Komentáře k povídkám autora/autorky: Lanevra

Stránky: 

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“První třetina, dvě třetiny osazenstva na sračky(ten třetí se na teptve chystá)Výlet do domů neřesti;Potter je opravdu ružolící se blbeček, Sirius nezklamal:D Sex nekomentuju, čučíme na stejné pornofilmy.Ale Lani, ten konec..po dvou letech agorafobie nevyvedeš člověka jen tak ven z bezpečí.(Sorry, ale na logice si zakládám)3-4.//Lanevra mi po mailu vyhrožuje fyzickým napadením(nakopáním prdele)Kdybych se neozývala, volejte prosím policii.”

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné”

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Skvěle napsané, docela často se k tomu vracím a vracet budu.”

Co vidí jen měsíc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Jak to taky tak čtu a ne že bych chtěla někoho napadat to ne, ale nedá mi to, abych nenapsala svůj dojem a názor. Upřímně nechápu, co někomu na tom nepřijde logického. Mě se povídka líbí a je stejně tak dobrá jako ostatní autorčiny povídky. To že se někdo neumí rozhodnout a je rozpolcen, v tomto případě mezi tím vyhnout se takovýmto situacím a tím je vyhledávat, vědomě se jim vystavit, protože něco na tom je mu příjemné, není nic nového. Jsou situace kdy se člověk neumí rozhodnout pro buď a nebo. Mám trošku dojem, že moje vnímání fanfiction je asi někde trošku jinde než u ostatních, protože nevidím nejmenší důvod proč by Sirius a Remus nemohli být během některých z úplňků venku v Bradavicích sami. O tom to přeci jen trošku si postavy tak říkajíc přiohýbat, aby zapadly do představy a povídky, protože kdyby to tak nebylo tak mám dojem, že by nezbyly téměř žádné povídky. Možná se pletu, ale každopádně nevidím nejmenší důvod nelogičnosti jak v chování, v pocitech tak i v ději a povídka se mi líbí. Plný počet nedávám jen proto, že na tento pár moc nejsem, ale nevadilo by mi se k ní časem zase jednou vrátit.”

Den, kdy umírá důstojnost

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No pěkně... Vím, že by mi mělo být Remuse líto, ale není. Musím se přiznat, že tady měl moje sympatie Lucius.”

Den, kdy umírá důstojnost

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Den, kdy umírá důstojnost

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

kami:

“Z tejto poviedky mám strašnú radosť. :D”

Den, kdy umírá důstojnost

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“:)”

Jak je důležité míti Nevilla

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Myslím, že Neville je jeden ze tří lidí, které vedle Severuse snesu, takže klidně další Snaville:). K povídce: Povídka psaná s krásnou nadsázkou, takže se u ní i zasmějete, promyšlená do podrobností, za vylíčení Zmijozelů bych líbala zem, po který Lanevra chodí (ne vážně, já nesnáším, když někdo řekne, že druhý se zachoval zmijozelsky, přestože ona akce postrádá chytrost, vtip, vyčůranost a prostě zmijozelskost...), štěkající, protivný, prospěchářský Severus byl taky dle mého gusta, i se mi líbí, jak Neville je navenek nejistý a nerozhodný i v jejich vztahu, přesto dokáže tak nenápadně v určitých ohledech přebírat nad Severusem kontrolu, ani se mi to nezdálo přehnaně sladký, když si uvědomím, že to není Harry, ale Nev, a u toho mám pocit, že se Severus tolik nemusí hlídat. Nu nevýhody, jejich vztah se mi zdál moc rychle se vyvíjející, pak mi došlo, že přece jen to časově dlouho trvalo, jen to tam nebylo rozepsané... To by byl asi zase jinak román. Taky mi dlouho trvalo, než jsem přijala, že Voldemort je prostě cvok, který se tím na veřejnosti rozhodně netají... A taky, což se mi u Lanevry stalo zatím jen dvakrát, se mi v jednu chvíli zdálo, že se Severus zachoval až moc hloupě, ale přiznávám, že to je asi mé vidění romantického hrdiny, který nechybuje... 3/4”

Jak je důležité míti Nevilla

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Čtu a náramně si to užívám. :) //Edit: Takže dočteno a nadšení mě neopustilo. Pokud bych měla mít nějaké výhrady, pokaždé jsem je zapomněla dřív, než jsem je stačila pořádně v hlavě zformulovat. Nikdy by mě nenapadlo, jak budou tihle dva kompatibilní, a ukázalo se, že jsou. A jak! Navíc mě naprosto okouzlila celá ta věc kolem dendromagie. Moc doufám, že v pokračování dostane ještě prostor. Moc by se mi líbilo, kdyby např. Neville místo zabití Nagini Pánovi zla zavařil nějakou ohavně rozkošnou květinou. Nechám se překvapit. :)”

Jak je důležité míti Nevilla

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Musím přiznat, že kdyby autorkou nebyla Lana, tak budu u Voldemorta a i u Brumbála třískat hlavou do stolu. Jenomže Lanevra to umí podat tak, že Voldemort vesele nutící Snapea, aby si vzal Nevilla, je sice úkaz poněkud překvapivý, ale jinak v podstatě úplně normální... A Brumbál, který s hysterickým nadšením poskakuje po ředitelně, vyrábí šperky, nepustí Severuse ke slovu a organizuje svatbu během jedné hodiny, je vlastně naprosto všední podívanou... ;D Ale vážně se mi to líbilo. A byla jsem tady nadšená ze Severuse - naprosto snapeovský. Protože on Nevilla přece vůbec nemiluje a bere si ho jen kvůli Voldemortovi, ačkoli hlavní vinu stejně nese Brumbál, který to všechno musel zorganizovat na teď a Severus tak neměl možnost přijít s nějakým úžaným plánem, jak z toho průseru (do kterého se vůbec nedostal svojí vinou, protože to u Voldyho prostě zpackal, kdepak, ne ne ne) vybruslit se zdravou kůží a bez chomoutu. :D Dědek jeden hyperaktivní... ;)”

Jak je důležité míti Nevilla

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Jak bylo řečeno jednou komentátorkou na začátku, Lanevra je takový český sneville Kolumbus. A nutno říct, že tato fanfikce není vůbec špatným vstupem do neprobádaných vod tohoto v našich končinách neobvyklého párování. Možná se tu a tam nevyhne některým (zejména ze snarry) známým klíšé, nicméně zkuste neobjevit ani jedno maličké klišé, pokud čtete už svou pětistou milostnou romanci. Za některé motivy v této fanfikci bych dala bez váhání pět bodů - minimálně za vytvoření a promyšlení celého nového odvětví magie - nazvané dendromagie a pak také za ustaraného a proto neuvěřitelné protivného Severuse v dvou závěru předcházejích kapitolách. K tomu si připočtěte tradiční Lanevřiny přednosti, které už bych mohla opisovat fanfikci od fanfikce - nadprůměrnou věrnost a promyšlenost charakterů, zápletka s uspokojující mírou nápaditosti, smysl pro lehkou humornou nadsázku. Našla jsem nějaké slabiny? Nu, možná se mi zdálo, že jejich vztah někdy ke konci dorazil do stavu hraničně idylického doprovázeného zarážející Nevillovou odvahou k něžným oslovením? :) Nebyla by to nicméně Lanevra, aby na postavy v zápětí nečíhaly nějaké dramatické události. / Jak se autorka vyjádřila někde bokem: Sneville má na její tvorbu nezvyklý - ukázkově happyendový konec. Je to sice tak, ale zároveň mám velké nutkání s tímto tvrzením polemizovat. Protože ten krásně dojímavý šťastný konec stojí na vratkých základech, hrozí reálná možnost, že v jakési nevajádřené budoucnosti budou odhaleny informace, jež měly zůstat skryté, a celé to domácí štěstí bude odhaleno jako Potěmkinova vesnice. Ať už s touto povídkou související tetralogie přinese cokoli, tato možnost ve mě bude stále nějakým způsobem hlodat. ( Jen tak na okraj: S věrohodností onoho druhu obřadů, na nějž tu dojde v závěru, mám jako čtenář stále jakýsi soukromý problém, ale pokud přijmu za pravidlo, že v tomto světě to prostě a jednoduše možné je - Brumbál to ověřoval, tak mi nezbývá než mu věřit :)-, pak zbytek byl ... hmm ... uvěřitelný a také roztomile zábavný.) /”

Jak je důležité míti Nevilla

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Jak je důležité míti Nevilla

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Jak je důležité míti Nevilla

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ve zkratce-originální, neotřelé a skvělé dialogy.Lanevra je záruka kvality..P.S.Hrubky a překlepy ignoruji.Nepodstatné”

Jak je důležité míti Nevilla

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

bwews:

“Snape s Nevillem jsou v podání Lanevry vážně úžasní. Bavilo:)”

Kdyby

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Připadá mi, že kus kouzla je i v té návaznosti na Veritas, ale i když se od toho odmyslím ... líbí se mi, jak je to napsáno.”

Kdyby

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tenhle drabblík jsem četla ještě před vydáním.A samozřejmě jsem za tím nevinný femslash nehledala..Kdyby je hrozné slovo.Nepoužívat:)”

Kdyby

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Kdyby, kdyby... :)”

Manželské intermezzo

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

mariaa:

“:)”

Manželské intermezzo

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Manželské intermezzo

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“krása a konečne som pochopila tie narážky v neznalost nepřítele :)”

Miluji tě až za hrob... ten tvůj

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Něco mezi hororem, thrillerem a scary movie - scéna, kterak se Harry a Severus hašteří o jedno slovíčko nad rozervanou mrtvolou na kuchyňském stole, mě poslala do kolen. :D Perfektní závěr je ovšem silně neuspokojující - doslova si říká o další nálož mrtvol a litry krve.... ;) Jinak se Lanevře klaním za scénu s Ginni - konečně! :D”

Miluji tě až za hrob... ten tvůj

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Miluji tě až za hrob... ten tvůj

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Líbilo moc :-D Super námět a čtivé příjemně. Jen proč ta varování? Nepřišlo mi to nijak drastické... bylo to tak něžně sepsáno... :-D”

Stránky: