Komentáře k povídkám autora/autorky: Styx

Stránky: 

Až na krev

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Tahle část se mi líbila asi nejvíce. Až na pár divnějších částí mi to přišlo celkem vyvážené. Ten konec byl peckovní a hodně emotivní. Škoda, že to byl jen "konec", protože takové zakončení příběhu bych jinak ocenila.”

Deník vlkodlaka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Lepší než první díl, tohle už se mi zdálo napsané slušným stylem a bez nánosu patosu. (Spoiler) Problém ale je, že jsem nedokázala uvěřit chemii mezi těmi dvěma, respektive tomu, že nikdy neprohlédli. Kdyby to byl jednostranný cit, tak budiž; pakliže ale někoho miluju, tak vnímám každý jeho pohyb a gesto a poznám, krucinál, že na mě kouká jako na zjevení. Takže na sebe buď pořád neměli v povídce nešťastně zírat, nebo jim to mělo dojít. Kvůli tomuhle nižší hodnocení.”

Děvka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Rozhodně má své kvality, ale když to srovnám s ostatní tvorbou Styx, tak tahle u mě lehce zaostává.”

Děvka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

willow:

“***”

Děvka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Je velká škoda, že se tohle nepovedlo Styx dokončit. Ze sedmi hříchů napsala 3 krátké a nenavazující povídky, které ale mají jako celek docela sílu. Konkrétně Děvka se mě dost dotkla a určitě stojí za přečtení, i když se může zdát takový úryvek zprvu trochu zmatený.”

Děvka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“Je to silné, ale bylo by to ještě silnější, kdyby se autorka zase trochu vypsala... na mě je to příliš krátké bez vysvětlení.”

Děvka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Myslíme si, že to obsahuje přesně tolik, kolik obsahovat muselo, aby to dávalo nějaký smysl, jasné, srozumitelné a je úplně jedno, jak se se ti dva k sobě dostali. Hodné tísňové, a bez naděje na lepší zítřky. Komunikace mezi Harrym a Dracem je však opravdu milá.”

Do náruče smrti

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Můj problém byl, že jsem se k tomu už od začátku stavěla negativně. Protože i s odvoláním na viteál, nemám v oblibě falešné smrti. Takže je pro mně celá třetí část vlastně zbytečnost. A nakonec se tam toho ani moc nestalo. Celkově hodnotím všechny části za 3. Za mě je to nejslabší dílo od Styx.”

Hříchy minulosti

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Zamilovaný Harry, který se snaží stát se někým jiným, aby byla jeho láska opětována. A co se stane, když přijde o svoji největší zbraň? Může být nenávist stejně tak silná? Bylo to celkem uvěřitelné, lidi z touhy dělají šílené věci, přestože je pro mě Harryho naivita nepochopitelná. Myslím si, že pouze nechtěl znát pravdu, i když ji tušil.”

Léčebné metody

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Určitě to nepatří mezi nejhorší. 3* budou akorát.”

Léčebné metody

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“Tak jo, mohlo se to trochu rozvést, podle mě to bylo hrozně urychlené a nedovysvětlené. Ale ten příbalový leták mě dostal :D”

Léčebné metody

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Ok, Ten-kterého-nezabije-ani-chřipka a příbalový leták mě, nutno říct, opravdu „rozčtvrtily“ :D Jak už bylo řečeno, je to krátké – na takový pofidérní konsenzus až moc – ale zasmála jsem se.”

Malfoyská výchova

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Krásné a smutné. Bez té poslední věty dokonalé...a to samozřejmě jinak slash vyžaduji.”

Malfoyská výchova

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Připojuje se k názoru, že poslední věta to shazuje. Připadá mi to jako groteskní snaha mít tam ten slash za každou cenu.”

Malfoyská výchova

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“I na mě je tam ten slash trochu násilně napasovaný. Nejsem si úplně jistá, jestli je znásilnění otcem úplně dobrým způsobem, jak podpořit vlastní myšlenku :D Skoro bych řekla, že to v něm vzbudí ještě větší odpor... Ale z druhé strany se mi opravdu moc líbí to opakování, to tomu dodává sílu, takže víceméně chápu, že se tam autorce ta analogie s postelí velmi hodila...”

Manorští bílí pávi

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Povídka je bezesporu vtipná, ale Hermiona jasně ve druhé knize říká, že mnoholičný lektvar se na přeměnu ve zvíře používat nemá, proto dopadla, jak dopadla, takže Lucius by se dočkal nejspíš dost nemilého překvapení.”

Manorští bílí pávi

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Šílené ale vtipné. Nechápu, jak tohle může někoho napadnout :)) .”

Netradiční hodina lektvarů

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Nade:

“Ze začátku se to jeví jako docela vtipná povídka s jistým množstvím násilného sexu. Ale ten konec mi naprosto vyrazil dech.”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Velmi kvalitní povídka, která zaslouží 4, ale znovu se k ní vracet nebudu, proto za 3.”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“Ačkoli jsem jí přečetla jedním dechem, není to můj šálek kávy”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Tak jsem si početla a celou dobu si říkám: sáfra, už jsem kdysi ve svých počátcích musela číst něco strašně moc podobného... a pak jsem samozřejmě zjistila, že je to ono, jenom zkreslené časem a dojmem věcí přečtených od té doby. Hrozně mě to překvapilo, protože pocit z té povídky je tak propastně jiný! Ale úplně a zcela. Lepší i horší. Celku z mnoha důvodů nevěřím, je tam ovšem řada brilantních detailů. Nevím ale, nakolik příjemným překvapením je zjištění naprosté rezistence vůči popisovanému násilí.”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“...”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Šestistopý krasavec Snape mě strašlivě irituje, ale aspoň je pochopitelná Siriusova neukočírovatelná posedlost. Pak jsem trochu přeskakovala, úplně tomu Stockholmskému syndromu v tomhle případě nevěřím. Ovšem poslední dva odstavce příběhu dávají tu pravou šťávu.”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Benny:

“Povídku znám, dnes jsem si dala repete.A důvod?Dozvěděla jsem se o rozepři mezi Styx a Sinam..takže zcela objektivně.Ano patos se objevuje až ke konci povídky, kdy se Lupin změní na sebelítující trosku.Ale musím vyzvednout první polovinu.Ta rozhodně bavila, i když Lupin měl růžové brýle.Zcela určitě dám s čistým svědomím trojku.”

Stránky: