Komentáře k povídkám autora/autorky: Mája

Stránky: 

7193

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“3. kapitola a finite. Je to vážně strašný mišmaš, nehledě na tu příšernou růžovou familiárnost, kterou autorka cpe naprosto všude a do všeho. Dám bod za nápad.”

7193

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

7193

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

Zrzka Lenka:

“Zatím rozepsané, ale zajímavé a dobře napsané...”

7193

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

shadow:

“Přílišné očekávání (dle nadšených komentářů) a o to větší zklamání. Mišmaš, kterým jsem se dokázala prokousávat jen pár kapitol.”

7193

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

Kardama:

“Těšila jsem se že dám 5. Ale ten konec je dost divný.”

7193

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

7193

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Přečtěte a posuďte sami O:-)”

7193

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Musím povedať, že klobúk dolu. Na tento veb som narizala len náhodov keď som do Googlu napísala Harry Potter fanfiction a otvorila prvú stranku v mne zrozumiteľnom jazyku. Hladal som niečo presne takéto a 7193 bolo prvé na čo som klikla a keď som sa zaregistrovala Poviedku som zhltla za 2 večeri a nemohla som na to prestať myslieť... ešte šťastie že máme v škole wifi a mohla som občas pozrieť na dve tri vety ... Bola to nádherná poviedka a naozaj som si ju zamilovala ... Strašne rada by som brala pokračovanie a k eplogu ešte aspoň ďalších 20 kapitol.. Neviem ako to bez tejto poviedky prežijem ale musím pevne dúfať že na epilóg nebudem dlho čakať... Úprimne sa mi nápad trojky veľmi páči a som s ním spoojná... ale ani ma to moc neprekvapilo, čakala som že sa Hermi nevráti k Ronovi a to že zostanú spolu s Severusom je vážne nadherný napad po tom čo zistili a odhalili skutočného Severusa... Jediné čo mi vadilo bolo to že som si z Harriho spravanaia nevedela predstaviť že je dospelí, stále som ho videla ako takého štrnásť ročného a neviem prečo ale potom sa to trošku zmenilo... Ale musím povedať že sa mi Harry zdal trošku viac precitlivený ale asi to bolo správne ... Číže to trošku zhrniem, ďakujem za tento nádherný zážitok a dúfam že epilog tu bude čo najskôr”

7193

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

Sarkan:

“...”

A jak to bylo dál

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

Elza:

“Začátek slabší, pokračování čím dál tím lepší. Pár zcela geniálních nápadů v rámci (běžného) kouzelnického života. Místy zcela všední běžná romantika... a místy tak dokonale propracované základní zákonitosti běhu kouzelnického světa, až jsem tiše zírala a říkala si jak to, že to nikdo před Májou nezapsal?!?”

A jak to bylo dál

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“Mája je stálica medzi mojimi obľúbenými záložkami, zhltla som všetko čo zatiaľ napísala a tiež som niektoré fakty, ktoré priniesla Mája, čítala s otvorenou pusou :) originálne, nenásilné a pekne napísané :)”

A jak to bylo dál

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“uvidíme”

A jak to bylo dál

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

Petrando:

“Perfektní čtení. šest dokončených povídek, sedmá rozepsaná. Tak bych si představoval pokračování ságy od JKR. Podle mě by si klidně zasloužily tyhle povídky knižní vydání.”

A jak to bylo dál

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

Rulie:

“....”

Jak to bylo dál - Démoni z bažin

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“Prostě super dlohá povídka v povídce :D”

Jak to bylo dál - Démoni z bažin

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“...”

Jak to bylo dál - Démoni z bažin

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

tina:

“...”

Jak to bylo dál - Démoni z bažin

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“.”

Jak to bylo dál - Hadí hrozba

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“Další pokračování je stejně dobrý jako předchozí povídky.”

Jak to bylo dál - Hadí hrozba

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“...”

Jak to bylo dál - Hadí hrozba

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“...”

Jak to bylo dál - Kletba pralesního šamana aneb Angelino rodové prokletí

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“Už nevim co psát :D je to skvělá povídka”

Jak to bylo dál - Kletba pralesního šamana aneb Angelino rodové prokletí

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“...”

Jak to bylo dál - Kletba pralesního šamana aneb Angelino rodové prokletí

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

zmije:

“...”

Jak to bylo dál - Kletba pralesního šamana aneb Angelino rodové prokletí

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“...”

Stránky: