Komentáře k povídkám autora/autorky: kattyV

Stránky: 

Amber

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Salome:

“Zajímavá povídka, která kombinuje nepřeslazené náznaky (zatím?) romantiky a humor s temnějšími tóny - zatím spíše ale tušíme, než víme. Hodnocení si nechám, až přečtu. Zatím ale baví. Hodně.//Povídka je dokončena, je čas na souhrnné hodnocení: Námět není nijak zvlášť originální, ovšem je doplněn mnoha velmi originálními detaily. Jazyk je civilní, a přesto poetický (doteď nechápu, jak to Katty dokázala), formálně nadprůměrné. Struktura příběhu je logická, klasická. Líbí se mi i kompozice kapitol; autorka (příliš) nezneužívá cliffhangery, snaží se, aby každá kapitola měla jednotící myšlenku. Líbí se mi doplňování písničkami a ilustracemi, které nádherně dokreslují atmosféru každé kapitoly. Z hledika logiky není co ději vytknout, příběhem se proplétá více linií, které se podaří všechny logicky spojit a uzavřít. Postavy jsou uvěřitelné, všechny jsou v rámci možností svých charakterů (i když výrazně kladněší, než je vidím já :), vlastní postavy jsou živé, pravděpodobné. Když tak přemýšlím, co bych vytkla (abych jen nechválila) - tak snad právě zlo mohlo být více temné, ne, že by příběh neměl okamžiky nejistoty a napětí, jenže já jsem možná až příliš byla ukolébaná do pocitu, že to všechno dobře dopadne. Ale to můžete brát samozřejmě i jako klad, záleží na nátuře. Celý příběh je totiž přímo nabit pozitivní náladou, naprosto neuvěřitelně se Katty podařilo pozitivně vidět i pohřeb. Miluju laskavost Amber, miluju svět a okamžiky, které zobrazila. Takže: originalita zápletky - 3, styl - 5, formální stránka - 5, struktura - 5, postavy - 5, děj - 5, přesah sdělení - 4, osobní obliba - 5; celkem 4, 7.”

Amber

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Regi:

“Amber patří k tomu druhu povídek, které ráda čtu a vyhledávám je. Líbí se mi styl, jakým KattyV píše, postavy jsou živoucí, uvěřitelné. V Amber je vše, co mám ráda. Jemný humor, lehké tajemno, zápletka s nezbytnou dávkou temnoty. Věřím, že časem dojde i na přiměřené množství romantiky. Příjemná je pravidelná aktualizace. Povídka začala vycházet také na http://silenesuple.blog.cz/ kde ji najdete doplněnou množstvím ilustrací z vlastní dílny KattyV. EDIT PO DOKONČENÍ: Na přiměřené množství nesladké civilní romantiky s příměsí humoru došlo. K povídce se budu moc ráda vracet.”

Amber

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Aswalka82:

“---”

Amber

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Kardama:

“Tohle rozhodně není obvyklá sladká snamionka.///Těžká pohodovka. Chytrá a příjemná. Doporučuju když má člověk den blbec.”

Amber

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Lucie:

“....”

Amber

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“...”

Amber

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Nobody4U:

“Skvělé témaa skvěle zpracované. Nadšeně jsem hltala každé slovo... Povídka, kde se pořád dělo něco zajímavého a děj nikdy, ale opravdu nikdy, nezůstal stát... Ze začátku mi sice dalo trošičku zabrat, bych se zorientovala ve faktech, ale pak už to bylo 'v pohodě'... Prostě a jednoduše: AMBER je boží a každému k přečtení důrazně doporučuji!”

Amber

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Na tohle snamione jsem narazila úplně náhodou, ale četla se naprosto úžasně - ano je to dokonalá červená knihovna, ale někdy prostě takovou povídku prostě potřebuje. Krom toho jsou zajímavé i dodatky k Amber jako takové.”

Amber

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Reni38:

“...”

Amber

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Ebibis:

“Kdysi dávno jsem četla, moc hezká, milá povídka. :)”

Amber

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Pěkná povídka, místy hodně naivní a až nepravděpodobně milá, ale oči po ní klouzaly samy. Potěcha duše.”

Galerie Bless The Child - Zrození

Autor: KattyV      Jazyk: fanart

Regi:

“Při prohlížení obrázků KattyV nemůžu nevzpomínat na jistého akademického malíře, který před mnoha lety učil výtvarnou výchovu na mé střední škole. Jeden z úkolů byl - vybrat si oblíbenou knihu a vytvořit k ní několik ilustrací formou koláže. My jsme tehdy pracovali s fotografiemi, výstřižky z časopisů, nůžkami a lepidlem a snažili se splnit zadání pana profesora: správná kompozice, sladěné barvy, sdělnost a poetičnost... Myslím, že z KattyV by měl pan profesor obrovskou radost, i když ona dnes samozřejmě používá moderní prostředky, které tehdy nebyly k dispozici. Jeho zadání však plní beze zbytku. Určitě by od něj dostala to nejlepší hodnocení...”

Galerie Bless The Child - Zrození

Autor: KattyV      Jazyk: fanart

assez:

“.”

Galerie Vzkříšený

Autor: KattyV      Jazyk: fanart

Regi:

“KattyV jsem objevila nejdříve jako autorku fanartů, právě u povídky Vzkříšený. Její snový styl, kterým umí dokonale vystihnout atmosféru, mne okouzlil. Pozn.: Ve shrnutí jsem uvedla, že se nejedná o slash, přestože Vzkříšený je slashová povídka. To proto, že těchto několik fanartů ilustruje děj, popřípadě se jedná o portréty.”

Galerie Vzkříšený

Autor: KattyV      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Povídku jsem nečetla, ale ty kresby mě zaujaly. Hlavně ta s Voldemortem.”

Galerie Vzkříšený

Autor: KattyV      Jazyk: fanart

KalamityJane:

“Všechny jsou dokonalé, ale Snící Harry a ty pouťové - ty úplně vyráží dech. A Severus s Regulusem... ♥”

Galerie Vzkříšený

Autor: KattyV      Jazyk: fanart

Benny:

“Upoutal mě Voldemort.Krása.Dále Harry, i když je to spíše Daniel(jako Harryovec si nestěžuji;D)Ovšem čtyřku to dostane jen kvůli vyobrazení Snapea alá Rickman.Škoda, jinak nádhera.”

Galerie Vzkříšený

Autor: KattyV      Jazyk: fanart

belldandy:

“Národnost autorů fanartu zůstává často utajená a proto je mě samotnou záhadou, zda tu náhodou neexistuje víc talentovaných malířek než bych čekala. Nicméně pokud budu stavět jen na tom, co je mi známo, pak se KattyV vedle Milwy zařadila k těm málo českým autorkám fanartu, jejíž přezdívka stojí za zapamatování. A trochu podobně jako jsou dvě Milwiny HP ilustrace (alespoň v mých očích) neodmyslitelně spjaté s Elysejským Klíčem, tak Kattyiny ilustrace zas neodmyslitelně patří ke Casiopině snarry Vzkříšený. Cítím v nich (v dobrém či ve zlém) Kattyinu výtvarnou spřízněnost s Casiopeiným psaním. Zdají se mi odrážet jakousi zasněnou impresivní procítěnost, což zcela harmonicky doplňuje Casiopein -vesměs romantický - literární projev. A její postavy vychazí celkem zřejmě z filmového zpracování, kteroužto provázanost, třebaže ji nedokáži prokázat, Casiopee podsouvám také. Zkrátka si myslím, že Kattyiny ilustrace jsou pro tuhle fanfikci tím pravým ořechovým a jako takové snad ani nemají žádnou chybu, třebaže mi jinak možná ne vždy ve všem "sednou". Taky mám nejraději asi ty pouťové a potom nejspíš tu s názvem "Stařec". Hodnotit jen ty, dala bych nejspíš pět bodů.”

Galerie Vzkříšený

Autor: KattyV      Jazyk: fanart

kami:

“Pod pojmom "ilustrácia" si predstavujem niečo úplne iné ako tento typ "práce" vo Photoshope alebo nejakej podobnej aplikácii.”

McGonagallova dcera - Jsem Minerva, prostě Minerva

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Regi:

“Co říct. Katty mistrně splétá nekanonické osudy Minervy s kanonickými fakty. A navíc je to napsáno svižně a s vtipem. Kdyby to šlo, dám i víc než pět.”

McGonagallova dcera - Jsem Minerva, prostě Minerva

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Lady Aludnev:

“...”

McGonagallova dcera - Jsem Minerva, prostě Minerva

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Salome:

“Je velmi osvěžující narazit na povídku nejen čtivou, ale napsanou skvělým stylem, kde je vidět, že autorka opravdu přemýšlí - vše do sebe krásně zapadá, Katty si skutečně dala záležet, aby dotvořila kánon o něco logičtěji... Užívám si každou větu.”

McGonagallova dcera - Jsem Minerva, prostě Minerva

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

leporelo:

“Uz prvy diel som vychvalila...tejto poviedke vzdavam doslova ovacie...uzasna Minerva...taaaak uveritelna...presne takto sa musela formovat jej osobnost, jej charakter, jej zasady a tiez slabost pre Siriusa Blacka a Jamesa Pottera :))) krasny styl, krasne charaktery i vedlajsich postav...tap, tap, tap...tlieskam...”

McGonagallova dcera - Jsem Minerva, prostě Minerva

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Cora:

“***”

McGonagallova dcera - Říkáš mi lásko, jak ti říkám já?

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Cora:

“***”

Stránky: