Komentáře k povídkám autora/autorky: Lanevra

Lullaby

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak ti moc dík, Lani. Teď abych našla starý sešit z přírodovědy, protože si mi to dokonale zamotala - prase je pták, liška kokrhá, kůň plete na zakázku šály a sousedův Žeryk diriguje rybí pěvecký sbor a po lesích běhají mutanti... Ale jinak to bylo strašně roztomilé. :D”

Lullaby

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jsem protekční spratek.Četla jsem to za čerstva, před vydáním.A neudivilo mě to.Protože Lana zná ptactvo dokonale.Pták je prase, netopýr..a spousta jiných zvířatek.Tak proč by prase nemohlo být ptákem? :)”

Lullaby

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Odlesk západu tvého slunce

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Hodnocení této povídky jsem vážně dlouho odkládala. Nemám k ní totiž s jistotou tak bezprostředně kladný vztah jako třeba k Jabloňovému květu. Mám ovšem dojem, že to vlastně není povídkou samotnou. Ve skutečnosti jsem totiž skákala radostí vždy, když si McCoy zabručel, jak hrozní ti vulkánci jsou, případně když se nějak projevovali přímo ti vulkánci. Šla jsem s příběhem, když McCoy a Sarek společně sdíleli své trauma. Jenže ... ten sex tam pro mě byl tentokrát tak nějak navíc. Číst za takových okolností slashovu povídku, to je jako dívat se na muzikál a mít za to, že jsou tam navíc ty hudební scény. Nebo jako se dívat na kung-fu film a přetáčet bojové sekvence. Jestli to cítíte takhle, tak evidentně prostě nejste cílová skupina. Myslím, že v mé hlavě k sobě McCoy a Sarek zkrátka nepatří stejně bezprostředně jako třeba Kirk a Spock. Při tom se mi líbilo, jak se starosvětská McCoyova morálka snažila domluvit se Sarekovou logikou. A nevím, jestli nebudu za masochistu, ale fakt se mi líbil konec. SPOILER! On je to (narozdíl od toho Jabloňového květu) takový víc typicky "lanevrovský konec", ale doznávám, že speciálně tenhle konec ve stylu - potkali jsme se, ale teď je čas jít svou cestou - se mi moc líbí. Hodnocení: 4/5”

Podoba

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Ta čtyřka není možná zrovna čistá, ale je to má nejoblíbenější česká K/S povídka. A v tom směru k ní mám hluboký vztah. :) Pravda je, že v tomto párování existuje mezi českými povídkami jen minimální konkurence. - Než slash je tohle spíš jen takový preslash. A protože mám pocit, že to slovo si káždý definuje po svém (někomu stačí, že tam není sex), tak raději polopaticky: Vztah mezi Spockem a Kirkem tu ne zcela jednoznačně překročil hranice přátelství, ale ... :)”

Světlo v písku

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zajímalo by mě, jestli to Spock Kirkovi někdy řekne. Ale myslím, že ne. :)”

Světlo v písku

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“To napsala Lana?!Senilním, kdysi jsem to četla a rozhodně je to památné:)”

Světlo v písku

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné”

Světlo v písku

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“....”

Světlo v písku

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Některé páry prostě patří k sobě. :-)”

Světlo v písku

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Kirkovo vzplanutí mi připadlo poněkud unáhlené, ale .. no jo ... vždyť on je to od mládí přelétavý námořník - V každém přístavu jedna holka. :) Ach jo ... já to řeknu ... tu větu, kterou jsem si slibovala, že říkat nebudu: "Škoda, že to není delší..." Ovšem Lanina dokonalého, ale nevyhraněného Spocka, který působí jako, že ještě neví, co si má počít sám se sebou (v přesném protikladu ke Kirkovi, který má ve všem jasno), jsem si tu zamilovala ... víc než před tím. Je-li to tedy vůbec možné? :)”

Světlo v písku

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

T'nash-veh I-Chaya

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Spock a jeho sehlat, který mu pomáhá jako obsedantní neurotické řešení jeho citové deprivace a obsese z nadměrného podléhání pocitům. :) Nu, v zásadě jen takové zcela prosté, ovšem zoofilní PWP. Představuju si, že D.J. (kdyby to byl jeho fandom) nebo možná i Diegina, by zeplesali, kdyby na něco takového narazili. Hodnocení: asi 4/5. Dám si zatím čtyřku, ale jak se tak znám, když se náhodou objeví víc lidí, co hodí odpad, tak se stejně neudržím a dám si klidně i tu pětku. Nicméně, ST stejně nečte moc lidí, takže to asi až tak moc nehrozí. :) /// Ano, beta to viděla. Je to ovšem bohužel ten případ, kdy slepý vede beznohého. :) Nicméně dobrovolníci na betování jsou vítáni.”

T'nash-veh I-Chaya

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

T'nash-veh I-Chaya

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“.”

T'nash-veh I-Chaya

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Kdo by to do Spocka řekl...”

Zasněžené sny

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Naštěstí jsem si včas nevšimla toho "pwp" v popisku a hladově se vrhla hned po zjištění fandomu. A dobře že tak, bavila jsem se nemálo. To dává pojmu "upejpavka" nový rozměr! :-D Ani nemluvě o tom milém a zcela neuvědomělém zjistění, že je v něm i kus člověka... :-)) Bod nahoru za ten lítý boj s vystižením Spockovy vulkánské stránky. :-)”

Zasněžené sny

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Dlouhé, velmi dlouhé. Jenomže Lana zkrátka umí, takže mě to ani na chvilku nenudilo. :) Nehledě na ty jejich rozhovory - u těch jsem se vážně nasmála. :D”