Komentáře k povídkám autora/autorky: Mandragora

Clara pacta - boni amici

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Anotace zněla krátce, výstižně a lákavě. Čekala jsem, že to bude něco fakt drsného a temného, ale pak jsem Havrana otevřela... A tam Severus, který se do Harryho zamiluje asi tak po pěti minutách ve společné azkabanské cele a říká mu „andílku“ a „blázínku“. A je tam taky Harry, kterého Malfoy dost nevybíravě přefikne (mimochodem, Malfoy má v Azkabanu celu hezčí jak vilu na Kanárech!), ale už pět minut po znásilnění se málem udělá, když mu Severus na rozbolavělý zadek natírá mastičku. Ostatní postavy stojí také úplně mimo kánon. Na mě tohle bylo bohužel strašně moc OOC a všechno jde tak nějak hopem, vývoj je pro mě těžko uvěřitelný. Z druhé strany ale musím souhlasit s některým z předchozích komentářů - kdyby tohle byla jedna z těch opravdu dlouhých kapitolovek, kde by postavy dostaly víc prostoru pro pozvolnější transformaci, dalo by se tomu uvěřit mnohem snáz a mohla by vzniknout opravdu dobrá povídka. Klidně bych přitvrdila na temnotě a dala bych asi i větší prostor havranovi, podle kterého se to celé jmenuje. Nápad je to minimálně velmi dobrý, takže lepší zpracování by ho podle mého vystřelilo o několik hvězdiček výše :)”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Přijde mi, že se v té povídce celkem nic neděje a že nemá žádný děj.”

Veselý večírek™

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Začátek je dobrý, ale ke konci je to naprostá slátanina.”

Víno, víno, víno…

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

assez:

“Asi mi nesedl tento konkrétní songfic.”

Víno, víno, víno…

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mě asi taky ne... Lidové odrhovačky mě nikdy nebraly.”