Komentáře k povídkám autora/autorky: Styx

Až na krev

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Pro mě bohužel velké zklamání. Povídka napráskaná frázemi typu "smyslně šeptající Black" nebo třeba "propast patnácti let a nenaplněné lásky", které na mě působí strašně lacině. Kdyby se postavy nejmenovaly Black a Snape, tak je asi ani nepoznám. Ostatní komentáře mě na povídku pěkně navnadily, ale nedokázala jsem ji ani dočíst.”

Děvka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Peth Kurayami:

“Nějak sem v tom nenašla začátek ani konec.. Snad náznak prostředku. Jako vícedílovka by to bylo jistě úspěšné ale takle... Není to můj šálek kávy.. pardon”

Kat

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“qq”

Malfoyská výchova

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Divne. Neumim v tom najit smysl.”

Malfoyská výchova

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

willow:

“**”

Malfoyská výchova

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“Na chuť téhle pisatelky zřejmě jen tak nepřijdu...”

Manorští bílí pávi

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“perfektní pomsta ;-)”

Manorští bílí pávi

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

kami:

“Strašná hovadina. :D”

Manorští bílí pávi

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“...”

Netradiční hodina lektvarů

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Já nevím, je to prostě převyprávěný vtip. Je pravda, že relativně dobře zakomponovaný, ale přesto...”

Netradiční hodina lektvarů

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“ten vtip znam, proto me to asi moc nezaujalo...”

Netradiční hodina lektvarů

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ne zcela dobře vypointovaná pointa.”

Netradiční hodina lektvarů

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“mohlo to byť aj horšie... o nereálnosti pri povahách postáv sa však radšej vyjadrovať nebudem, inak to nebude ani bod.”

Netradiční hodina lektvarů

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Také mi hrozně vadí, že je to vtip odjinud. Mě to sem navíc nepasuje, ani kdyby to bylo originální. A havně mi to vůbec nesedí do tvorby od Styx. Ale sebralo mi to jen pár vteřin života, takže to přežiji.”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Romantické povídky mám ráda, ale tahle byla spíš patetická, navíc vyprávěná podivným stylem - uměleckým, unylým, melodramatickým? Vadí mi, jak "ach jo" tryská z každého slova, a druhou hvězdičku dávám jen za dobře propojený konec.”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Styx ani neumí psát jinak, než s velrybí dávkou patosu a kýče (čestnými výjimkami budiž některé humorné jednorázovky a jedna nebo dvě autorčiny nejstarší povídky). Ovšem na druhou stranu jí musím přiznat mistrné umění zacházet se svým černo-červeným románem tak, že čtenář tu velrybí dávku nejen zhltne, ale dokonce si ani nevšimne, co mu bylo servírováno. :) Za to určitě nejmíň 2 body. :) S.L.”

Pravdivé lži

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Zase jeden alternativní konec. Smysl nic moc.”

Pravdivé lži

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Vcelku o ničem.”

Pravidla hry

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Čo to ako bolo?”

Smlouva s ďáblem

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Spíše nevinná a zároveň darkfic povídka, která by mohla příběhem opravdu připomínat pohádku. V hlavní roli postava, kterou já nějak nehltám. Styl psaní a forma je ale skvělá. Druhá kapitola je na tom stejně. Opravdu ale Styx závidím, jak se vždycky dokáže zakomponovat do vlastních povídek, aniž by to bylo nějak nucené. Určitě pěkná jednorázovka, která má hloubku a dá se v ní vyčíst mnohem více, ale taky by v ní mohlo být napsáno mnohem více, proto lepší 2*.”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”