Komentáře k povídkám autora/autorky: Lanevra

Stránky: 

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A Potter, patřičně vyzbrojený zachráncovským komplexem, se skutečně vydá promluvit Dracovi do dušičky, aby ho zachránil. Následuje jeho vyhazov- jako psycholog se fakt neosvědčil - a záchrané mise se ujímá Sirius Black. A pěkně po svém... ;) Najdou se věci, které by se daly vytknout, ale k čertu s nimi! Sirius a Draco k sobě pod Laninou taktovkou tak perfektně sedí, že mě mrzí, že toho s nimi nenapsala víc.”

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Budu upřimná v odůvodnění svého hodnocení. Existuje jistá míra, ve které je možné jiný komentář považovat za jiný názor. Pak existuje taková míra, že si jeden říká, že hloupost je prostě třeba vyrovnávat. Posuzovat fanfiction podle míry svého osobního zranění, že má oblíbená postava trpí víc než si zaslouží, je dle mého ta druhá eventualita. Jinak, Draco je samozřejmě kanonicky mizera, který klidně svede vlastní chybu na druhého jen když si zachrání vlastní zadek. Ale to - samozřejmě - nemá zásadní vliv na fakt, co se mu můžu nebo nemůže ve fiktivním příběhu stát. A jestli mu chce někdo jeho charakterní profil vylepšit tím, že ho nechá osvobodit se od vlivu jeho aristokratické smrtijedské rodiny, té party pozérských povýšenců, já nejsem úplně proti. Taky teda vycházím z představy, že kouzelníci to mají ve věcech jako alkohol a spol. úplně stejně jako mudlové. Informace, že nepijí alkohol, by pro mě byla naprostá novinka. A jestli nemají nikdy sex, tak jsem přehlédla, že používají kouzla i k rozmnožování. I když možná je to jako v Monty Pythonově Smyslu života, že tam mají postavy sex JEN když plodí děti. Upřimně, tohle není má oblíbená od Lanevry, ale mám pocit, že i tak si zaslouží být hodnocena z nějakých rozumných pozic, takže dá-li někdo bezhlavě odpad, tak snad já může dát pět a pořád se ve výslednici ocitneme stěží na neutrálních třech, takže dle mého je to fér.”

Den, kdy umírá důstojnost

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Den, kdy umírá důstojnost

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Aswalka82:

“-”

Jak je důležité míti Nevilla

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Lanevra je jedna z mala autoru, jejichz Severuse zeru (oooch) Takze, ted si utru slinu a vyplodim nejaky rozumny komentar: Sice jsem obcas nevericne koukala na gramaticke chyby, ale ony jsou tak zoufale nepodstatne, kdyz tu mate skvelou charakteristiku postav a nemene dobry dej. Jasne, ze sem tam mi neco nesedelo, ale v povidce me to vubec nerusilo. Celou dobu jsem chtela dat ctyrku, ale proste.... Snape a steak? Snape a whisky? Snape a "friends with benefits"? A k tomu dokonaly parchant, prolezly zmijozelskymi vlastnostmi skrz na skrz? Tak presne tohle je TEN Snape, kteryho mam postaveneho na jakymsi piedestalu;)) Za pet a netrpelive cekam na dalsi dil!”

Jak je důležité míti Nevilla

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Skvelé!! jednoznačne najlepšia časť série, ktorú som doteraz prečítala. Netradičná hlavná dvojca v našich končinách a tak skvelo spracovaná! Milujem tu Severusa... tak skvelo je napísaný, je sám sebou, stále rovnako uštipačný no postupne prímajúci.. ale aj tak vrčí naďalej a drží si svoju masku :) čítala som poviedku zarovno s NL a neviem si to predstaviť ani inak.. oba príbehy sa skvelo dopĺňali a prelínali... ale tá scéna u Voldemorta ma naštvala, najmä Snapova voľba, hoci chápem celé objasnenie, no aj tak sa mi nepáči”

Kdyby

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Škorpion:

“Taková krásná reklamní ochutnávka.”

Kdyby

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Zuzi:

“Dobrý :)”

Manželské intermezzo

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Manželské intermezzo

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tomu se snad ani nedá nic vytknout. :) Severus se tak kráně snaží. A i přesto, že se občas zpronevěřuje svým vlastním postojům, pořád není OOC - za tohle Lanu vážně obdivuju.”

Manželské intermezzo

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Kdo se rád nechlubí? Tohle jsem dostala k narozeninám. Pokud se vám po nich stýskalo, tady jsou ... Snape a Neville v manželství. / Kdo se rád nechlubí? Heč, protekčně jsem si mohla přečíst druhou a závěrečnou kapitolu ještě před vydáním. A proto již hodnotím a zaujatě dávám nejlepší známku, protože můžu ... a taky, protože mám radost (pro jednou se cítím jako jedna z vyvolených) a nakonec i proto, že to vůbec neni špatné.Vážně jsem zvědavá, co budou na druhou kapitolu říkat ostatní ... Mohu vám prozradit alespoň tolik, že tuhle tématiku jsem (ať v pozitivním či negativním smyslu, pro leckoho možná spíš v tom negativním:) ) ve slashi ještě nečetla. Nevěříte? Věřte! :)”

Manželské intermezzo

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Belldandy má pravdu, takový problém, který řeší kluci jsem také nečetla..zřejmě musím přehodnotit pořadí oblibených páru.”

Manželské intermezzo

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Jj, takhle má vypadat romantika v podání Snapea. Tady byl romantický na něj až neobvykle, ale velice svým způsobem. Celý motiv, celé jejich pomanželské rozvíjení vztahu se mi velice líbilo.”

Manželské intermezzo

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Červenec i Srpen se mi hrozně moc líbily. Všechno vyznělo realisticky a opravdově. Miluju Nevilla a moc se mi líbí, jak se Severus zdůvodňuje vlastní projevy náklonnosti. :)”

Miluji tě až za hrob... ten tvůj

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Ha. Jsem nadšená. Některé momenty byly i na mě trochu moc, nicméně věřím, že se k tomu někdy vrátím, asi ne s radostí, ale vrátím... 4-5. A co, myslím, že za ten závěr si to zaslouží vyšší hodnocení.”

Miluji tě až za hrob... ten tvůj

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Už je to tu zas - šílený Harry a mrtvý Severus aneb Lanevra testuje, co její čtenáři snesou. Já vážně nevím, co by tohle se mnou udělalo, kdybych shodou okolností ten námět už neslyšela dopředu. Tohle je cíleně a myslím že i úspěšně šokující. Taky to vidím na 4/5, při čemž velká část bodů je za originalitu nebo řekněme raději nápaditost - a to nápaditost od začátku do konce. Pozor, žánrem je to spíše horor než milostná romance. Ostatním doporučuji číst jen pokud ví, že gore horory v zásadě snesou. Že se budu vracet raději neslibuji. :) / SPOILER! Pravděpodobnost, že si můj muž přečte nějaký slash je minimální, ale kdyby .. tímhle by mohl začít, poněvadž pro zombíky má docela slabost. :)”

Miluji tě až za hrob... ten tvůj

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nemužu dát jinou známku.”

Miluji tě až za hrob... ten tvůj

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Desire:

“Wow,. No, zajmavé téma.. Nemůžu říct, že by mi tohle téma vadilo, ale není to úplně můj tip :D Ale za spracování a nápaditost dávám 4-5 :))”

Nápis

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Lana vie vykúzliť pocity. Je to čarodejnica a dokonalá... ____________________________________________________________ Zuzana”

Nápis

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“opravdu moc krásná :) tenhle pár mám ráda”

Nápis

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Caira:

“:)”

Nedosažitelnost vítězství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Nechapu, jak je mozny, ze jsem nehodnotila... Sice nikdy nezkousnu Severuse, ale i presto (nebo mozna proto) povazuju tuhle serii za jednu z nejlepsich, co jsem kdy cetla.”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“paradni:) sice jsem to zacala cist az kvuli soubeznemu pribehu, ale... och! (jinak souhlas s Akkarrou, chvilema jsem mela sto chuti Pottera zabit :D)”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Reportážní zážitky z mého čtení Lanevřina cyklu povídek. Díl druhý: Společně s touhle částí sice vychází "Jak důležité je mýti Nevilla", nicméně pozoruji, že já víc upřednostňuji vrčícího Remuse před roztomile nešikovným Nevillem. Remusova složitá dilemata, když musí volit mezi svými druhy, mě dostávají, kam mají. I když se chová jako podvodník, tak s ním hrozně soucítím. Stále platí, že mě Lanevra přiměla číst i věci, ke kterým neiklinuji. Zčistajasna miluji harrimus (pár Harry/Remus) a minimálně toleruji trojky. Ke konci dílu mi začíná sneville přídatná povídka natolik splývát s Nerozhodností lásky, že nevím, kterou FF zrovna čtu. A možná konečně začínám chápat, co ostatní na tom snevillu vidí ... Každopádně je tohle můj dosud nejoblíbenější díl.”

Neznalost nepřítele

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle byla jízda. Lupin s Potterem mě tady teda neskonale srali, ale Snape s Nevillem to krásně vyrovnávali. Jsem opravdu zvědavá, co přinese poslední část a strašně se na to těším. Lana prostě umí. :)”

Stránky: