Komentáře k povídkám autora/autorky: belldandy

Alternative universe

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Už předem k jakýmkoliv výhradám proti tomuto článku, které se vyskytli u předešlých od belldandy; ano, jistěže je to pojato z osobního pohledu, ale to jsou i univerzitní práce. Všude může člověk najít a rozvinout jen to, co nějak odpovídá, vyhovuje nebo je zřetelné jeho osobnímu pohledu na celou věc, protože žádný člověk, ať se snaží být sebeobjektivní, není zcela objektivní. Takový umí být pouze počítač. Já si článek ráda přečetla a ráda ho doporučuji dál, protože je obsáhlí a myslím si že dobře zpracovaný.”

Alternative universe

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

Lady Aludnev:

“:D”

Alternative universe

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Mně se nejvíc líbí ty příklady povídek (na chybějící scény bych teda měla jen tak z hlavy dost dalších tipů), asi jsou povídkové seznamy podle různých kritérií můj meta-kink, nebo co, protože jsem schopná u belldandy pročítáním podobných článků strávit hodiny. :-P Propojující text je dobře formulovaný a čiší z něj takové nadšené hledačství.”

Jak vnímají čtenáři FF pojem "AU"

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

Salome:

“Rozsáhlá a zajímavá analýza, je vidět, že za tím je hodně systematické práce. Mám ale jednu výhradu - chybí charakteristika výzkumného vzorku. Autorka sice zmiňuje, že počet respondentů je reprezentivní, ale ponechá si pro sebe, kolik jich bylo. Kde byla anketa zveřejněně? Nemohlo to náhodou ovlivnit výběr respondentů? To je ale zásadní pro reprezentativnost, ve skutečnosti více, než počet respondentů. (Jak reprezentativní je třeba průzkum na ochotu žen mít děti na stránkách serveru pro maminky nebo na procento věřících dělaná u východu z kostela po mši?)”

Jak vnímají čtenáři FF pojem "AU"

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Jako už je u belldandy zvykem je to skvěle vypracovaná teorie ff. :-)”

Jak vnímají čtenáři FF pojem "AU"

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

Lady Aludnev:

“:D”

Jak vnímají čtenáři FF pojem "AU"

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Prostě obdivuhodné.”

Mpreg neboli Male pregnancy

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Povedená úvaha. S něčím sice tak úplně nesouhlasím a něco bych ve finále interpretovala trochu jinak než Bell, ale v celku to vystihla. :)”

Mpreg neboli Male pregnancy

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Mpreg neboli Male pregnancy

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

Lady Aludnev:

“:D”