Komentáře k povídkám autora/autorky: Lanevra

Co vidí jen měsíc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Šmarja uáá. Jestli to bylo za života Pobertů, měl by tam být James v podobě jelena, aby pomohl udržet Siriovi vlkodlaka mimo. Jestli to bylo po jejich smrti, neměl Sirius žádný důvod se ochomýtat poblíž. Jestli si chtěla autorka zkusit popsat sex dvou zvířat s lidským rozumem, budiž jí přáno, popis se jí dejme tomu povedl. Mně tam ale příběh dost chyběl a s emocemi jsem se nedokázala ztotožnit.”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Tohle je rozhodně povídka pro ty co mají rádi parodie a neuvěrilně nemožný konce.”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Nerla:

“S mentálním odpadem souhlasím, ovšem celou dobu jsem to četla s nevěřícným výrazem ve tváři a nechápala, co na tom ostatní mají. Na ztřeštěné parodie jsem nikdy zvlášť nebyla a tahle povídka to rozhodně nezměnila.”

Přes vánoční prázdniny

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Salome:

“Opravdu se mi to nelíbí - nepravděpodobné obě postavy, navíc rozvleklé. Za pravopisné chyby, díky kterým by materiál mohl sloužit jako výuková pomůcka (pardon, nemohl kvůli zbytečně explicitnímu obsahu) strhávám další bod. Nevadí mi, že to je slash. Nelíbilo se mi to (všimněte si subjektivního tvaru) proto, že jsem tomu neuvěřila. Nelze PWP slashi vyčítat, že je PWP slash. To také nedělám. Mně se tam nelíbílo, že to bylo příliš rozvleklé (ty jsi to vyjádřila lapidárněji) a že jsem nepochopila, proč by se kdo z nich tak choval. Pokud by to bylo čisté PWP, kde se tím autor vůbec nemá snahu zabývat, opět by mě to nechávalo chladnou. Ale tady byla většina povídky věnována právě motivům postav, a mě nepřesvědčily. A kromě příběhu jde vždy i o formu, tedy jazyk, a ten mě rozhodně nepřesvědčil také. Ostatně- proč bych měla mít nižší nároky jen proto, že je to fanfiction? Nemíním autory fanfiction urážet tím, že je budu poplácávat po ramenou jako pětileté děti, které namalovaly krásný domeček. Nejsou pětileté děti. A urážela bych tím ty dobré, a že jich je dost.”