Povídky - Listopad 2016

One out of nine (Jeden z devíti)

Odkaz | Autor: silverbirch | Překladatel: arabeska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Křivonožka/paní Norrisová | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 24
Shrnutí: Povídka je psána z Křivonožkova pohledu, drží se kánonu, co to jen jde
Klíčová slova: Křivonožka


Špatné rozhodnutí

Odkaz | Autor: Salazaret | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: JW/SH | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: John se vrátil z Afganistanu. Ale Mika nikdy nepotkal. Místo něj ho oslovil James Moriarty. A John začne pro něj pracovat.
Klíčová slova: johnlock


Nepochybně

Odkaz | Autor: Patoložka | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: JW/SH | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: John se obrátí na známého detektivního konzultanta, protože má podezření, že jeho manželka Mary je nájemná vražedkyně. Sherlock se tak seznamuje s Johnem, jedním z mála lidí, kteří jsou jeho prací ohromeni. Sherlock se přistihne, že si přeje, aby Mary byla vinná, a ne jen proto, aby měl co řešit…
Klíčová slova: johnock


Dedukce nebo urážka?

Odkaz | Autor: Hanetka | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: JW/SH | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Sherlock se nechá unést a povede se mu veřejně pronést obsáhlá dedukce mimo jiné i o Johnovi, která je ale bezmála kompletně špatně. Sherlock se zmýlil a nejen to, možná dokonce nesmiřitelně urazil svého jediného přítele. No a teď, jak z toho všeho ven?
Klíčová slova: johnlock


Co se plíží v tmách

Odkaz | Autor: SarkaS | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: JW/SH | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: John se vrací z Afganistanu. Ale je jiným člověkem, než před válkou. Má tajemství. Tajemství, které se nikdo nesmí dozvědět. Hlavně ne jeho nový spolubydlící do kterého se hned na první pohled zamiloval.
Klíčová slova: johnlock


Post-Mortem

Odkaz | Autor: oliverdalstonbrowning | Fandom: LOTR | Jazyk: AJ | Postavy: Bard/Thranduil, Elrond, Haldir, Sigrid, Tilda, Bain, Legolas, Tauriel | Rating: Gen | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Ghosts don't haunt houses, they haunt people. Thranduil is burdened by a past he fears he will never let go, but Bard is determined to help him overcome his grief. And perhaps make friends with the ghosts while he's at it.
Klíčová slova: Hobit AU, Barduil, duchové


Freya z Jotunheimu

Odkaz | Autor: JankaJane | Fandom: Avengers | Jazyk: ČJ | Postavy: Freya, Loki, Thor, Capitán Amerika další | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Freya, Lokiho dvojče, která nesnese aby se jejímu bratrovi stalo něco zlého. Jak bude reagovat, když se dozví, že Loki přežil pád z Bifrostu a chystá se terorizovat svět lidí? Rozmluví Lokimu jeho plán? A na čí stranu se nakonec postaví, na stranu Avengers nebo Lokiho?
Klíčová slova: Avengers, Loki, Thor


The Breaking Wheel

Odkaz | Autor: J_Baillier | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: Sherlock Holmes / John Watson, Mycroft Holmes, Molly Hooper | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: His immune system is decimating his nervous system - a civil war raging inside of him. Is there a reaction he's supposed to be having to this news, now? Something normal: cry, scream, pound the wall? Shake his fist at the uncaring universe? John can't stop this. An uncomfortable bed at some hospital ward isn't going to stop this. They keep telling him that this will most likely pass, but no one is answering the most important question: how will he be able to endure the uncertainty and the long wait?
Klíčová slova: Johnlock, nemoc, angst, hurt/comfort

Heredhether:
“Tohle pro mě byla nesmírně frustrující povídka. Ale vzhledem k tomu, že moje pocity jen kopírovaly pocity Sherlocka, ze kterého se skoro ze dne na den stal ležák odkázanej na přístroje a lidi, asi to znamená, že autorka odvedla dobrou práci a vtáhla mě do děje. U každé kapitoly jsem se modlila, aby se už Sherlock začal uzdravovat, ale místo toho se vždycky něco ještě víc podělalo. Ze všech těch jeho úvah, analýz a otázek vyžadujících odpovědi, kterých měl plnou hlavu a nemohl je vyslovit, jsem občas začínala klimbat, ale myslím si, že byly IC a jako někdo, kdo se rád nimrá v psychologii, si nemůžu stěžovat. V souvislosti s nimi nezapomenu na nesmírně zvláštní, silnou a dojemnou scénu s „labutí písní“. Pouto Johna a Sherlocka bylo popsáno krásně, dojímala jsem se nad tím jak stará bréca u Ordinace a zelenala jsem závistí. Ze scény u magnetické rezonance mám krustičku ještě teď. Úplně nejvíc na téhle povídce oceňuji všechny ty medicínský poznatky, který mi poskytnou materiál pro pěkných pár záchvatů hypochondrie. Dál se mi moc líbil Mycroft, Molly by měla dostat metál (ona to prostě shippuje víc, než my všichni dohromady, smiřme se s tím). Akorát závěr mě trochu zklamal – hádám, že autorka si nechává svoje Johnlock trumfy v rukávu pro pokračování, který prý odstartuje 1. prosince. Asi to s ním prubnu.”

Two Steps From Hell

Odkaz | Autor: Ssserpensssotia | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: LV, HG, HP, RW, LM a mnoho dalších | Rating: 18 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 40
Shrnutí: The story is books compliant until the scene in the Forbidden Forest where Harry goes to face Lord Voldemort. When destiny comes into play, Hermione Granger becomes the Horcrux instead of Harry, and no one expects what such a change can bring to the world. Her new situation allows her to see both heaven and hell, and her struggle to not give into the temptation begins. Not chained in the dungeons, and instead having all the doors open for her, Hermione must decide what is good and what is evil, or finally agree with the Dark Lord that only power matters. When you make decisions, do you think they could shatter the world?
Klíčová slova: Horcrux, Tomione, time travelling


And like the cycle of the year, we begin again

Odkaz | Autor: katherynefromphilly | Fandom: Merlin | Jazyk: AJ | Postavy: Merlin/Arthur Pendragon | Rating: M | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 39
Shrnutí: For many long years Merlin waited. For the other part of his soul, for the other half of his life. He was born to serve Arthur. So that meant he was also born to wait. Even if it took a thousand years. Even if the wait seemed never to end. Until one day, suddenly, it did.
Klíčová slova:


Jen řekni pravdu

Odkaz | Autor: Tyra Hawking | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Draco dlouhé roky lhal a předstíral, ale jednoho dne už toho má prostě dost. A když se ho Potter zeptá, o co mu jde, rozhodne se říct pravdu. Prostě jen tak. I když mu to může ublížit. Anebo taky. ne.
Klíčová slova: Drarry


Stopy Šelmy

Odkaz | Autor: Alice O´Really | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape, Tom Raddle a další | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Tom. Severus. Harry. Není fascinující, kolik společného mají? Tři nemilované děti. Tři mimořádní kouzelníci, vyrůstající v prostředí mudlovského světa. Tři studenti, kteří byli odmítnuti většinou, strávili léta studia na okraji společnosti. Tři mladíci, jejichž život zásadním způsobem ovlivnil stejný člověk – Albus Brumbál. Tři muži, kterým černá magie navždy změnila budoucnost. Přesto se každý z nich vydal svou vlastní, jedinečnou cestou. Anebo možná ne. Vítejte ve světě Šelmy. Stopy Šelmy jsou souběžně vyprávěné tři příběhy tří ústředních postav ve třech odlišných dobách; každá kapitola se tedy skládá ze tří sekvencí. Pokračování Elysejského klíče.
Klíčová slova: snarry, cestování časem


Winterheart

Odkaz | Autor: goddamnhella | Překladatel: Nordremo | Fandom: Avengers | Jazyk: FJ | Postavy: Loki/Tony, Clint, Natasha, ... | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Pour ses crimes, le châtiment de Loki commença dans un hiver sans fin et solitaire. Pour le sacrifice de Tony, son emprisonnement commença avec un sauvetage. Une histoire de laideur et de beauté, intérieure comme extérieure –et d’apprentissage de ce que le mot ‘monstre’ signifie vraiment.
Klíčová slova: Kráska a zvíře, frostiron, Loki v Jotunské podobě


The Taming of Tony

Odkaz | Autor: iswyn | Fandom: Avengers | Jazyk: AJ | Postavy: Tony/Loki, Bruce | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: After failing at world domination twice, Loki finds something new to conquer. What does he decide is worthy of his attention? Tony Stark. This time, though, Thor and the Avengers aren't going to stop him. The obstacles are considerable, but his biggest problems are Anthony himself, and Loki's own demons.
Klíčová slova: D/s, nezdravý vztah, alkoholismus, frostiron


1001 Tales of Once Upon a Time

Odkaz | Autor: lucius_complex | Fandom: Avengers | Jazyk: AJ | Postavy: Loki/Tony, Avengeři | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 21
Shrnutí: He could almost feel Steve’s stare burning a hole through his head. ‘I don’t understand Tony, what can you possibly do out of your suit that we haven’t already tried?‘ It’s Widow that puts it together first. ‘It’s not what. It's who.'
Klíčová slova: Frostiron, smrt postavy, tisíc a jedna noc, šťastný konec


Say Goodbye to Yesterday

Odkaz | Autor: melonbutterfly | Fandom: Avengers | Jazyk: AJ | Postavy: Loki/Tony, Avengeři, Fury, Phil,... | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: The day after the invasion Tony wakes up and his tower is intact again; everything is exactly the way it was before this whole mess went down. It doesn’t take him long to catch up but he can’t figure out why he’s in a time loop – so he does what anyone would: fuck things up while trying to find a way to fix this. Somewhere along the way, his priorities change and suddenly he finds himself involved neck-deep in Norse family drama, along with some other stuff.
Klíčová slova: časová smyčka, frostiron


Crux

Odkaz | Autor: Tyra Hawking | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Kouzelnický svět se postupně uzdravuje z války. Hermiona se stala léčitelkou, Ron pracuje na ministerstvu a Draco je bystrozorem. Situace se postupně uklidňuje a staré vztahy nahrazují nové. Avšak jedna záhada všem nedá spát. Kam zmizel Harry Potter? Žije vůbec? A jestli ano, kde byl ty tři roky od pádu Pána Zla?
Klíčová slova: Drarry, post-war, slash