Komentáře k povídkám autora/autorky: Nade

Nevyhnutelné

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Lucie:

“...”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

finde:

“???”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“:)”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

sirina:

“Je to super povídka. Miluji Luciuse a jen se těším až zjistíme, jaké je jeho záměr :-)”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“takže to čo som prečítala doteraz, je úplne skvelé. Takéhoto skvelého Luciusa som vo svete FF zažila druhý krát. Zatiaľ je to plný počet bodíkov. Snáď to bude ďalej len lepšie.”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Až jednou bude čas na dlouhou povídku...”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

mariaa:

“.”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Lucie:

“...”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

kattyV:

“xxx”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“...”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Blangela:

“Ach, trochu mě mrzí, že jsem tebe neobjevila dříve. Teď mě to nutí uvažovat, zda se Styx (Fantasmagorium, SS/LM a jiné) učila od tebe nebo ty od ní, popřípadě zda jste přišly na přesně výstižný a i po takové době stále neuvěřitelně přitažlivý popis Malfoye. U postav jako je tato, společně se Snapem, je velmi obtížné vystihnout esenci postavy a popsat ji v "netradičních" situacích (tím myslím, slash v HP není) tak, aby nepřipadal čtenáři trapně nedomyšlený, naprosto out of character. Ale vy dvě jste to prostě zvládly. Vzpomínám si na jednu jedinou povídku s tímto párem (opět Fantasmagorium), kde oba byli tak OC, až mi bylo blivno. Tady se to nestalo a za to jsem ti neskonale vděčná. Ačkoliv je to dlouhá povídka, byla přečtena jedním dechem *přiznávám, taky jsem občas spala* a nadchla mě, škoda, že jsi nepokračovala dál a nechala na naší fantasii převážnou většinu žhavých scén, které se mezi nimi odehrály. Pravda, až si budu chtít užít Luciuse neuvěřitelně žhavého, žárlivého a majetnického v posteli, klidně mohu znovu přečíst Styxiinu trilogii začínající dílem In whiskey veritas. Mám v povídkách ráda, když se autorka nebojí zabrousit do cizích jazyků a neomezovat děj pouze na malý prostor. Zároveň si také nabídla přesvědčivě znějící pokračování životů dalších postav a bod ti dávám i za první kapitoly, které byly v duchu nejistoty, čemu vlastně má čtenář věnovat pozornost. Jako bohemista říkám, že betaread, pokud nějaký byl, nebyl stoprocentní, ale nerušilo to, jsem zvyklá na to, že spisovatelé nejsou dokonalí, bohužel ani překladatelé a ti šťastní spisovatelé, kteří se tím dokáží oživit. *Nedávno jsem přemýšlela nad tím, proč je v Nočních běžcích od Lynn Flewelling - a věř mi, že tato fantasy sedmidílná sága sem opravdu patří, je to neuvěřitelně brilantní jemný slash - něco jako "Seregil se otočil k Seregilovi..." x)* Rozhodně tento blog nenechám ležet ladem a projdu si i další povídky, nejen od tebe. A zdravím z roku 2017! K oblíbeným povídkám se vracím, takže toto neber jako první a poslední čtení, možná mě za rok za dva napadne další postřeh a přihlásím se o slovo znovu :) Stejně tak, pokud nadále píšeš, třeba jinde, dej třeba vědět tady, já si to najdu... :) *Stejný příspěvek najdeš i v komentářích k poslední kapitole pod nickem Anastázie Hall-Selwyn*”