Komentáře k povídkám autora/autorky: SaraPolanska

Stránky: 

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nikdy nezabudnem na moju nočnú moru po prečítaní tejto Sarinej paródie. Lupin v elasťákoch brrr. A ja chyby nevidím takže plný počet, lebo Sara a jej paródie sú "The best"”

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Potřebujete provětrat bránici, pak rozhodně tímhle :D”

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Máš dva jedinečné dary: umění psát parodii a umění psát temnou povídku, když máš depresi. Já tyhle parodie miluju, protože nikdo jiný je neumí psát tak dobře. TOP!”

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Nelíbí se mi parodie, ale tohle - tohle už je snad příběh sám pro sebe:D. Nehorázně mě autorky příběhy baví. Dám 5, protože pro mě to jsou nejlepší parodie z ff tvorby.”

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

belldandy:

“No možná to není zrovna dokolané, ale ... Sara Polanska je (myslím nejen) v mých očích královnou českého HP cracku .. a .. tuhle její povídku mám nejraději. Mám ji dokonce raději než obecně asi oblíbenější "Dovolenou ..." . Nu a toto své uznání pro Saru a speciálně pro tuto povídku přeci musím nějak vyjádřit, třebaže fanynka tohoto žánru obecně zrovna nejsem. (Minimálně představu Minerviny maminky píšící omluvenku svému dítku už z hlavy nevystrčím. :) )”

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

larkinh:

“:D”

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

lilith3913:

“Pridávam si pripomienku: NEČÍTAŤ KEĎ OKOLIE SPÍ!!!! A nachystať si vreckovky.”

Dnes zaplatím

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“k novému roku depresivně zabijme severuse snapea. proč ne? mám husí kůži, potřetí. výbordelně. skvělé. temné. tajemné. Tmavě modrá. Působivé”

Doplň si...

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Neotřelý způsob jak si udělat srandu ze čtenářů, kteří občas brblají na to, jak autor svůj příběh rozvine: Udělat si svůj vlastní příběh (něco ve stylu nějaké hračky, kterou jsem kdysi dávno držela v ruce, že si navolíte zvířata či co to bylo...), hračka pro nás, tak trochu odrostlejší děti, mi přijde geniální. S ničím podobným jsem se ještě nepotkala. Všem, kteří něco takového už napsali, se omlouvám a budu se snažit chybu napravit. Já sama, autorce napříč, jsem si udělala vlastní možnosti . Napsáno podobně jako "Ne zcela vyčerpávající průvodce o klišé v příbězích Snapea a Hermiony" autorky "Electryone“.”

Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Jednotka bola skvelá a dvojka bude určite tiež. Sara má skvelé paródie.”

Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Pokračování rozhodně dovolené neubralo. Opět zvedám palec”

Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Dovolená 2 - lyžovačkáááá!!!! Já věděla, že Tě mám přemlouvat, ať to napíšeš. Talent na parodie od přírody. Severus a ty jeho glosy jsou k pomilování. "Blíží se zimní prázdniny a mně je již teď naprosto jasné, že Brumbál dělá to, co doufám, že nedělá, protože jestli to dělá, tak já taky něco udělám!"”

Dovolená 3 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Líbánky? Já ti říkala, že napsat i trojku je skvělé. Doufám, že půjdeš do čtyřky, protože jestli ne, tak ti říkám, že půjdeš. "Co had nedokončil, to dokončí šutr!" Žeru Tvoje parodie”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Geniálna paródia, Sara Polanská patrí k najlepšie píšucim autorkám paródií. Mala by povinne uvádzať upozornenie pri čítaní nejesť a nepiť hrozí smrť pridusením.”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Z deníku Rubeuse Hagrida: Letadlo bylo supr. Oříšky byly supr. Letušky jsou supr. Lupin se posral. To hovoří za vše. :)”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“po tretej kapitole ma matka vyhodila z obývačky, pretože nemohla v kľude pozerať film. bavila som sa, 5.”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“všechny parodie od Sary jsou nadité smíchem. Rozhodně si zaslouží varování "nakažlivá zábava" :D”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Jeli sme asi tak rychle, jako myslí Potter při písemce z lektvarů... nemám slov :-)”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Pravě jsem umřela smíchy XD”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

kami:

“Veľmi ma to bavilo. Som rada, že Severus dokázal vždy zabodovať. Malo to vynikajúci vtip i nápad.”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Tohle byl Tvůj nejgeniálnější nápad, napsat první řadu parodie. Severus a jeho glossy, Brumbál a jeho nápady, Minerva a její úzkosti. Klimatizace a na všech našich srazech opakovaná scéna s Remusem zapnutým v kufru, který skákal po pokoji do tý doby, než na něj spadla lednice a byl v bezvědomí. Ať žijí Tena vložky pro Minervu! Miluju tvoje parodie”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“mam opravdu rada parodie a tahle byla skvela :D”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

delatrix:

“No prostě úžasná povídka. Nemůžu si ani představit, co se mi zní líbilo. rozhodně je na ní ale poznat proč o Brumbálovy mluví jako o manipulátorovi”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Tak tohle je skvělá práce. Dlouho jsem se takto nepobavila :-D”

Stránky: