Komentáře k povídkám autora/autorky: Lanevra

Co vidí jen měsíc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“...celkove mam z teto povidky podobny dojem jako ze spatne sestavenych puzzli...”

Co vidí jen měsíc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Rozhodně tam bylo i pár věcí, které se mi líbily, ale..... hmm, tak si to shrňme. Je fér vědomě někoho stavět do situace, ve které nedokáže ovlivnit, co "spáchá", a pak ze sebe dělat mučedníka? Kňourání takových jedinců mě opravdu nedojímá. Taky nesnáším, když se rozmazává hranice mezi "chci" a "nechci", protože ta přinejmenším v hlavě bývá krišťálově jasná, dle mého skromného soudu - "rozpolcený" může být člověk tak při nějakém teoretizování o věci, kterou si neumí pořádně představit, ale jakmile dojde na lámání chleba... i když tady jde daleko víc o bod 1, protože troufám si říct, že její Sirius možná v hlavě jasno má, jenom autorka v tom (nechtě?) občas dělá trošku zmatek. :) // BELL: Bleh, omlouvám se. To jsem přepískla. :( S.L.”

Miluji tě až za hrob... ten tvůj

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Tak jako... je pěkné, že autorka dobrovolně přiznala, že to chce narvat všemi možnými klišé, ale když už se do toho uvrtala, tak to měla udělat pořádně - takhle nevznikla ani originální povídka, ani parodie, ale něco podivně nemastného neslaného kdesi uprostřed. A dlouhého, únavně dlouhého. (SPOILER) Mně by se hrozně líbilo, kdyby při tom vaření lektvaru Severus selhal, protože by nedokázal usměrnit a použít svoji magii - protáhnout lano uchem jehly. Taky by bylo samozřejmě lepší, kdyby byl Snape parchant a ne něžný medvídek překypující dosud potlačovanými city, ale to už bych asi chtěla moc. Ovšem přiznávám, že do repliky "chtěl Pottera uzdravit natolik, aby nikdo nic nepoznal, ne se s ním vyspat a ještě ho pak navrch nechat umrznout" jsem se zamilovala. Následná replika "věděl jen, že má Severus Snape svou vnitřní krásu, kterou je jen třeba objevit" je potom trefa do černého. (KONEC SPOILERU) Snape je tady teda OOC i vůči charakteru, který se tu autorka pokoušela popsat v různých fázích povídky... ne, tady je asi zbytečné popisovat, co všechno je špatně. Asi... všechno? Nefunguje to. Mozek mi kvůli tomu ušima nevytekl, ale vracet se rozhodně nemám v plánu.”

Prvně v životě

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Asi mi chybí nějaký zásadní fanfikční zážitek s citronovými bonbóny, aby mi to temné naznačování na začátku v souvislosti s nimi dávalo smysl. Víc než drabble mě zaujal odkaz na fanpolis.”

Přes vánoční prázdniny

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“...”

Světla a stíny na Malfoy Manor

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“No... nebudu hodnotit gramatiku a pravopis, to bych pak nesměla hodnotit už nic... spousta věcí tak byla skvělá, jak si autorka vyhrála s minulostí, všemi těmi různými odvětvími a co si tam sama přidala. Ale ten konec, určité prvky v příběhu... prostě mi tam toho spíš víc vadilo. A někde v půlce jsem Lucia začala shipovat se Snapem, takže to byl jasný náznak, že je asi něco špatně :D Znovu už se k tomu nevrátím, ale zas takový horor to nebyl.”

Světla a stíny na Malfoy Manor

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

sarin:

“Není to můj šálek kávy.”

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Celá povídka mi přijde až příliš smutná vzhledem k jedné z postav.”