Komentáře k povídkám autora/autorky: assez

Dura lex, sed lex

Autor: assez      Jazyk: ČJ

zmije:

“rozhodně ne”

Dura lex, sed lex

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To jsem si zase jednou dala... Povídka, která mě ničím nezaujala a na které neshledávám nic originálního (snad jen s vyjímkou OOC profesorky McGonagallové). Připadá mi, že pouze s menšími obměnami více či méně kopíruje Fénixův řád.... Nedočteno!”

Dura lex, sed lex

Autor: assez      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Vzdala som to pri 17-tej kapitole.´Možno sa k tejto poviedke ešte vrátim. je napísaná vážne dobre, ale ten dej ma absolútne nezaujal. Mrzí ma to, ináč mám poviedky od assez obvykle veľmi rada.”

Harry Potter a bezvýznamné věty

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nuda.... OOC Severuse z první kapitoly, nad kterým se mi chtělo usilovně plakat - to proto, že ho autorka charakterově doslova zmrzačila - bych ještě přežila. Druhou kapitolu už jsem ale prozívala a u třetí jsem se přistihla, že ani nevnímám, co vlastně čtu a raději přemýšlím o nesmrtelnosti chrousta... :/”

Harry Potter a bezvýznamné věty

Autor: assez      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“No, co na to říct... název povídky je mimořádně výstižný. :) Kdybych měla hodnotit stylem autorky, pak „ne“. Kdybych měla hodnotit tak, aby můj komentář ostatním něco přinesl: 1. Autorka ráda používá citáty a básnické obraty, ne vždycky ale úplně trefí, co znamenají. :) (Což často platí i pro běžná slova – _platná_ může být vyhláška nebo jízdenka, ne ředitelka.) 2. OOC postavy 3. Sloh je málokdy úměrný situaci v ději, navíc chaotický, neinformativní a rozvláčný. 4. Harryho rozhovor se školou povinným synkem (...Ezekielem...): „Miláčku, je mi srdečně jedno, s kým momentálně spíš.” Kurnik šopa, tož to né, to je teda moc! Mrzí mě, že nemůžu posoudit příběh, ale z výše uvedených důvodů jsem vzdala už ve druhé kapitole. S.L.”

Harry Potter a bezvýznamné věty

Autor: assez      Jazyk: ČJ

shadow:

“SinamLlumi povídku okomentovala výstižně, ztotožňuji se s ní, jen jsem to vzdala až o něco později, po 6. kapitole.”

Harry Potter a bezvýznamné věty

Autor: assez      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“to zas bylo něco...”

Harry Potter a bezvýznamné věty

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Harry Potter a bezvýznamné věty

Autor: assez      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Velmi výstižný název...”

Harry Potter a bezvýznamné věty

Autor: assez      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“On ten název je ale fakt výstižný... Námět se mi líbil, vlastně se mi to hezky četlo. Pak ale přišel zlom a do příběhu se během okamžiku přimotalo několik vedlejších linií a postav a úplně zbytečně. Každý jen čeká na to, jak to dopadne se čtyřmi hlavními protagonisty. Chybí mi do konce 80 stran a prostě už to nedočtu. Příliš rozvleklé. Škoda, mohlo to být lepší, kdyby se po deseti kapitolách vše vyřešilo a nenatahovala na dalších dvacet. Hodnocení asi není spravedlivé, subjektivně by to byla trojka, ale protože posledních několik desítek stran jsem dala fakt jen se zatnutými zuby, tak za jedna...”

Když...

Autor: Assez      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Přečetla jsem první tři kaitoly. A nelíbilo se mi to. Kapitoly jsou enormně krátké, bez vtipu, nudné. Autorka se snaží "filizofovat". Ano, musím to uvést v závorkách, protože její 'úvahy' mi přijdou jako moje slohovka z šesté třídy. Vracet se k tomu rozhodně nebudu.”

Když...

Autor: Assez      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Přišlo mi to příšerné. Tohle je styl, který já fakt číst nedokážu. Vyumělkovaná póza, patos. Autorčin hysterický výlev o pár komentářů níže sympatií také nepřidal.”

Když...

Autor: Assez      Jazyk: ČJ

zmije:

“Poctivě jsem se snažila a opravdu se mi to hluboce nelíbí.”

Posílám Tě na věčnost

Autor: assez      Jazyk: ČJ

zmije:

“Z mého pohledu naivní a nudný pokus o zpracování vážného tématu. OOC charaktery.”

Posílám Tě na věčnost

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nedočteno. Nebavilo mě to. Nápad není špatný, ale nelíbilo se mi zpracování - působilo to na mě nezáživně a místy i dost zmateně. Omlouvám se, ale mě se to prostě nelíbí.”

Posílám Tě na věčnost

Autor: assez      Jazyk: ČJ

shadow:

“Že já se nepoučila, že se mám po minulém nepřiíjemném čtenářském zážitku (Když...) vyhnout této autorce obloukem.”

Posílám Tě na věčnost

Autor: assez      Jazyk: ČJ

lymmet:

“nedokázala jsem to dočíst...”

Z bláznových zápisků...

Autor: assez      Jazyk: ČJ

shadow:

“Ne díky. Do osobní poznámky si píšu „opravdu nezkoušet za pár let číst znovu“. Bod za odvahu něco takového publikovat.”