Komentáře k povídkám autora/autorky: assez

Když...

Autor: Assez      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já zvládla dokonce 6... Ano, autorčiny pokusy o filozofické vyjádření stojí opravdu za to. Nehledě na absolutně nezvládnutá souvětí a celkovou chaotičnost. /// Bellandy: Já netvrdím, že to později není lepší, ale odmítám trpět až do 48. kapitoly. :) Mě se tahle povídka prostě nelíbí a nedokázala jsem na ní najít absolutně nic, co by mi přišlo aspoň minimálně sympatické nebo co by ve mě podnítilo aspoň malinkou touhu číst dál a dát tomu šanci. Pro mě prostě hodnocení nula... /// Bellandy: Není za co. Já diskuze vítám. :)”

Když...

Autor: Assez      Jazyk: ČJ

assez:

“Děs. Škvár. Hrůza. Horší jsem nečetla. Proč že to vůbec někdo napsal? Braková literatura s bulvárním kontextem. Ne. Je to čím dál tím horší.”

Posílám Tě na věčnost

Autor: assez      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Maminko, ty to vidíš, a zmije, tys to řekla za mě. Že jsem tak smělá, co nám teda povídka může nabídnout, když nemáme čekat „logičnost, vášeň, vztah, lásku, ironii, smysluplnost“? S.L.”

Posílám Tě na věčnost

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“SPOILER JAKO KRAVA!!: kdyz preskocim vsechny prohresky co se psani tyce, i tak mi zbyde ten nejvetsi. (ano, autor FF si muze psat, co chce, muze postavit celou povidku na nesmyslu, ale neda mi to) takze drahy autore/ko, pokud bys jen chvili venoval(a) pozornost teto chorobe, zcela jiste by jsi narazil(a) na skutecnost, ze zpusobem, kterym ty uvadis, se dana nemoc ziskat skutecne neda. chapu, ze ti to mozna nekdy prislo mailem/cetl(a) jsi to v blesku/rekla ti to ruzena z prasecaku... ale ne. jestli je ovsem povidka psana jako hadanka, jestli na to ctenar prijde, tak ti skladam poklonu. ja na to prisla az pri druhem cteni (jestli to ovsem neni rebus, tak je moje briskni mysl v rozkladu a mela bych zvysit davky guarany)”

Z bláznových zápisků...

Autor: assez      Jazyk: ČJ

zmije:

“...”

Z bláznových zápisků...

Autor: assez      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“"vřava nadšeně výská" No pánbůh s námi, pevně doufám, že autor není Čech. Že výrazy jako "šťastlivých" nepatří k standardně uznávané množině českých slov tady zřejmě nikoho nedráždí. :) //// /// EDIT: Oy vey iz mir! (Já jsem se neměla vracet!!) Začíná to jako standardní, nemístně patetický blábol („než byl tento anděl" to jako Snape "pošpiněn krví a zneuctěn nelidskými značkami“) s OOC postavami a koňskou dávkou amatérismu, chaosu a naivity. Od první věty je jasné, že autorka neumí ani česky, plete si významy slov, nedokáže slova používat ve větě („všichni okouní na jeho jizvu“), nebo si rovnou vymýšlí slova nová (čti: zkomoleniny) . Že by to stačilo? Já vím, jenže dál je ještě hůř. 16-letý student Harry poručí svému otci Jamesovi, aby poručil „dobrému kamarádovi“ Brumbálovi, aby pro něj uspořádal na Malfoy Manor školní ples, kam by Harry mohl pozvat Snapea. Taky vám to dává smysl, že jo? *mrk mrk* Stane se, Harry Snapea, který se chová jako Popelka, jež pozbyla svéprávnosti, přinutí k tanci, no a dál... už se nebudu namáhat, pro ilustraci myslím stačí. :) Přihodím toliko citát, který mi obzvláště hnul žlučí: „Harry se uculil, když uslyšel Strausse a začátek jeho nepřekonatelného !!!Blue danube waltz!!!“. Kristova noho--- Na zvláštní přání nejmenovaných osob, podložené peticí pacientů od sv. Munga, přerušujeme původní komentář následujícím SDĚLENÍM: Toto dílo nese známky částečné negramotnosti, elementární jazykové a slohové nedostatečnosti a hlubokých neznalostí faktografie fiktivní i reálné, které ovšem se vzděláním nebo inteligencí autorky naprosto nesouvisí. :) //// PS: Pozor, v jednom bodě jsme s autorkou přeci jen naladěny na stejnou notu! 1. kapitola nese název Vij, a já skutečně vyju. ;)”

Z bláznových zápisků...

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Nepřehledné, naprosto mě odradily oddělovací znaky - proč? nemá to být designová hrůza, ale příběh ke čtení! Kam jsme se to dostali? Do hlavolamu slov a vět? Odmítla jsem to číst.”

Z bláznových zápisků...

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“jo, to si pamatuju, jak jsem to cetla... des bes”

Z bláznových zápisků...

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A je to tady! Vogoni šlehli s poezií a dali se na prózu! Pomoc...”

Z bláznových zápisků...

Autor: assez      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Ano, pamatuju se, když jsem to četla. Jedna z těch horších věcí, na které jsem kdy narazila.”