Komentáře k povídkám autora/autorky: Lilithka

Černá není jen znamením smrti

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Nepřesvědčilo mě to, vůbec mě to nepřesvědčilo...”

Černá není jen znamením smrti

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Černá není jen znamením smrti

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Je mi do pláče...merlinžel kvůli toho jaká jsem mrcha.Nic jsem necitila.”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Budete se smát. Ale...”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

ave:

“Neurazí, nenadchne. Ale je to krátké a má-li čtenář správnou náladu, může vzbudit úsměv.”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“nejak jsem to nepobrala...”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Heh... To není smích, to je spíš podiv. Já jsem to moc nepochopila a co hůř - nesmála jsem se.”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Není to dost dlouhé, aby to člověka stihlo znechutit, takže vlastně dobrý. Líbí se mi, jak je pojatý vztah DM/RW. A vlastně - protože jsem si dopředu přečetla pairing - i vztah LM/SS, protože jsem si dopředu prohlédla i délku povídky a byla jsem nesmírně zvědavá, jak se ti dva v textu projeví. Jo, za mě průměr, který neurazí.”

Fenrir

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tahle povídka objevila nový žánr ve slashi;soft soft non-con.Neoslovilo mne to;možná je to způsobeno stylem vyprávění.A zároveň člověk po takovém varování v úvodu čeká, že mu z mučení a připadných tělesných tekutin, bude nevolno a ve výsledku si přeje ať mučený je již osvobozen..v tomhle dílku jsem si řikala;sakra, ať to už skonči.A i přes ten konec mi prostě slza nesklouzla.”

Fenrir

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

willow:

“**”

Synopse

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Nedočetla jsem to, jelikož se z toho vytratilo něco, co se mi tam napočátku líbilo. A nic jsme z toho necítila, všichni mi byli lhostejní a tak by to přece nemělo být”

Tacitus

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“nektere mi silne pripominaji nahodne vytrzene stranky z emo denicku...”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Mně se líbil načrtnutý svět, ale nelíbila se mi slova, jakými byl popsán. Ani tak nevadila roztříštěnost obrazů, ale sloh byl málo působivý, šlo by to napsat lépe... Oceňuji určité detaily (SPOILER - i mě mrazilo z trávení vlkodlaků - KONEC SPOILERU), líbily se mi i vztahy a náhled do mentality lidí. Jenže... hlavní tři postavy mi přišly popsané nejhůř. Molly, Ginny, Draco - všechno jasné a velmi působivé. Harry, Remus, Snape - cože? Bylo to... nevím. Mohlo to být dobré.”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Ta povídka nepatře mezi ty, co se mi příliš líbily a zaujaly. Já osobně bych tam dala něco na ten způsob, že se potom probral.”

Zapovězená karkulka

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“:)”