | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/ Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2013-07-21 | Počet kapitol: 56
Shrnutí: Pokračování Cambiare Podentes – Invocare. Do 47 kapitoly na odkazu - http://m-a-mprovasi.svetu.cz/madurare/052013/ Dokončení zde: https://alceacara.blogspot.com/search/label/Cambiare Podentes%3A Madurare
Klíčová slova: Snarry, Snape, Potter, SS/HP

DenDella:
“Přes rok jsem se po částech snažila prokousat tímhle románem, ale vzdávám to a už se k němu nebudu vracet. První část se mi velmi líbila a skutečně by mě zajímalo, jak celý příběh dopadne, ale tohle se nedá. Příběh je popisovaný téměř hodinu po hodině a uběhne více času v realitě než v příběhu. Je to první povídka, kterou jsem nedočetla, škoda. Možná, že zbylých 30 kapitol, by už tak roztahaných nebylo, ale to se nedozvím. Jinak to byl velmi nadějný nápad a příběh mi byl vážně sympatický. První část jsem hodnotila 4, tuto hodnotím 1. Se zatnutými zuby nedočteno.”
EmptyLifeWithDead:
“.”
LiviaCullen:
“Prečítala som celé aj keď mi to zabralo čas a čítala som z pra mesačnými prestávkami... raz som musela začať od znova aby som si pripomenula dej. Veľmi podarený preklad skvelej poviedky, jej dĺžka bolo to čo som na nej milovala najviac. Určite odporúčam prečítať ale pozor nie je to niečo čo za večer prečítate”
didinka:
“.”
Extasy:
“Pokračování CP-Invocare. Povídka je v podstatě dokončená, chybí přeložit poslední díl. Díly, které nemohla přeložit Hajmi, dopřeložila Slashprincess, kromě toho jednoho posledního. Zatím mě to baví, ačkoliv ten předchozí maraton (CPI) mne donutil zamyslet se nad sebou a být trochu zodpovědnější vůči svému zdraví, hlavně co se týče spánku. Je to těžké, odpoutat se od toho, ano i tenhle druhý díl je zatím velmi čtivý, takže později přidám edit, pokud to dočtu celé. EDIT. Dočteno a bylo to skvělé. Možná ne tak jako první díl, ale jelikož už jsem věděla, s čím počítat, tedy co se týče jisté rozvláčnosti, přijala jsem to tak a opravdu si to užila. Mrzí mne ten poslední nepřeložený díl. Použila jsem sice translátor, ale to není to pravé ořechové, zvlášť když právě na to celou dobu čtenář čeká. Konec je důležitým vyvrcholením a dělá povídku skutečně kompletní. Dalo by se to nazvat uzavřeným kruhem. Obdivuji autorku za tento epos, sbližování v obou dílech bylo rovnoměrně rozložené a dostatečně napínavé, aby člověk musel číst pořád dál a dál. A samozřejmě obdivuji i překladatelky, jak úžasně se takového nelehkého úkolu zhostily. Žila jsem touto povídkou téměř dva týdny a pomohla mi překonávat nelehkou životní situaci, ve které se teď nacházím. Za to jí patří můj obrovský dík!”
Cora:
“No... já zkrátka nevěřím tomu sledu událostí v obou dílech tak, jak by čtenář asi uvěřit měl. Ona tragická scéna před obřadem způsobila mladšímu z obou hrdinů trauma, během obřadu (byť pod vlivem lektvarových dryáků) se na to jaksi pozapomnělo, načež v pokračování následuje dalších několik desítek kapitol, které se odvíjejí prakticky výhradně jen od onoho děsivého zážitku. 3 - 4, ale protože jsem první díl hodnotila čtyřkou, a tento je kvalitou zdařilý méně, nemohu jinak... Btw překlad vynikající!”
Anonymka SS:
“Tuhle část povídky mám taky ráda, ale platí to samé co u první, je to moc dlouhé, bohužel”
KalamityJane:
“Benny mi mluví z duše. Nedočteno a nemám v plánu to měnit.”
jesssnape:
“...”
lilith3913:
“:-)”
Zuzi:
“Ju :D”
Benny:
“Tohle je pouze plácaní prázdné slámy.Opět událost, která se stala před rituálem se řeší na 40ti kapitolách.Nejsem úzkoprsá a sex v povídce vždy vítám, ale znát míru mezi vkusným počtem sexualních styků a jejich nadbydkem, respektivě PWP roztahané do třiceti kapitol, by neuškodilo.Zbývá pár dílů do konce a přiznavám, že porážku Voldemorta a epilog si nechám ujít.”
Adelaine:
“Ach jo. Asi kdyby to bylo kratší, bylo by to o lepší, ale takhle přiznávám, že se mi to moc nelíbilo. Severus byl pro mě moc slizkej (povahově), Harry zase nechutně urážlivej většinu povídky. Měla jsem dojem, že velká část povídky se skládala ze sexu, druhá z chvil, kdy na sex myslel, to přece jen trochu unaví. No a jejich geniální plán na zničení Voldemorta byl trochu padlej na hlavu. Jenže přes to přesevšechno je to prostě fakt docela čtivý, vzhledem k tomu, že jsem to přečetla i přes všechny výtky a přitom je to tak dlouhý, tak na tom něco být musí. Pro mě rozhodně horší jak první díl. Bod navíc za překlad, ten se mi líbil.”
speisy:
“-”
LadyS:
“...”
Lanevra:
“Řeknu s jistotou co je problémem této povídky. Autorka měla v hlavě vizi dlouhého příběhu, který chtěla popsat podrobně doslova den za dnem. Snadno se jí to vedlo v prvním díle, i když ke konci už to také poněkud pokulhávalo. Trochu dechu nabrala na začátku tohoto druhého dílu, nicméně ho pak opět ztratila a z povídky se stal rozvláčný opus o vztekajícím se Harry Potterovi a sebelítoslivém Severusovi Snapeovi.// Bod navíc za odvahu to překládat.”
Mrmla:
“...”
Zrzka Lenka:
“Výborné!”
belldandy:
“Maduare se mi líbilo od začátku až do konce (Konec jsem si přiznávám dočetla v angličtině s googlem. Já nedokážu být moc trpělivá :) ) Pokud jde o mne je to celé skvělé. I když musím dodat, že dlouhým povídkám asi svědčí, když máte možnost je číst na jeden zátah. :) . Já to tak udělala. Mé nejoblíbenější scény: Harry si Severusem vyřizuje jeho nevěru + úplný závěr, který je vlastně tak trochu zrcadlovým odrazem konce z Invocare. / Alcea dokončila překlad.”
te.ss.sa:
“:D”
kripolik:
“...”
Gab:
“...”
Nade:
“Tuhle záležitost prostě miluju...”
Kate Mathews:
“...”
ZJTrane:
“Kapitoly budú pribúdať každú nedeľu. Teším sa na ne.”

Canon vs Fanon Snape

Odkaz | Autor: zorm | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Severus Snape | Rating: WS | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Někteří fanoušci rádi zapomínají, jak Snape vypadá "ve skutečnosti". Srovnání Snapea, jak byl popsaný v knize, a Snapea, jak o něm čteme v povídkách. :)
Klíčová slova: art, humor


Unesená pravda

Odkaz | Autor: D.J. Orlovský | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Sirius Black | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Často věříme tomu, čemu chceme a ve jménu ušlechtilých ideálů děláme ty nejhorší věci. Co se ale stane, když nás pravda udeří do tváře, a trvá na tom, abychom jí pohlédli do očí?
Klíčová slova: nepříjemně překvapený Sirius


Smích

Odkaz | Autor: Mandragora | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Smutné. Navazuje na HP7 - tam kde JKR skončila.
Klíčová slova: smutné


Blood For a Parched Tongue

Odkaz | Autor: Amanuensis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: SS/SB | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Snape makes an opportunity for revenge. Written for the Vocabulary Smut Challenge and purposely crafted to be as crudely filthy as I could make it. non-con, kink, sex, shaving, bondage, gag, CBT, humiliation
Klíčová slova: non-con


Truth Beauty?

Odkaz | Autor: Sebastian | Fandom: Profesionálové | Jazyk: AJ | Postavy: Bodie/Doyle | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí:
Klíčová slova: orální sex


Trio Destruo I

Odkaz | Autor: Furthad | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Mitaka, Lord Voldemort, Spousta dalších | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 27
Shrnutí: První díl "románu" o Harry Potterovi. Původní děj je respektován asi tak do 5 dílu... zbytek je už naprosto originální směsice výplodů chorého mozku autora a okolních vlivů. Poměrně netradiční náhled na kouzelnický svět kombinovaný mudlovskou technikou. Harry Potter se změnil po ztrátě Siriuse a přijal nabídku z prestižní bystrozorské školy v Americe. V pozadí příběhu se rozpíná mocichtivá organizace WIA a samozřejmě i dlouhé slizké prsty Lorda Voldemorta a jeho tajemného učedníka. Harry se svými spolužáky přichází pomalu na to, že není jen dobro a zlo, ale i jiné strany. Harry se ponoří jak do studia, tak odkrývání minulosti vlastní rodiny. V průběhu studia pracuje jak pro organizaci WIA, mající vlastní cíle, tak pro své vlastní cíle. Celková délka cca 600 stran
Klíčová slova:


Zůstaňme přáteli

Odkaz | Autor: D.J. Orlovský | Fandom: Profesionálové | Jazyk: ČJ | Postavy: Bodie/Doyle | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: „Nebýt milován, to je smůla, ale nemilovat, to je neštěstí.“ (Albert Camus)
Klíčová slova: první osoba, hetero sex, násilí


Altruistic Second Sight

Odkaz | Autor: lilyseyes | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/SS | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry finds a first-year student being bullied by his Slytherin house mates and puts the boy under his protection, even though young half-blood seems better suited to Hufflepuff than Slytherin. Along the way, Harry manages to run afoul of the Head of Slytherin House, again.
Klíčová slova: mpreg, first time


S příchutí...

Odkaz | Autor: chillychilly | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: záškodníci, smrťožrúti, trio, učiteľský zbor,... | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-06-10 | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Kapitolová poviedka, ktorá sa skladá z množstva na seba nenadväzujúcich jednorázoviek, plných rôznych postáv, pričom sú občas slashom, občas romantikou, občas humorom.
Klíčová slova: príchuť


Pledges

Odkaz | Autor: Amireal | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: SS/HP | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 46
Shrnutí: Screwed up spells, attacks on hogwarts, Potions Masters who dearly wish he had actual control over his life.
Klíčová slova: manipulativní Brumbál, manželství, humor


Účel světí prostředky

Odkaz | Autor: Gleti | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HP | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry se chce stát bystrozorem za každou cenu
Klíčová slova: test


Ideálny pár

Odkaz | Autor: Rodo | Překladatel: Lokusta | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: LV/DM | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí:
Klíčová slova: drabble


Contracts

Odkaz | Autor: Bloody Fox | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, LV | Rating: T (13+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Řád si nikdy neuvědomil, jak daleko je Harry ochoten zajít, aby si zajistil svobodu. Jednorázovka.
Klíčová slova: po válce, vynucený sňatek, zrada


Living His Best Life

Odkaz | Autor: Alisanne | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: DD/GG, HP/SS | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: When Dudley comes out, he waves goodbye to the ‘normal’ life his parents expected him to have. (Dudley zmoudřel a hledá nové místo v životě. Jako doprovaod dostává Harry a Grega Goyla.)
Klíčová slova: rodina, hospoda, gay, comming out


SS a tajomstvo Stonehenge

Odkaz | Autor: Testralka(Tesska) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape, Herry Potter, Sirius Black, Remus Lupin, Hermiona a Ron a další | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 34
Shrnutí: Severu Snape přežil válku i poslední bitvu. Ovšem zanechalo to na něm jisté následky, které se projeví do budoucna. Ovšem rozhodnutí minulosti budou hrát zásadní roli. Jak do toho zapadá Harry Potter? NEchte se překvapit a čtěte.
Klíčová slova:


Sparkless

Odkaz | Autor: Dyamirity | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Homura Seiji, Nanami Shirogane | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 41
Shrnutí: Už se Vám někdy stalo, že se Vám do života vtírnul někdo koho ste neznali a převrátli váho ho vzhůru nohama? Ne? no tak to si přečtěte jak by to taky mohlo dopadnout. (Na stránkách musíte být přihlášeni)
Klíčová slova:


A Certain Kind of Fool

Odkaz | Autor: asnowyowl | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Albus Severus Potter, Harry Potter, James Sirius Potter, Lily Luna Potter, Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: For Severus, everything changes when Harry and his children move into Hogwarts. Little Albus Severus has taken a liking to him and it seems Harry Potter has a secret.
Klíčová slova:


Blackov dedič

Odkaz | Autor: Firephoenix8 | Překladatel: Weronik, Sonka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: HP(Orion Black)/Lezander Zraven, neskôr HP/Lord Voldemort, Sirius Black, Malfoyovi a další | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2012-03-16 | Počet kapitol: 64
Shrnutí: Čo by sa stalo, keby Harry odišiel od Dursleyovcov a náhodou ho našiel Sirius? Je Harry naozaj Jamesov syn? Ako Harry zvládne život v Moskve a na Durmstrangu? Pokračovanie prekladu - odkaz: http://www.fanfiction-poviedky.estranky.sk/clanky/blackov-dedic---pokracovanie-prekladu/
Klíčová slova: AU


Nečekaná návštěva

Odkaz | Autor: Mats Christiana | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Marcus Flint/Oliver Wood | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Oliver Wood a jeho družstvo vyhrálo famfrpálový pohár. Když se v převlékacích kabinách objeví Marcus Flint, vypadá to, že spolu mají ještě nevyřízené účty. // Povídka má pokračování - Půlnoční duel.
Klíčová slova: Flint/Wood, PWP


To Shape and Change

Odkaz | Autor: Blueowl | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Severus Snape, Harry Potter, Dumbledore and teachers, Longbottoms, Malfoys, Flamels, Voldemort atc | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 34
Shrnutí: AU. Time Travel. Snape goes back in time, holding the knowledge of what is to come if he fails. No longer holding a grudge, he seeks to shape Harry into the greatest wizard of all time, starting on the day Hagrid took Harry to Diagon Alley. A/N: I have taken the liberty of adjusting some of the canon things, so just be aware - - meaning Snape comes from a future different from the actual HP novels. Oh, and no Horcruxes.
Klíčová slova: cestovanie v čase


It’s Not Canon, Harry

Odkaz | Autor: Akemi42 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: SS/HP | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí:
Klíčová slova: fanvid, fanvideo


|<  << 10 11 12 13  >>  >|