Komentáře k povídkám autora/autorky: Lilithka

Stránky: 

Černá není jen znamením smrti

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

kami:

“Mám z toho tak trochu rozpačité pocity. Nejako to na mňa nepôsobilo. Ale tento pár mám rada, spracovanie cez prvú osobu je zaujímavé a celkom trefné, vzhľadom na danú tému.”

Černá není jen znamením smrti

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“prvni dil se mi - bez znalosti druheho - jevi jako slaboducha brecka. Nicmene, pote, co jsem precetla druhy a znova se vratila k tomuto... jo, ma to neco do sebe. P. S. tohle je jedna z povidek, u kterych si rikam, zda je "jen" vyplodem autorciny fantazie, nebo ma zaklad v realite..”

Černá není jen znamením smrti

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Ano, hodně souhlasím s tím, že teprve s druhou části se mi tahle povídka začala jevit jako něco zajímavého. Tato část - to jsou pro mne jen takové střípky, ze kterých mám problém ve své hlavě vůbec složit příběh, natož abych mu dokázala naplno věřit. Druhou část jsem vnímala jako souvislejší, srozumitelnější, něco dovysvětlující, nabízející nový pohled na věc. Vnímám ji jako nadstavbu, která táhne celý příběh výš. / Ovšem s tím, že sama pocitově hodnotím celý příběh na 3/4 (nebo možná 3, 75). Doznávám, že je klidně možné, že kdybych byla na snaco, dokážu vše prožívat intenzivněji a mé dojmy se promítnou do vyššího čiselného hodnocení. / Nicméně v tuhle chvíli dám tady trojku, protože čtyřku si shovám pro druhý díl. To se myslím kryje velmi přesně s tím, jak jsem to při (zatím prvním) čtení cítila.”

Černá není jen znamením smrti II.

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Severus Snape a... Draco. Na chvíli v něžném objetí, aby se ty dlaně za chvíli přesunuly na místo, kde tepe srdce a zastavily ho svou... lhostejností. 4 za brilantní popisy citů, ani ne tak k Dracovi, jako ke všem ostatním. Ale 3 za cit ke zbabělci Luciovi”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Povídka mě docela pobavila. Taková vtipná hříčka o tom, že i hodina lektvarů může rozhodnout o výsledku války.”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No, zajímavý nápad, kterak vyřešit (to jen tak na okraj) válku ve světě kouzelníků.”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,,”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Krutě nelaskavá parodie.”

Fenrir

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Chyběla mi tam nějaká pointa... líbilo by se mi zjištění, že Brumbál přišel o dva špehy. Remus by se nechal ovládnout svými instinkty, Severus opustil víru Brumbála kvůli jediné věci, která jej u něj držela, Remus. TAkto prostě nic objevného a nadprůměrného.”

Fenrir

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Není to špatné, vážně, ale něco tomu chybí - snad nějaká větší hloubka, snad nějaký detail, kvůli kterému by si člověk pamatoval.... Nevím.”

Fenrir

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Spíš než jakýsi údajný soft non-con, což je bizarní kategorie, je to darkfic, a ve staré dobré dark!fic challenge ve Snupin Lurve Community na livejournalu by se vyjímal. Mně tyhle deprimující konce moc nenadchávají, raději bych, kdyby následoval řádný hurt/comfort. Napsané je to ovšem dobře, přiměřeně bezútěšně, aniž by čtenář propadal depresi předčasně (nebo jsem věčný optimista).”

Mladík Tacitus

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Krásně napsané, ale mám pocit, že mi řada věcí v povídce uniká, protože jsem k ní zabloudila docela omylem.”

Mladík Tacitus

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“jedná část z 27 polovičatě navazujícíc kapitol”

Nenávidím tmu

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Některé ano, některé ne... Hezké. :)”

Nenávidím tmu

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,”

Nenávidím tmu

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Těžko hodnotit všechny dohromady, když spolu nemají nic moc společného. Ale každá se mi trochu líbila, žádná neutkvěla výrazněji. Zajimavé na tom bylo, že takto položeny za sebe, mi stále vnucovali pocit, že něco společného mít prostě musí ...”

Odpolední zábava

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Docela neobyčejně obyčejně vzrušující. Akorát to ochutnávání ehm no...”

Odpolední zábava

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,,”

Odpolední zábava

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Až do ochutnávky dobré... :)”

Odpolední zábava

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Cora:

“*”

Smích

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Chtělo by to více rozepsat, chtěla jsem o tom číst víc. Dala bych 4, ale druhá část mi přišla taková všehochuť. proto 3, 5”

Smích

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Snídaně

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

assez:

“No.”

Snídaně

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Má to opravdu náboj a sedlo mi to. Ale ten začátek byl trochu zdlouhavý a mohlo tam být více rozhovoru.”

Synopse

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Já to vidím takhle - začátek za dva (nebo možná tři, ale s odřenýma ušima), ale konec by mohl být i za čtyři. Jenže než jsem se k závěru propracovala utekla dlouhá doba a věcem v první části jsem vesměs nevěřila. Od chvíle, kdy jsem tuhle FF četla, utekl již nějaký ten pátek a z odstupu si asi jen obtížně budu racionalizovat, proč jsem to tak vnímala, nicméně pokusím se: Harryho útěk jsem vnímala jako přehnanou reakci, taktéž chování kouzelnické veřejnosti jsem vnímala jako přehnané, Harryho náhlý politický vzestup pro mě byl až absurdně přehnaný. Ovšem ta záležitost s obrazem (třebaže jistě není realistická, ale spíš lehce fantaskní), ta pro mě měla něco do sebe. Škoda, že povídka neobsahuje jen tuto část, jakože by klidně mohla, protože úvod není pro její pochopení vůbec nutný. Takže já při příštím čtení vynechávám A (Útěk) + B (Návrat) a čtu jen část C (Obraz). :)”

Stránky: