Komentáře k povídkám autora/autorky: whampingwillow

Stránky: 

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

assez:

“Ano.”

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Druhý diel bol trošku menej vtipný ako jednotka, ale stále skvelý.”

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tahle část už není tak vtipná jako ta první. Nese se v poněkud vážnějším tónu. Příjemným překvapením tady byla Potterova iniciativa v 5. kapitole, kterou ale zase na druhou stranu kazí jistá dávka patosu. A jistá dávka Severusovi nedůvtipnosti v 6. kapitole také nebyla zrovna na místě. Tu by spíš člověk čekal od Pottera. A Potterovo studijní výsledky.... To už je vážně sci-fi. :) U mě je to tak na 2, 5.”

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

beruska:

“...”

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“...prvni dil byl sice o stupinek lepsi, ale i tak povedene:)”

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“O hodně slabší než první část trilogie. Nevěřila jsem jim snad už ani slovo.”

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Líbilo se mi to možná o kousek víc než první díl, ale jediným kladem je tu čtivost. Originalitou to dvakrát neoplývá, vadí mi Whampiny autorské vsuvky (to i v jedničce) a charaktery jsou stále zcela mimo. Jenže čtivost, to je věc, na kterou já slyším, takže pořád (horší) průměr.”

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“slabšie ako jednotka ale prečítané v zdraví”

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“O dost horší než první díl, ale i tak je to čtivé, chvílemi vtipné. 2-3.”

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Benny:

“2-3”

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“no jo, je to roztomilé, a ráda si to přečtu znova :)”

Enormě podivní

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mája:

“Je to parodie. Veselé čtení, občas trochu morbidní, pouze preslash. Doporučuji přečíst, pobavíte se.”

Enormě podivní

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“jůůů”

Enormě podivní

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“...”

Enormě podivní

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Dřív jsem Whampi hltala, dneska už mě nechává dost chladnou. Jako ano, je to čtivé, ale napsané to není nic moc, autorské poznámky mě akorát rozčilovaly a úporná snaha zařídit se podle všech klišé, která existují, nebyla ani vtipná, ani nic jiného. Vlastně se mi líbil asi jenom začátek o Harrym Jiskrovi. Je ale pravda, že jsem nedávno bádala, kde jsem četla o té samotce na horské chatě... no ale ne, nic moc.”

Enormě podivní

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Neobvyklý nápad, vtipné, parodie...”

Enormě podivní

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Boze, to byla ptakovina... proste Whampi jak ji mame radi ;-)”

Enormě podivní

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Enormě podivní

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

tiberia:

“Tohle se dočkalo 31 kapitol, aniž autorka postřehla, že má hrubku v názvu? Nejspíš ENORMNĚ neumí česky.”

Enormě podivní

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

shadow:

“Po pár větách jsem zjistila, že parodie opravu nemusím. Takže nedočteno a nehodnotím.”

Enormě podivní

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“ještě nikdy jsem tak zoufale netoužila dát 0...”

Enormě podivní

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tak začnu od názvu povídky.Jak se Whampi sama vyjádřila v komentářích u poslední kapitoly, byl to záměr.Dále jsem si všimla, že u šesté či sedmé kapitoly se přiznala, že to k parodii sklouzlo samo.Marně lovím v paměťi, která část se mi líbila nejvíc..ne, merlinžel, žádná.1-2”

Enormě podivní

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Vai:

“Tak toto je naprostá šílenost u které je nemožné se nepobavit, jako odreágovačka parádní..... a nejvíc jsem se nasmála :D”

Gepard

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

assez:

“Ano.”

Stránky: