Komentáře k povídkám autora/autorky: Memorin

Dracovy šepoty

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Čtenářka:

“Průměrná povídka, která pobrala inspiraci všude možně, ale chybí jí něco osobitého. Nicméně Memorin nezatracuji a věřím, že se někam vyvine. Tady se střídají dobré pasáže s těmi skutečně špatnými a to je prostě škoda.”

Dracovy šepoty

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tady tak nějak nevím, co si o tom myslet. Nemůžu říct, že by se mi to na určité úrovni nelíbilo, ale nějak jsem tomu nedokázala přijít na chuť.”

Dracovy šepoty

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Těžko se to hodnotí. Mně to dávalo dohromady jeden celek, problém byl ve zvoleném stylu. Povídka značně nevyrovnaná. Byla tam místa, která by si zasloužila 5*, která vtáhla do děje, donutila cítit syrovost pocitů, ale pak to náhle rázem zmizelo, rozplynulo se a zbyla jenom poskládaná slova na papíře, která byla prostě jen slovy bez pocitu. U takovýchto povídek často kazí vyvolaný pocit i pravopisné chyby, které tu byly. Díky tomuhle všemu celkově asi 2-3, ale vidím v tom docela dobrý potenciál.”

Dracovy šepoty

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

mariaa:

“!”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Přeslazené a na můj vkus až příliš mnoho přeromantizovaných přirovnání. Bohužel... :(”

Quo vadis? - Kam kráčíš?

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“No není to můj šálek čaje; až příliš stručné a patricida není moje oblíbená (bohužel mě k přečtení falešně navnadilo bloodplay ve varování, o které se tedy dle mého rozhodně nejedná).”

Quo vadis? - Kam kráčíš?

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Nezaujalo mě to.”