Povídky - Květen 2020

Nezvaný host

Odkaz | Autor: Delphi | Překladatel: bedrníka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Filch, Pettigrew | Rating: hodně explicitní | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Petr Pettigrew se vloupá do Filchovy ložnice pro Jamesův zabavený neviditelný plášť a uvidí něco, co neměl.
Klíčová slova: pwp

l.enik.c:
“Moc se mi líbí, že je to zasazené do Severusových studetských let. Severus, šikanovaný svými spolužáky, chodí suverénně navštěvovat starého školníka, chová se, jako by byl v jeho komnatách doma, a chodí si k němu kvalitně zasexovat. Červíčkova myšlenka, že Srabus je sice umaštěný mizera, ale má opravdový sex, nemusí pokoutně masturbovat, je geniální. A závěr, kdy Červíček zvažuje, zda se podělit o svůj objev s ostatními přáteli, je také super. Moc povedená jednohubka.”
bedrníka:
“Mohlo by to být tuctové pwp, ale Petříčkovy vyjevené oči mu dodávají šmrnc, díky kterému si tuhle povídku s potěšením čtu stále dokola.”

Chlapci, kteří se stali součástí hvězd

Odkaz | Autor: Klára Foldynová | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Tomáš, Atrei | Rating: bez omezení | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Příběh o Tomášovi, který nenávidí svět, ve kterém žije. A miluje svět, kam nesmí vkročit. Každou volnou chvíli utíká z domu do tajemného lesa. A světy se hroutí. Rovnováha mezi Lesem a Městem je narušená. Všichni tvrdí, že za to může on. Nejspíš se bude muset všeho vzdát. Jednou. A nebo možná dřív, než by si myslel. A mezitím musí ještě najít sám sebe.
Klíčová slova: les, láska, dospívání, odloučení, samota, gay, kluci