Komentáře k povídkám autora/autorky: brandivina

Zrádné opojení

Autor: Brandivina      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tuhle ufňukanou histerickou tirádu dočítat nehodlám. Potterovi se zřejmě zbláznily hormony a tak se chová jako opravdu vypatlaná třináctka (pokud tedy zrovna nemá menses a nebulí), Snape postrádá značnou část mozku a Malfoy!!! pije Captaina Morgana a předvádí starou fintu "tady je ale horko..." Asi taky někde chudák potratil část své mozkovny. Prostě peklo...”

Zrádné opojení

Autor: Brandivina      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“blééé...”

Zrádné opojení

Autor: Brandivina      Jazyk: ČJ

shadow:

“Občas je „na vypnutí“ dobrý i laciný ženský románek, ale tahle povídka je už za hranou snesitelnosti.”

Zrádné opojení

Autor: Brandivina      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Náhodou, člověk by nevěřil, že na tak vážně znějící zadání, vznikne taková pěkná parodie. :-D / Včera v noci jsem z toho měla záchvaty smíchu, teď udělám trochu racionální komentář. Po slohové stránce to ve skutečnosti není špatné, kdyby autorka lépe vyvážila vhodnost užívání přirovnání vzhledem k ději. Také doporučuji okamžitě opravit všechny číslice v textu, protože ty tam nepatří a popravdě se hodně divím, že tak renomovaná autorka, překladatelka i beta, jako je Kalamity Jane, tam takové zvěrstvo nechala - pokud si to autorka po betování opravila zpět na číslice, tak se Kalamity omlouvám a vina leží na autorce. O tom, že postavy jsou totálně OOC, netřeba se ani zmiňovat. Jinak bych možná dala za dva dokonce i tři body - autorka píše jen velmi krátce a na prvotinu je to slušné alespoň po té slohové stránce - jenže si povídku přidala sama a tím porušila pravidla FFD, takže nejméně o bod dolů.”

Zrádné opojení

Autor: Brandivina      Jazyk: ČJ

Benny:

“Co k tomu víc konstruktivního napsat než co napsala Akkarra, Lanevra či Kalamity Jane?Asi jen opravdu osobní a nestranný pohled, i když pokud autorku znám, jak to napsat, že?Postavy jsou otřesné, mimo svůj charakter, jeden nápad střída další, to ani nemluvě o Dracovi u kterého jsem si rvala vlasy s tím, co to tam ten magor robí, mužské postavy s pravidelnou menstrulaci, s kterou mne prudí..Pak samozřejmě přidaní ff samotnou autorkou, hozena čtyřka take od autorky, pod jiným nickem..ne, zkrátka se to nepovedlo.Snad to příště výjde.Snad :/”