Komentáře k povídkám autora/autorky: Mysty15

Stránky: 

Neohlížej se

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Neohlížej se

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Mně to nic neřeko.”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Řekni proč bylo zamotáno až do samého konce, tedy, on ten příběh vlastně ani zamotaný nebyl, jen u určitých příběhů, zejména v těch pravdivých a opravdu skutečných, nevíte jak kdo skončí. Vždyť i sám život je tak zamotaný, nebo spíše city v něm. Adrianovi city byly zmatené, propletené k jiným osobám, ale nakonec ten malý kousek nitě skončil zase u Severuse. U nějž, jen by jediným odmítnutím ukončil vše, ale takhle to může pokračovat. Člověk občas sní, a někdy jsou sny opravdu temné a pak když otevřete oči, tma je všude kolem, najednou se jí nebojíte. Adrian stoupne na špičky a políbí… Severuse Snapea. U povídky zažíváte chvíle, kdy vám srdce zpomaluje a člověk ztrácí dech. Miluji ty momenty, kdy mi něco bere dech. Roztříštili zrcadla, zasunuli minulost do svého života a přijali sebe. Nebo přinejmenším onu možnost. Snad až teď jsou oba volní. Člověk nepotřebuje odpověď na otázku, aby pochopil, že se nevracíme proto, abychom dostali odpověď, ale abychom zjistili, co skutečně chceme. Řekni proč… Bylo to dokonalé. *tiše se za nimi zavřely dveře a vše ostatní je na nich…* Děkuji!!! :-* Nezapomenutelné. Kouzelné. Křehké. A vše se může porušit jedním slovem, dotykem… pocitem... Perla v dokonalosti... Velmi doporučuji! ;) Už jen proto že tato autorka umí psát.”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Príbeh pokračuje. Mysty začala pridávať Rums: http://awriter.blog.cz/ ________________________________________________________ Memorin mala pravdu, je to jeden z najkrajších príbehov, čo som kedy čítala. Celý čas som mala zatajený dych a slzy v očiach. A musela som si zapísať niektoré vety, lebo boli príliš krásne: ________________________________________________________________ „Bylo to jak začarovaný kruh, co osud spletl ostnatými dráty. Při každém pokusu z něj uniknout se akorát pořezal a jediný lék na vzniklé rány se vyskytoval právě uprostřed celého toho hrůzu nahánějícího kolotoče.“ ________________________________________________________________ „Severus, jenž slyší až za roh a rozumí jakémukoliv jazyku, byť třeba zkomolenému a neexistujicímu.“ ____________________________________________________________________ „Černé oči byly ve stínu více temnější a hlubší než obvykle. Stejně kdysi po nocích na Adriana působila hladká plocha Bradavického jezera... Kdyby se do nich díval přespříliš dlouho, možná by v nich uviděl i tu samou prázdnotu.“ ____________________________________________________________________ "V tu chvíli byl pro něj Severus vším." ____________________________________________________________________ „Severus byl... prostě Severus. Severus za tohle všechno stál. Severus byl všechno...“ ______________________________________________________________________ „Být šťastný, to si vlastně nikdy nepřál. Vždycky jen chtěl mít tu možnost.“ ___________________________________________________________________ „...Jaké by to bylo líbat Severuse Snapea? A tak to udělal...“ ___________________________________________________________________ 5 bodov je príliš málo...”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já jsem tím nadšená. Je sice pravda, že tahle povídka rozhodně nezapadá do klasického FF na HP, ale o to je lepší. Neodehrává se to sice v kouzelnickém světě, jak jsem zvyklí, Potter tady vystupuje jen velice sporadicky a když už se objeví, tak neječí a nechová se jako trapák a Draco taky není zrovna za Malfoye, ale o tom právě ta povídka je. A Severus je naprosto IC.”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Já se omlouvám, ale nedočetla jsem. Ano, nápad je dobrý. Zpracování ucházející. Ale s Harrym Potterem tohle nemá nic společného. Nikdy jsem kanonicky nepsala, ale tady je to na mě prostě moc.”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Cvrcinka:

“k přečtení. podle komentářů se velmi těšm, i když mě to všechno trošku děsí...”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

René.K.:

“...”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Nejlepší povídka mimo pár HP/SS, co jsem kdy četla. Ano, s Harry Potterem to má málo společného, ale nic to nemění na tom, že tohle je opravdu kvalitní dílo. Přečetla jsem to jedním dechem a nedokázala se od toho odrhnout. Zcela mě uchvátil styl, jakým je to napsané.”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

kami:

“Čítala a nedočítala. Prečo?”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Nerla:

“...”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“....”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Benny:

“Peru se s tím už dlouho a vzdávám to.Draco jako prostitut..jasně, on je úžasný obětní beránek.Ale nebaví mne si zapamatovat si ty pasáky, kurvy a zákazníky okolo.Navíc Draco má pár alter eg v hlavě.Harry Potter smíchaný s mudlovskou zápletkou..nebaví a netoužím to dočíst.”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“...”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Zástupkyňa:

“Možno 3. Čakala som viac, chcela som viac. Námet dobrý, len nezvládnutý. Preskakovala som úseky, rovno celé kapitoly. Čakala som, že či sa niečo nestane. Nestalo sa. Človek si vie domyslieť, náznaky tam boli ale bolo to pre mňa sklamaním. Strávila som deň pri čítaní tohto. Nik mi ten čas nevráti. Som sklamaná.”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

shadow:

“Nelíbilo se mi to, ale určitě ne kvůli tomu, že to má se světem HP málo společného. Můj šálek to nebyl, ale naopak jsou tu zase tací, kterým se to přímo trefilo do vkusu”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Cora:

“Jedno se dá o téhle kapitolovce říct určitě - autorka psát umí, a to setsakra dobře. Jistě ne každému to neobvyklé prostředí, do kterého je povídka převážně zasazená, bude po chuti. Pokud ale čtenář tuhle "realitu" (a novou osobnost, která se z Draca Malfoye za posledních pár let stala, včetně jeho profese) bude schopen akceptovat, čeká ho probděná noc jako mě. Není to až tak úplně děj jako takový, co mě oslovilo (akčností tohle dílo neoplývá); to ten sugestivní styl psaní - pozvolné, nepolopatické dávkování informací, dobře načasované přeskakování mezi oběma světy, popisy citových ran bez patosu, vzájemné emocionální provázání postav... A i když líčení životních osudů Adrianových mudlovských přátel jdou co do množství tak trochu na úkor Adriana samotného, i když bych pro Severuse snesla více prostoru, a i když bych něco málo potřebovala dovysvětlit, jakmile jsem se do téhle povídky ponořila, zůstala jsem ponořená :) až do konce. Je to hodně zvláštní povídka, z mého pohledu téměř dokonale napsaná.”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“...”

Stránky: