Komentáře k povídkám autora/autorky: Memorin

Stránky: 

Děti ulice

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Dechberoucí a smutné. Nemorální, s neuvěřitelným zakončením. Váhám říct, že krásné, jelikož bolest krásná není...”

Děti ulice

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

sluzy:

“krásna no neuveriteľne smutná poviedka.”

Děti ulice

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Nade:

“Třikrát se nadechnu a skočím do toho ... ach, bože. Opravdu je to smutné. Moc smutné, ale krásné.”

Děti ulice

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Memorin je pre mňa značka kvality a znovu nesklamala. Krásne”

Děti ulice

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Krásné”

Děti ulice

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Benny:

“Incest!+utírá slinu+..Po přečtení-rozčarování.První kapitola je báseň.Což jako barbar, co vyrůstal na českém rapu neposoudím.Ovšem žádný dojem to ve mně nezanechalo.Druhá kapitola se rozjela dobře, ale zásadní problém je ve zpracování a nedokončeném závěru.Dovětek typu, že Lucinka Draca osouložil a unesl je jaksi přízemní vůči čtenářům, co nejsou idioti a domyslí si to sami.Pak bezpředmětné popisy citů a prostředí..opravdu bych přivítala miň keců a víc akce.Trojku dám jen kvůli šukezní představě Draca v korzetu.”

Děti ulice

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“No tak, a já si myslela, bůhvíkam nelezu... rozjelo se to tak slibně a ani se to nedotáhne, věčná škoda...”

Dracovy šepoty

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Když jsem k Šepotům přišla poprvé, popravdě jsem netušila, že se jedná o souvislou kapitolovou povídku. Myslela jsem, že to jsou jen kratičká díla, jednorázovky, drabblátka, která všechny spojuje jen pár Severus/Draco. Že jde o kapitolovku a že Dracovy šepoty jsou vlastně jen jeden šumivý zvuk, mi došlo až někdy u kapitoly čtvrté. Přičemž jsem si stihla oblíbit druhou kapitolu natolik, že jsem ji společně s Perlou považovala za jednu z Memorininých nejlepších. Dneska už bych vyzvedla jiné, pravděpodobně nejspíš tu sedmou - „Je otec“, z které pořád ještě cítím tu dětskou oddanost a lásku pryštící z každého slova. Líbí se mi styl, jakým Memorin píše. Dává důraz na detaily a city, s nádechem uvěřitelna. Až jsem občas měla pocit, že na místě Draca stojím já, že to Severus drží a hýčká svým chladem mě... a byl to neuvěřitelný pocit, k nezaplacení. Chápala jsem, proč ho Draco miluje, sama jsem si ho zamilovala a byla jsem neskutečně vděčná, že prostřednictvím Draca i on občas miluje mě.”

Dracovy šepoty

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Čtenářka:

“Průměrná povídka, která pobrala inspiraci všude možně, ale chybí jí něco osobitého. Nicméně Memorin nezatracuji a věřím, že se někam vyvine. Tady se střídají dobré pasáže s těmi skutečně špatnými a to je prostě škoda.”

Dracovy šepoty

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tady tak nějak nevím, co si o tom myslet. Nemůžu říct, že by se mi to na určité úrovni nelíbilo, ale nějak jsem tomu nedokázala přijít na chuť.”

Dracovy šepoty

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Těžko se to hodnotí. Mně to dávalo dohromady jeden celek, problém byl ve zvoleném stylu. Povídka značně nevyrovnaná. Byla tam místa, která by si zasloužila 5*, která vtáhla do děje, donutila cítit syrovost pocitů, ale pak to náhle rázem zmizelo, rozplynulo se a zbyla jenom poskládaná slova na papíře, která byla prostě jen slovy bez pocitu. U takovýchto povídek často kazí vyvolaný pocit i pravopisné chyby, které tu byly. Díky tomuhle všemu celkově asi 2-3, ale vidím v tom docela dobrý potenciál.”

Dracovy šepoty

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“nekdy priste”

Dracovy šepoty

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

mariaa:

“!”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Krásné, křehké ve své něžnosti.”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Sladké, zářivé jako perla, kterou milujeme... :)”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Celý čas som zadržiavala dych... Krásne.”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Cvrcinka:

“jemné a dojemné”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Přeslazené a na můj vkus až příliš mnoho přeromantizovaných přirovnání. Bohužel... :(”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Nevšední”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

kripolik:

“hezké :)”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Má to něco do sebe.. :))”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“..”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jahodová dětská zubní pasta-Perlička:D”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Tereza:

“...”

Stránky: