Komentáře k povídkám autora/autorky: belldandy

Abychom si rozuměli, co je zač ten slash

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Jednoduchý, čtivý, snadno přístupný text, na vhodných místech oživený citacemi jiných teoretiků a teoretiček. Nevyniká tím, že by přinášel objevné informace, zato je velice srozumitelně shrnuje a vypichuje to nejpodstatnější. Zvědavější čtenáři ocení hypertextové odkazy na Fanpolis.”

Alternative universe

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Výborný článek, který by mohl být klidně i třikrát tak dlouhý. :)”

Alternative universe

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

Sylwia:

“nu proč ne”

FF deník - můj milovaný trójský kůň

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Jako někdo, kdo před deseti lety pro ff deník sepisoval šestibodové jásavé promo, a je toho schopen i teď, v mezičase zavedenému prudicímu ratingu navzdory, si ráda přečtu zkušenosti lidí o něco (a i o hodně méně) nadšených. Velmi případné caveat lector, nad kterým by se měl každý, kdo sem přispívá, zamyslet - jenomže takhle to nefunguje, že? To je jako radit autorkám, aby nepsaly tak OOC postavy... Na okraj: v diskusi padne tvrzení, že v cizině nic podobného ff deníku neexistuje a že je k tomu možná dobrý důvod - podotknu, že ekvivalenty existují, akorát v trochu jiných formách, a naráží na podobné hranice jako místní deníček, viz kupříkladu čtenářské záložky na AO3: https://www.reddit.com/r/FanFiction/comments/7swqve/ao3_users_remember_to_check_the_bookmarks_on_your/”

Jak vnímají čtenáři FF pojem "AU"

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

Benny:

“Přiznávám na poli teorie jsem barbar.O takové věci se příliš nezajímám.Ale na tuhle anketu jsem byla hodně zvědavá(otravovala jsem bell i na dovolené-hluboce se omlouvám;))Výsledky nepřekvapily?Asi ne, ovšem článek mi rozšířil obzory.Jediný názor s kterým nesouhlasím je ten, že změna sexuální orientace jakékoli postavy z HP, je automaticky hází do kolonky OOC.Jak mi sdělila Lanevra, ve FF se gay chová spíš jako pravý chlap, než v reálnem životě většina zženštilých homosexuálů.S tímhle názorem se ztotožňuji.Skvělá práce, díky.”

Mpreg neboli Male pregnancy

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Zatím jsem v češtině nenašla článek o Mpregu (kdo najde nebo zná, nechť sem hodí na něj odkaz) a myslím si že belldandin je velice povedený. Všeobecně je belldandy čtenářka fanfiction věnující se aktivně také teorii ff a vedoucí si o ní povedený "deníček". Vřele doporučuji i její ostatní články.”

Mpreg neboli Male pregnancy

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Článek je hodně zajímavý, jasný, každý by to pojal jinak. Ale je to pěkně shrnuté téma, zamyšlení se nad různými důvody a příčinami. Hodně jsou to názory autorky, ale od toho je tam ta diskuze, aby každý mohl říct, jak to vidí, chápe on.”

Mpreg neboli Male pregnancy

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

Sylwia:

“blázínek”