Povídky - Srpen 2018

Pod zámkem

Odkaz | Autor: Mei | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Uchiha Itachi, Uchiha Fugaku, Deidara, Kisame, Sasori | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: (Jelikož jsem nenašla vhodný fandom a z redakce mi nikdo neodpověděl na žádost o přidání fandomu Naruto, vkládám povídku proto do originálu. Snad nebude problém) Co by otec neudělal pro své dítě? A zvlášť když je v nebezpečí, do nějž ho sám dostal. Deidarův otec se už několik let oddával alkoholu, drogám a potyčkám s gangy. Jednou ale zašel příliš daleko a zabil jednoho z nejváženějších lidí z Akatsuki - nejsilnějšího gangu v Tokiu. Ti mu teď vyhrožují, že jako pomstu zabijí jeho syna. Aby svého syna ochránil, poprosil svého starého přítele Uchihu Fugaka, který bezpochybně patřil mezi nejbohatší lidi ve městě, o pomoc. Ten nejdříve odmítal, pak ale dostal nápad. Co kdyby Deidaru schoval někam, kde ho nikdo nikdy nebude hledat? A to přesně ke svému synovi Itachimu, který pro svět jako by neexistoval.
Klíčová slova: anime, Naruto, Itachi, Deidara, Kisame, Sasori, fanfiction, ItaDei


Kočka mezi holuby

Odkaz | Autor: BeautifulFiction | Překladatel: Rowana Yegrani | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: Sherlock Holmes/John Watson, Mycroft Holmes, Greg Lestrade, paní Hudsonová, Anderson | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Jak se dny změnily v měsíce, John si uvědomil, že charakteristické kočičí rysy ani příležitostné typicky kočičí reakce už skoro nevnímá. Nezarážely ho Sherlockovy špičáky, ostřejší, než je obvyklé, ani způsob, jakým dokázal vidět ve tmě. Co na tom, že žil se vzácnou genetickou mutací Homo sapiens, namísto všedního jedince většinové populace? Byl to prostě Sherlock, jedinečný v každém ohledu a úchvatný stejnou měrou svou myslí jako fyzickým vzezřením. Soubor šesti na sebe volně navazujících povídek o vzájemném soužití a velice pozvolném sbližování člověka Johna a felisiana Sherlocka.
Klíčová slova: johnlock, preslash


To, co máš rád

Odkaz | Autor: misspamela | Překladatel: Miamam | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: Sherlock Holmes/John Watson | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Sherlock nechce jet na svátky domů sám...
Klíčová slova: johnlock


Tři nové zprávy

Odkaz | Autor: earlgreytea68 | Překladatel: Miamam | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: Sherlock Holmes/John Watson | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: John ve chvílích, kdy má namále, myslí poslední dobou na jedinou věc. Nebo spíš člověka. Je to trochu rozčilující, ale aspoň v duchu k sobě musí být upřímný. Jednou to vypadá, že vážně zemře, a rozhodne se, že by se měl Sherlockovi svěřit… a když už to nejde osobně, tak Sherlockovi aspoň musí zanechat zprávu. Ale pak přece jen vyvázne živý. A Sherlock má pořád přístup k tomu vzkazu… John se ho prostě musí zbavit.
Klíčová slova: johnlock


Jiná dimenze

Odkaz | Autor: SallyPejr | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: Sherlock Holmes/John Watson | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Mycroft unesl Johna a Sherlock mu za to ukradl přístroj, který měl být odeslán do nějakého Torchwoodu. Co se stane potom, to nikdo nečekal...
Klíčová slova: jonhlock


Ztráta dechu

Odkaz | Autor: Chryse | Překladatel: Hanetka | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: Sherlock Holmes/John Watson, Lestrade, Molly, Mycroft a další | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 25
Shrnutí: John vždycky myslel, že Sherlock nemá zájem, je nedotknutelný a nedotčený, ženatý se svou prací. Mýlil se ve všech bodech. Ale když Sherlock zabředne do vztahu, John se začne bát, že si ukousl moc velký krajíc… a tentokrát může mít pravdu.
Klíčová slova: johnlock

LiviaCullen:
“Rýchlo sa dostal do popredia medzi moje najobľúbenejšie. Veľmi rýchlo ma príbeh vtiahol do deje a po dvoch kapitolách som to už nevedela odložiť. Miestami som sa bála, či to Sherlock a John dajú dokopy. Vôbec som nemala problém s tým, že by bola poviedka hneď od začiatku predvídateľná a to je podľa mňa TOP.”
Velká_koule_chaosu:
“Dobře vymyšlená povídka, jen mi vcelku trvalo než jsem se začetla a celkové vyřešení problému s Moranem mi přišlo dost slabé. Ale jinak zajímavé a místy žhavé a přeslazené čtení.”

Zranění a uzdravení člověka

Odkaz | Autor: northerntrash | Překladatel: Heredhether | Fandom: LOTR | Jazyk: ČJ | Postavy: Bard/Thranduil, Sigrid, Tilda, Bain, Legolas, Tauriel | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: V náprsní kapse má zastrčenou plechovku dopisů, jeho srdce zoufale touží po domově a to jediné, co Bardovi pomáhá přežít smrdutou melu téhle války, je myšlenka na jeho děti, šťastné a smějící se, když trhají květiny v Thranduilových zahradách. | Překlad povídky „The Wounding and Healing of Man“ od autorky northerntrash. Barduil.
Klíčová slova: Hobit, AU, Barduil, Bard/Thranduil, druhá světová válka, hurt/comfort