Komentáře k povídkám autora/autorky: Lanevra

Holub

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jednou jsme s Lanevrou tak trochu polemizovaly nad povídkou Sklíčení hrdinové, jak by byla úžasná, kdyby hlavní postavy nebyly Snape a Potter, ale Holmes a Watson. A Lana se toho chopila a tady je výsledek - perfektní, naprosto perfektní. :) Watson, který krmí holuby a Sherlock, který si přisedl... Lani, ještě jednou dík. :)”

Holub

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Holub

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Nejsem tak zásadní fanynka do Doyla, abych to mohla poctivě posoudit, ale stejně ... Lanevra Holmese zkrátka umí. To jsou prostě oni dva - bez pochyb. :)”

Holub

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

K odpuštění

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Podle mě je to jedna z nejlepších povídek, které jsem kdy četla. Naprosto mě vtáhla a donutila přestat vnímat okolí.”

K odpuštění

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle mě fakt chytlo. Chtělo se mi i brečet.”

K odpuštění

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Dark:

“wow, rozhodně dobře napsaná povídka, nemám co vytknout a dokonce i slzička ukápla...”

K odpuštění

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“jednim slovem: genialni”

K odpuštění

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Nejsem si tak úplně jistá, jestli se mi to líbí na pětku, nicméně líbí se mi to hodně. Ale hlavní kvalita této FF je, že je to na slash nezvykle, ba neuvěřitelně uvěřitelné. :) Když k tomu započítám, že takovou přesvědčivost najdu u české povídky, pak už ani nemusím brát v úvahu, že je to nejlepší H/S slash, co jsem četla (stejně ho moc nebylo a žádný relevantní). Nejenže postavy se mi jeví jako zatraceně IC (Watsonovi věřím i tu jeho obavu, jestli se Sharlock dostane do nebe), příběh celkově působí věrohodně. Mám podezření, že Lanevra to, čím si není jistá, raději vynechá. :) Jdu si nasadit klobouk, abych ho mohla smeknout. :)”

K odpuštění

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Nádhera.”

K odpuštění

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Výborné, uvěřitelné, i se mi líbí jeho pochody, co si John o tom myslí. Já na autorce nejvíc obdivuju to, jak dokáže s každým fandomem úplně měnit styl psaní. Ha ha, to je správná fanfikční autorka:)”

Ozvěny starých případů

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Skvělá povídka obsahující podle mě velice povedené dedukce. Nechybí akce ani napětí. A to ten dárek od Holmese je rozkošný :D”

Ozvěny starých případů

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Napsat povedenou fanfikci na Sherlocka je tvrdý oříšek, ale v tomto případě se to autorce povedlo dokonale. Skvělá zápletka, skvělé dedukce, skvěle zachované charaktery... jediným mráčkem je docela velký počet pravopisných chyb. I tak ale musím dát pět hvězdiček :o).”

Ozvěny starých případů

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Anne:

“Už je to déle, co jsem tohle četla. Poctou autorce snad bude, že už dlouho ji mylně považuji za jednu z Doylových povídek. Tak snad nikde nikomu nebudu uvádět fakta z téhle povídky :)”

Ozvěny starých případů

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“perfektni:)”

Ozvěny starých případů

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Naprosté nadšení hraničící s hysterií. Tak nějak jsem momentálně zasherlockovaná, takže narazit na originální český příběh napsaný stylem A.C.D. bylo prostě... Je to dokonalé. Obzvlášť charaktery hlavních postav (Irena se mi těžko posuzuje, protože se v knize v podstatě jen mihla a známe ji z vyprávění ostatních, ale docela klidně to s ní mohlo být i takto). Strašně se těším na další Sherlockoviny z Laniny klávesnice.”

Případ ztracených duší

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Opět se mi zalíbila dedukce a takový ten vývoj vztahu Holmese s Watsonem. A podle mě chudák Susan, být vystavena Holmesově nelibosti a žárlivosti určitě neni nic příjemného.”

Případ ztracených duší

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“stejne povedene jako prvni dil:)”

Případ ztracených duší

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Chci Lanu domů! Vařila bych jí, pekla, prala a ona by mi psala další a další Johnlocky. Ne? No, dobře no...”

V kapce vody

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Jj, tahle je skvělá. Pro mě to bylo jako zjevení. Miluju, jak jazyk koresponduje s dobou a situací. A hlavně! Já tomu naprosto věřím. Po přečtení téhle povídky jsem měla neodolatelnou chuť si znovu přečíst Doylea a přesvědčit se, jestli to opravdu není slash. :D Ty jo, možná to byla dokonce moje první Lanevra, ale teď zpětně si nejsem jistá... Každopádně pecka!”