Komentáře k povídkám autora/autorky: Lanevra

Silniční anděl

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tedy, jestli Lanevra ten název ještě změní, což tak trochu hrozí, tak mi udělá čářu přes rozpočet. / Možná si dělám do budoucna starosti s tím, jaký děj dokáže Lanevra z téhle povídky ještě vykřesat, když se zatím jediný konflikt točí kolem Deanovi neschopnosti ujasnit si, jestli s Casem něco mít chce? Nicméně mě to doposud strašně baví. Hlavně proto, že hrdiny příběhu ve svých rolích poznávám, že Cas je upřimný až na zabití a Dean se tváří seč může, že je v pohodě. A čtenář by je za to s chutí oba pomiloval.”

Silniční anděl

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Šíleně romantické což je u Lanevry nezvykle.Pokud bych nevěděla co kluky čeká, asi by byla známka o bod nižší, ale pokračování toho slibuje hodně.”

Silniční anděl

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ó, ano... Dean se chová jako blbec (jak jinak, ostatně je to přeci Dean) a Castiel tak úplně neví, kde je chyba (jak jinak, ostatně je to přeci Cas). Občas se divím, že se ti dva ještě vzájemně neumlátili prvním alespoň trochu vhodným předmětem, který by byl zrovna po ruce: :D”

Silniční anděl

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Och! Netrpelive ocekavam neco dalsiho:)”

Silniční anděl

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“Veľmi dobre sa to čítalo. Cas bol rozkošný a Dean trochu ťulpas, presne tak, ako to byť má :)”

Silniční anděl

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Alisenka666:

“K přečtení...”