Komentáře k povídkám autora/autorky: Lanevra

Stránky: 

Jabloňový květ

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Je to označeno jako slash, ale prvoplánově jde o het na Sareka a Amandu.Ono se od toho těžko odděluje Spirk, uvidíme jak moc toxický v tom bude;D || U Lanevry mi komentáře dělají problém.Vše co mě napadá zní jako masturbační projev nad oblíbeným autorem ;-) Klady jsou jednoznačné;het na ST v českých vodách je vzácnost.Nebo alespoň můj názor.Je to typická Lana.Humor, nápad, nevíte zda Vulkánce milovat či je vykastrovat za jejich chování, vražedný doktor McCoy a pak druhý pár;Spirk.Nakonec i ta Amanda žila ve vulkánské společnosti příliš dlouho, dle jejího rozhodnutí na konci.Teď mě omluvte, půjdu hučet do autorky ať začne psát ff na Leonarda a Sareka(slash je slash ;-) )|| Akkarra: Túdle.Postav se do řady.Tvůj Mirror!Spock a Mirror!Leonard počkají..nakonec utřem obě a bude fem!Spirk :-D”

Jabloňový květ

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Těším se, těším... :D /// Perfektní. Sarek a Amanda sice nejsou můj oblíbený pár, vlastně jsou mi jinak celkem lhostejní, ovšem v Lanině podání jsem si je docela zamilovala. O kvalitě spirku a Kostrova hudrování se není třeba vůbec zmiňovat. Prostě za plný počet a já si to jdu přečíst celé znova. :D / Benny: Ne, napřed doktora a Spocka. ;)”

Jabloňový květ

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Perfektní.”

Jabloňový květ

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Když jsem začala číst Jabloňový květ honily se mi hlavou dvě aluze. Výchozí situace zřejmě vědomě navazuje na mou oblíbenou TOS epizodu "Cesta na Babel". A poskytnutím náhledu do soukromí vulkánské rodiny ve mě probouzela zasuté vzpomínky na ST knížečku "Vraždy ve Vulkánské Akademii". Mám potěšující pocit, že Jabloňový květ v této společnosti obstojí. Odmyslím-li si totiž tu slashovou zápletku, která by samozřejmě projít nemohla, obstál by zbytek Květu mezi originálními scénáři se ctí. Je to už značné klišé chválit Lanevru za charaktery, ale je prostě skutečností, že - od do všeho brblajícího McCoye, přes do svých strojů zamilovaného Scottyho, po takové detaily jako je ruský přízvuk Chekova a bojový entuziasmus Sulua - jsou všichni přesně takoví jako si je pamatuji ze seriálu. Po pravdě mě u toho napadá hříšná myšlenka, že klasický Holmes nebo ST jsou Lanevře zkrátka bližší a že jen plýtvá talentem při snaze psát i HP FF. :) Vzato kolem a kolem ovšem Jabloňový květ samozřejmě není nic extrovního. Pravděpodobně nezvyklá ničí základy smýšlení o světě nebo aspoň o Star Treku. Je to prostě jen fanfiction, jak má být. Nemohu za to, že tohle dalece stačí na to, aby to byla v tuhle chvíli má nejoblíbenější česká K/S povídka. :) Což je docela ironie, když zvážím, že hlavním tématem tu měl být (a také je) vztah Amandy a Sareka.”

Jabloňový květ

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Lady Aludnev:

“...”

Lullaby

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak ti moc dík, Lani. Teď abych našla starý sešit z přírodovědy, protože si mi to dokonale zamotala - prase je pták, liška kokrhá, kůň plete na zakázku šály a sousedův Žeryk diriguje rybí pěvecký sbor a po lesích běhají mutanti... Ale jinak to bylo strašně roztomilé. :D”

Lullaby

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jsem protekční spratek.Četla jsem to za čerstva, před vydáním.A neudivilo mě to.Protože Lana zná ptactvo dokonale.Pták je prase, netopýr..a spousta jiných zvířatek.Tak proč by prase nemohlo být ptákem? :)”

Lullaby

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Odlesk západu tvého slunce

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Kde začít?Zcela první povídka na tento pár v československých vodách.Ano, Lana se opět předvedla jako průkopník a určitě ne poprvé ani naposled.A porod byl opravdu těžký a náročný.Ona sama to označila z velké části za depresivní povídku.Nesouhlasila jsem.Tedy dokud se neblížil konec a já neměla chuť zabít Doktora za jeho povahu a Sareka za jeho logické uvažování(nemluvě o autorce a provedení rituální vraždy).Škaredý skřet se špičatýma ušima :-D Připravte se na delší čtení, četla jsem verzi bez sexu(je tam, nebojte ;-))A jen ta měla 59stran ve wordu..vražedné, ale prostě Lanevra.”

Odlesk západu tvého slunce

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Už zase mě svědí ruka... V případě Vulkánců je to už skoro patologická potřeba. :D Ale bez ohledu na to, tohle bylo dokonalé. Mám pocit, že Lana je povídku od povídky lepší. Takže až příště napíše nějaký Star Trek (třeba ten zrcadlový... ;) ), tak jí asi u počítače postavím svatyni a začnu ji otevřeně uctívat. :D”

Odlesk západu tvého slunce

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Odlesk západu tvého slunce

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Hodnocení této povídky jsem vážně dlouho odkládala. Nemám k ní totiž s jistotou tak bezprostředně kladný vztah jako třeba k Jabloňovému květu. Mám ovšem dojem, že to vlastně není povídkou samotnou. Ve skutečnosti jsem totiž skákala radostí vždy, když si McCoy zabručel, jak hrozní ti vulkánci jsou, případně když se nějak projevovali přímo ti vulkánci. Šla jsem s příběhem, když McCoy a Sarek společně sdíleli své trauma. Jenže ... ten sex tam pro mě byl tentokrát tak nějak navíc. Číst za takových okolností slashovu povídku, to je jako dívat se na muzikál a mít za to, že jsou tam navíc ty hudební scény. Nebo jako se dívat na kung-fu film a přetáčet bojové sekvence. Jestli to cítíte takhle, tak evidentně prostě nejste cílová skupina. Myslím, že v mé hlavě k sobě McCoy a Sarek zkrátka nepatří stejně bezprostředně jako třeba Kirk a Spock. Při tom se mi líbilo, jak se starosvětská McCoyova morálka snažila domluvit se Sarekovou logikou. A nevím, jestli nebudu za masochistu, ale fakt se mi líbil konec. SPOILER! On je to (narozdíl od toho Jabloňového květu) takový víc typicky "lanevrovský konec", ale doznávám, že speciálně tenhle konec ve stylu - potkali jsme se, ale teď je čas jít svou cestou - se mi moc líbí. Hodnocení: 4/5”

Podoba

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Ta čtyřka není možná zrovna čistá, ale je to má nejoblíbenější česká K/S povídka. A v tom směru k ní mám hluboký vztah. :) Pravda je, že v tomto párování existuje mezi českými povídkami jen minimální konkurence. - Než slash je tohle spíš jen takový preslash. A protože mám pocit, že to slovo si káždý definuje po svém (někomu stačí, že tam není sex), tak raději polopaticky: Vztah mezi Spockem a Kirkem tu ne zcela jednoznačně překročil hranice přátelství, ale ... :)”

Podoba

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Nevím přesně, jaký postoj zaujmout. FF z TOS je maličko a že se najde je obrovský bod k dobru. Ale odpustit proto rozličná klišé a zbytečné překlepy? Přitom to vlastně vůbec nebylo špatné, zvlášť první část. Jen tomu chybělo něco, něcooo... něco. Ale co. Potěšila :-)”

Podoba

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Zuzi:

“Jako vejce vejci”

Podoba

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Co na to říct, líbilo. :) A Kirk je pěkně zlomyslný parchant - chudák Kostra, ten si asi užije... :)”

Podoba

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Rok vydání 2011.Ještě to není klasická Lanevra.Ale dobré to je i tak.”

Světlo v písku

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zajímalo by mě, jestli to Spock Kirkovi někdy řekne. Ale myslím, že ne. :)”

Světlo v písku

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“To napsala Lana?!Senilním, kdysi jsem to četla a rozhodně je to památné:)”

Světlo v písku

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné”

Světlo v písku

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“....”

Světlo v písku

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Memorin:

“m”

Světlo v písku

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Některé páry prostě patří k sobě. :-)”

Světlo v písku

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Kirkovo vzplanutí mi připadlo poněkud unáhlené, ale .. no jo ... vždyť on je to od mládí přelétavý námořník - V každém přístavu jedna holka. :) Ach jo ... já to řeknu ... tu větu, kterou jsem si slibovala, že říkat nebudu: "Škoda, že to není delší..." Ovšem Lanina dokonalého, ale nevyhraněného Spocka, který působí jako, že ještě neví, co si má počít sám se sebou (v přesném protikladu ke Kirkovi, který má ve všem jasno), jsem si tu zamilovala ... víc než před tím. Je-li to tedy vůbec možné? :)”

Světlo v písku

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Stránky: