Komentáře k povídkám autora/autorky: Regi

Stránky: 

Beze stopy

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Salome:

“Opět výborně vypointované drabble, u kterého si nejsem jistá, zda je hororem či komedií...”

Beze stopy

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Drabblík má jedinou "chybičku". Kdyby to proběhlo tak, jak napsala Regi, neměla by JRK o čem psát.”

Beze stopy

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Kardama:

“Dost dobrý horor”

Dárek

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Nebezpečné číst při jídle. Mohli byste se zadusit smíchy.”

Dárek

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Kardama:

“Nejjemnější toaletní humor.”

Krádež v ředitelně

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Regi opustila své oblíbené pole drabblecí a napsala delší příběh, ve kterém potkáme všechny naše oblíbené postavy včetně portrétu Severuse Snapea. Upřímně jsem se bavila, přestože je to detektivka, temnoty a tragédií se bát netřeba. Nicméně, mozek si zapněte, třeba budete jedni z mála, kdo záhadu, jak mohlo v dokonale zabezpečené ředitelně dojít ke krádeži, rozluští.”

Krádež v ředitelně

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Kardama:

“Už jsem to jednou četla když to vycházelo každý týden. Teď jsem potřebovala něco na pohodu. A bavila jsem se zas. Doporučuju na dovču nebo lenošnou neděli.”

Nejvhodnější osoba

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Salome:

“Výborné drabble s pointou.”

Oslava

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Salome:

“Drabble, které překvapí.”

Oslava

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Takový výbuch smíchu už se mi dlouho nepřihodil. :D”

Oslava

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Kardama:

“Tohle se fakt povedlo”

Oslava

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Cora:

“Drabble podle mého gusta, žádné mlácení prázdné slámy. A ta pointa je zkrátka... výtečná!”

Po letech

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Je to jeden z těch hořkosladkých střípků, které Regi umí. Je mi z něho trochu smutno, ale jen trochu. Protože život je prostě takový, jaký je. A s plynoucím časem nic nezmůžeme, to je prostá realita, se kterou se musíme smířit.”

Poslední šance Rity Holoubkové

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Regi má obecně pro drabblata talent. Její minipovídky jsou mini rozsahem, ale nikoli obsahem. U některých z nich se upřímně bavím, u jiných zadumám nad poetičností textu a u poslední tiše zamačkávám slzu. Je vidět, že přemýšlí nad každým slovem každé má své místo, žádné není navíc. Tak by to jistě u drabblat mělo být. Tato série je nejdelším počinem z jejího pera, u prvních pěti mne bavilo sledovat nenápadné detektivní stopy, které čtenáři umožnily pochopit o co jde, dříve než se to povedlo Ritě. Kouzelné jsou i bonusy, které současně doplňují původních pět částí, ale každý z nich by fungoval i zcela samostatně.”

Poslední šance Rity Holoubkové

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Salome:

“Velmi zajímavý nápad - malý roman v drabblatech - obdivuju autorku, jak je na sebe přísná, jak dokázal uhlídat svou formu, jak dokázala vážit každé slovo. Z hlediska originality, struktury, pravopisu i stylu výborné. Postavy jsou skvělé - je neuvěřitelné, že přes minimalistický prostor jsou vykreslené, a to přesně. Přestože je to minimalistické, je to přívěh, a to logicky provázaný příběh - jako křížovka s tajenkou. Vnímám tam i něco navíc - velkou lásku k životu, z celého příběhu dýchá laskavost a odpuštění, dokonce i vůči Ritě Holoubkové - a toho jen tak někdo není schopen. Celkově to na mě působí výborně, pobavilo mě to, i lehce dojalo - všechno tak akorát. Nejvíc se mi líbil dodatek o Minervě, Regi bude vědět proč :). A abych jen nechválila, mám jednu faktografickou poznámku - v Austrálii žádné střední ošetřovatelské školy nejsou a nikdy nebyly :) Celkově to je za mě 8x5”

Poslední šance Rity Holoubkové

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Kardama:

“Moc dobré a chytré. Povídka i bonusy. Celé to předchází povídce Životy v rámci rámu. Jen jsem na to narazila v opačném pořadí. A Regi píše, že chystá i volné pokračování.”

Rok v Zakázaném lese

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Kardama:

“Drabble báseň jsem ještě nikdy nečetla. A je hodně dobrá.”

Rok v Zakázaném lese

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Salome:

“Výborné. Jen bych to nenazývala drabble. Jednoduše báseň. Krásná báseň.”

Rubeus Hagrid, šafář, klíčník a profesor

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Salome:

“Výborná drabblata z pera Regi, tentokrát pospojovaná postavou Hagrida. Regi je opět laskavá, moudrá, vysvětlující a nesoudící. A kromě toho umí pracovat s pointou a umí česky, což merlinžel není ani trochu samozřejmost.”

Rubeus Hagrid, šafář, klíčník a profesor

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Kardama:

“Regi a Hagrid to je něžná , chytrá sranda.”

Rubeus Hagrid, šafář, klíčník a profesor

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Povedená drabblata laskavého humoru, která skvěle vystihují především legrační část Hagridovy osobnosti.”

Rubeus Hagrid, šafář, klíčník a profesor

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Střípky z Hagridova života, které Regi postupně přidává, jak jí vstupují do hlavy a klávesnice. Milé, veselé, dojemné, k zamyšlení... mění se to drablík od drablíku, Jsou právě takové, jako sám Hagrid.”

Trocha skřítčího rozumu

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Tato skřítčí série řeší problém, který mne v HP dost štval - radostné přesvědčení domácích skřítků, že je to úžasné být otrokem. Regi dokázala zachovat kánon, a přesto nabídnout úplně jiný pohled. Aneb - kouzelníci si něco myslí, ale skutečnost je jiná. Chce se mi tleskat a hlasitě volat - ano, ano. Díky, Regi.”

Vážně jednoduché

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Salome:

“Co Joanne opoměla zmínit, aneb konečně jsem pochopila, proč se Levandule chovala tak, jak se chovala, a kterák do sebe všechno zapadlo :)”

Vzácná chvíle

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Salome:

“Krásné, lehce dojímavé a nekonečně laskavé.”

Stránky: