Komentáře k povídkám autora/autorky: Lanevra

Jen krok k oslavení Ereboru

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nádhera, prostě nádhera. Thorin je většinu času na zabití, chudák Bilbo - slušně vychovaný hobit, děkuji pěkně - z něj má hlavu a srdce v pejru, Balin moudře přikyvuje, Dwalin skřípe zuby a výhružně svírá sekeru a Gandalf vypadá, že se dobře baví za každých okolností. A před nimi dlouhá cesta a překážky jedna těžší než druhá. Lanevro, klaním se a děkuji. :)”

Jen krok k oslavení Ereboru

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Nádhera.”

Jen krok k oslavení Ereboru

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“perfeketná poviedka, užasne sa drží knihy a pekne napísaná .. Priznávam že som preskakovala občas tie omačky ako je opis prostredia a išla iba priamo po priamej reči lebo inak by som to nedala ale naozaj dobre napísané, je vidno že autorka sa s tým vyhrala”

Nejspíš jsem vám nerozuměl

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Kdysi jsem se na netu pídila po povídkách na tuhle dvojku. To, co na mě vyskočilo... S děsem v očích jsem zavřela prohlížeč a snažila se zapomenout. Takže když teď vidím tenhle pár psaný Lanevrou, musím uznat, že bohové existují. Charaktery jsou jako vždy perfektní - Thorin je jako rytíř Brůča bez bílého koně a bez lesklé zbroje, Bilbo, chudák, neví, čí je a Gandalf do všeho strká ten svůj špičatý klobouk... ;) Já jsem nadšená.”

Nejspíš jsem vám nerozuměl

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Dokonalost.”

Nejspíš jsem vám nerozuměl

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

monika134:

“Je to velmi pěkné. Moc se mi to líbí. ;-)”

Nejspíš jsem vám nerozuměl

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Spáleno na prach

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Príbech celkom zaujímavý ale napísane je to veľmi pekne”

Zmatky pod Osamělou horou

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Jak bych to ... víte, začalo to jako taková hříčka. S Gandalfem, co se až trochu mimocharakterově baví nad přípustnou mez. Vůči kánonu je to ale taková nadsázka, říkala jsem si a moc se bavila. Jenže ... asi v půlce se to celé zvrtlo. Najednou koukám, že mě to nutí přemýšlet, jak, nejen Bilbo a trpaslící, ale i já a lidé kolem mě vnímají muže a ženy? Co od nich očekávají, aniž o tom ví? Také o tom, jak marginální roli ženám Tolkien v kánonu přisoudil a POZOR SPOILER! jakého brouka nám nasadil, když napsal těch několik málo vět o trpaslicích nerozlišitelných od trpaslíků? KONEC SPOILERU. Co to vůbec znamená být mužem a ženou odmyslíme-li si fyzickou stránku věci? A proč se má mysl tolik brání tomu, vidět v nějaké postavě přisšusnika jiného pohlaví? Až nakonec jsem díky všem těm otázkám, co mi otevřela v hlavě, dospělala k názoru, že ta povídka je prostě geniální. :)”

Zmatky pod Osamělou horou

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Z Gandalfa volajúceho sa smiechom po zemi som ešte dlho nemohla ale Thorina!? proste best!!”