Komentáře k povídkám autora/autorky: Nel-ly

Až přijdou slzy

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“uvidíme”

Až přijdou slzy

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“...možná ....”

Až přijdou slzy

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

ChrystalBlueberry:

“Mám v pláne prečítať.”

Beze jména

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Jsem zastánce nechávání i prvních povídek, za které se zpětně spíš stydím, ale co už :D Děkuju, že se tady objevila i moje povídka - jen škoda, že zrovna tahle...”

Beze jména

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Dáno osudem

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Salome:

“Námět povídky je originální, pokud jde o volbu postav, avšak obvyklý, pokud jde o motiv soupeření sester. To není na závadu, jde o klasický motiv i pohádek. Autorka se domnívá, že nepříliš známá postava dává velkou volnost v jejím pojetí. To je pravda, do jisté míry. Protože i epizodní postavy se vyskytují, byť v epizodách. Astorie se vyskytla v epilogu, a vypadala jinak, chovala se jinak, než ji popisuje autorka. Ocenit lze dobrý, lehce nadprůměrný styl, dobře se čte. Nicméně ocenit nelze nadprůměrné množství chyb, včetně velmi hrubých, které celý příběh snižují o několik stupňů níže, než by mohl být (tvoje příjmení je mi povědomí,//A mě zrovna přišli oba tak milý. //Přeci kvůli Dracovy). Škoda, že autorka má statut autora, tohle by adminky nepustily. Pokud jde o děj, je vcelku jednoduchý a předvídatelný. Vývoj posta je bez nelogičností, ale i bez překvapení. Trochu mě pobavila úvaha, že pán domu Malfoyů nebyl své ženě nevěrný, vcelku by mě zajímalo, jaké historické reálii to má odpovídat, protože taková doba ještě nebyla. Jinak standardní klišé hodné holčičky ve zlém Zmijozelu, kde jsou všichni tak zlí, že si ani nezpívají a že celý den tráví tím, že se posmívají jeden druhému, mě unavuje. Celkově jde o vcelku milý, byť trochu nudný příběh, kde však ruší velké množství chyb. Vzhledem k tomu se nedokážu donutit k dočtení. Může si však najít své nadšené čtenářky mezi náctiletými, jimž je určen svým tématem, a které nebudou rušit pravopisné chyby.”

Jeho vina

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Jeho vina

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Tereza:

“...”

Mistrný plán

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“:-)”

Svedení

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Tereza:

“...”

Ukolébavka

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Dorea:

“Ukolébavka je děsivá a zbožňování hodná zároveň, Draco a Harry bloumající v temnotě a na druhé straně svět normálních šťastných lidí, mrazivé ”

Ukolébavka

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

modrooczka:

“...”

Ukolébavka

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Nedokončeno a asi se to konce jen tak nedočká”

Vlastní cestou

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“...”