Komentáře k povídkám autora/autorky: Memorin

Dracovy šepoty

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Když jsem k Šepotům přišla poprvé, popravdě jsem netušila, že se jedná o souvislou kapitolovou povídku. Myslela jsem, že to jsou jen kratičká díla, jednorázovky, drabblátka, která všechny spojuje jen pár Severus/Draco. Že jde o kapitolovku a že Dracovy šepoty jsou vlastně jen jeden šumivý zvuk, mi došlo až někdy u kapitoly čtvrté. Přičemž jsem si stihla oblíbit druhou kapitolu natolik, že jsem ji společně s Perlou považovala za jednu z Memorininých nejlepších. Dneska už bych vyzvedla jiné, pravděpodobně nejspíš tu sedmou - „Je otec“, z které pořád ještě cítím tu dětskou oddanost a lásku pryštící z každého slova. Líbí se mi styl, jakým Memorin píše. Dává důraz na detaily a city, s nádechem uvěřitelna. Až jsem občas měla pocit, že na místě Draca stojím já, že to Severus drží a hýčká svým chladem mě... a byl to neuvěřitelný pocit, k nezaplacení. Chápala jsem, proč ho Draco miluje, sama jsem si ho zamilovala a byla jsem neskutečně vděčná, že prostřednictvím Draca i on občas miluje mě.”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Sladké, zářivé jako perla, kterou milujeme... :)”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Celý čas som zadržiavala dych... Krásne.”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“..”

Quo vadis? - Kam kráčíš?

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Šokující, krutá a syrová. Smutná... A nádherná ve všech těhlech vlastnostech.”

Quo vadis? - Kam kráčíš?

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”