Komentáře k povídkám autora/autorky: Lilithka

Stránky: 

Černá není jen znamením smrti

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Co se stane, když vezmete do ruky polámanou duši a stisknete? Nevěřím, že by Draco oslovoval Severuse miláčku, v kmyšlenkách ano, ale v dopise... snad jednou by si dovolil... 4, 5”

Černá není jen znamením smrti II.

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Ještě jednou od začátku, ale se změnou POV ... Draco ukázal, jaké je to být sám a nyní se můžeme přesvědčit, jak moc je Severus Snape lhostejný.”

Černá není jen znamením smrti II.

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Dobře, beru zpět, zas tak bezcitná mrcha nejsem.Pokračování je rozhodně lepší než první díl.”

Nenávidím tmu

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“NENÁVIDÍM TMU - po oslovení směšného a kýčovitého Sevie nebrala povídku až tak vážně (2, 8). KDYSI - ke konci to spělo do takové slovní zbytečné omáčky (2, 5). BUM BUM - zajímavé AU (3, 5). POSLEDNÍ SLŮVKO - hezké, ale vůbec se mi nelíbila poslední kýčovitá věta, celý koncept povídky tak zbořila (2, 8). NOBLESNÍ - Draco noblesní, Lucius precizní, podobné myšlenky se mě dotýkají (4). KRB – Lucius bez Draca, zlomený, ublížený, bez sebe, s kouskem duše Lilithky, to by bylo tak za čtyři, jenže ony slovní obraty, bezpodmínečně (5). POŠETILOSTI LM – krátké a výstižné pro alternativu Dracova života, (4). NOBLESNÍ II – takový ten průměr, nenadchne/neurazí, (3) = Bráno tedy naprosto do důsledku 3, 45. Ale já dám stejně 4, neboť tyto slovní vzlyky mají hloubku. :)”

Odpolední zábava

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Dobře napsané a nápad skýtající spoustu dalších možností. (Dovedu si představit, jak třeba taková dvojčata Weasleyovic experimentují s opačným pohlavím.)”

Odpolední zábava

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4 . Nic extra, ale prostě docela poctivé PWP od Lilithky z obsazením pro jednu osobu, což je lehce nezvyklé. Mně ho nic nekazí. A ta ochutnávka? ... No tak děvčata, musíte být z toho čtení fanfiction už na něco zvyklé, ne? Však vás nikdo nenutí to dělat taky. :p”

Odpolední zábava

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

willow:

“totálně úchylné ****”

Smích

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Miluju anime Hellsing a miluju Alucarda... A miluju Severuse, takže je to jasné. :)”

Snídaně

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Presizní Severus ví, co má rád.”

Snídaně

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“tohle je Severus Lilithky, ale mně se tento Severus líbí :D”

Snídaně

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zajímavé... Jestli pak tohle pan profesor praktikoval i v bradavickém sklepení?”

Snídaně

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Snídaně

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

willow:

“****”

Tacitus

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“některé jsou úžasné, jiné průměrné ale je tam něco, co opravdu vyčnívá Morbidita - ať už jakýmkoliv způsobem”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Nevěřím tomu, že by to takhle skončilo, každopádně povídka sama mě vysoce zaujala a líbila se.”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ou... Tohle vážně bolelo. Věřím, že by to takhle mohlo být a jak mi Pottera nikdy není líto, tak tentokrát se to ve mě všechno svírá.”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“tohle bylo fakt dobre....”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Z úvodních slov jsem nabyla dojem, že tahle FF byla vědomě psána jako sled lehce roztříštěných obrazů a proto si na to nebudu stěžovat. Zdá se mi, že se z těchto střípků daří celkem úspěšně splést nějaký celkový obraz. Zřejmě v souladu s Lilithčinými preferencemi jde o obraz depresivní, pochmurný, místy až morbidní (SPOILER: třeba takové hromadné vraždění vlkodlaků - to je docela síla! :) KONEC SPOILERU). Je to obraz světa, v němž je láska vždy jednostranná, nikdo nevysloví své city, který nezná spravedlnost a má strach ze svých hrdinů. A kde nic dobře neskončí ... I když mi (jako ostatně ne poprvé u Lilithky) přijde přehnaný a nerealný (považovala bych ho spíš za surreálný), nemohla jsem odolat několika syrovým detailům (třeba Harrymu močícímu v Severusově vaně :) ). Myslím, že právě za takové motivy Lilithku miluju ...”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Severus je velice pečlivý a precizní a nepřekvapí, že zvysoka kašle na to, co chtějí ostatní nebo, co se nesluší.”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

assez:

“Tak nechutné, až se tomu nic jeného přiřadit nedá.”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Vyrazilo mi to dech... Myslím, že nebudu mít sílů to víckrát číst, ale tato povídka má moje nejvyšší uznání :)”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Nevšední povídka...”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Poslední tři věty tomu dávají úplně jiný, téměř netušený rozměr...”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Stránky: