Komentáře k povídkám autora/autorky: Mysty15

Stránky: 

Jen ty víš, co cítím, tak mě chyť za ruku a pojď tančit

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já mám poezii docela ráda, ale tohle za ni nepovažuji. Tady nic poetického není - slohovka rozsekaná do tvaru básně.”

Kartenhaus

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Och... Musela jsem si jí přečíst třikrát za sebou, abych vstřebala pocity z ní. Lidé jsou tak odlišní- někdo může někomu zbořit vše čemu kdy věřil, aniž by to sám pořádně zaregistroval. Nebýt tu z mobilu, tak se doopravdy rozepíšu...”

Kartenhaus

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Vždy ma prekvapí, že do niekoľkých viet sa dá skryť toľko veľa pocitov. Milujem Regulusa a tu obzvlášť. Táto poviedočka je ďalší klenot FF”

Kartenhaus

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Strašně smutné.”

Kartenhaus

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Led na němž se postupně tvoří praskliny a člověk jen čeká, až se pod ním prolomí... Podobně mrazivé, ale pod vším tím žárek člověk taje. Karty se boří stejně jako domy, ale pouta z minulosti se nás drží. Jen někdo zapomeneme příliš brzo…”

Kartenhaus

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Anne:

“Je to dobré, ale styl povídky, je už ohraný. Možná ne na tenhle pár, ale podobně laděných jsem četla víc. Prostě nic vyjímečného, avšak hezky napsané a dobré vyjádření pocitů.”

Kartenhaus

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

kami:

“Je to smutné. No i tak sa k tomu rada vraciam.”

Kartenhaus

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Kartenhaus

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“smutne,...”

Kartenhaus

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Dobré”

Kartenhaus

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Benny:

“Srdce mi z toho nekrvácí.”

Kartenhaus

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Potřebovala bych více zatáhnout do děje, aby mě to dojalo, ale bylo to pěkné.”

Nádherná

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Memorin:

“první a poslední slovo je Nádherná. má své chyby, ale stejně ji vidím a slova a povídka a tento pár se zdají být”

Nádherná

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Je to vážně slaďák, až trnou zuby a být to slash, tak klidně napařím nulu. Ale vzhledem k tomu, že je to fem, tak mi to až tak moc žíly netrhá. Sinam: Mě se vybavuje 'Velbloud zvaný mikrobus našich lesů.' :D”

Nádherná

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Tak fajn, garáž je místo, kde si lidi parkují své koně, ale jak se dá „chovat se nádherně“? Vysvětlete mi to někdo, prosím. :) Za druhé, fascinuje mě, jak někdo může používat citáty, kterým nerozumí. Takže k úvodní písni: „May I?“ = „Smím?“, „you feel so good to me" = „je mi s tebou tak dobře“, atd. Mysty, nepochybuji, že i v jazycích, které snad ovládáš (tedy nikoliv ČJ nebo AJ), existuje spousta podobných ucajdaných blábolů, prosím drž se jich. Taky věty jako např. „jednou z mnoha dějů je snění“ nejsou česky. Na druhou stranu, autorčin standardní pubertální vypravěčský styl a naprostý nedostatek nadhledu tady sedly jako ulité - díky nim konkrétně tohle dílo zanechává ucelený dojem, jemuž nemám problém udělit slabší 3 body. :) PS: Kdo další si při větě „květy vlastní i leknín “ vzpomene na „plechová gondola rozbouří salámy“? :))) S.L.”

Nádherná

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tohle bude krátký komentář:Strašné...Okej, rozvedu to.Hodně, hodně špatné.Sladké a ještě sladčí, dlouhé a slovo NÁDHERNÁ, teď pár dnů nebudu ve své konverzaci chtít použivat.Femslash zřejmě píši jen něžné dušičky, které ženu uctivají jako Jane Austenová ve svých románech.Jako žena a uplně neromantický člověk si na tyto vzhletné věty nepotrpím.No nic, prostě jsem asi spiš chlap(proto taky ta přezdívka:D)”

Nádherná

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“tak tohle je fakt desny. Davam jeden bod, protoze jsem se u cteni hodne hlasite smala.”

Někde za duhou

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Sladké, sladké a ještě jednou sladké. Naivní a dětské. A krásné, plné cukru. :D a občas taky úsměv od ucha k uchu. Spíše než humorné, je to úsměvné. Umíte být někdy naivní, tak to zkuste... 3, 5”

Někde za duhou

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Krásny príbeh modrého vtáčika za ten dávam plný počet. To ostatné bolo pekné. Mysty mi strašne chýba. Dúfam, že sa ako Černá Velekněžka ešte vráti. Mysty prosím:(”

Někde za duhou

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já si nemůžu pomoct, ale přijde mi to jako hrozná slátanina. Příběh modrého ptáčka je sice hezký, ale nějak mi tady uniká jeho smysl - to autorka potřebovala nahnat délku povídky nebo proč to tady bylo?”

Někde za duhou

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Nápad dobrý. Zpracování dobré. Ale nelíbí se mi to a těžko tomu budu říkat dobrý sladký konec. Na to si moc osobně beru všechny malé Kryštofy.”

Někde za duhou

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,”

Neohlížej se

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Trinyx:

“...”

Neohlížej se

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Memorin:

“především mne zasáhla Neohlížej se, rozkazy jsou rozkazy, a tato část převálcovala i první slashovou kapitolku 3, 5”

Neohlížej se

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Výborně... Snůška patetických plků v rádoby poetickém obalu.”

Stránky: