Komentáře k povídkám autora/autorky: Kartist

Pouta mezi námi

Autor: Kartist      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Pravda, je ode mě trochu nefér tuhle povídku hodnotit, když jsem jako beta o X kapitol napřed oproti ostatním čtenářům, ale mně to nedá :D V životě bych si nemyslela, že mě bude bavit mudlovský AU, ale do téhle povídky jsem se zamilovala okamžitě. Nedostatek magie tu kompenzuje dostatek... všeho ostatního. Harry je typický puberťák, který je zmítaný mezi spoustou trablů: má rád svého opatrovníka, který je ale trochu divný patron, řeší problémy s kamarády, zaplétá se do běžných puberťáckých průserů a musí se vyrovnávat se všemi divnými věcmi, které se kolem něj dějí... A Severus je prostě Severus. Vychovává svého svěřence v nevědomosti, protože se domnívá, že je to pro jeho bezpečí, ale kouzelnický svět občas bytostně postrádá. Navíc je na všechno sám, stejně jako kdysi byl sám i na všechno, co se odehrálo mezi kouzelníky. Teď na něm ovšem nezávisí jen jeho vlastní život, ale i jeden cizí, který musí chránit... Je to bolestně dojemné a strašně se těším, až povídka postoupí ještě dál - věřím ale, že hodnocení zůstane úplně to stejné.”

Pouta mezi námi

Autor: Kartist      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Doufám, že to bude dokončeno a to co nejdřív, protože nerada čtu rozepsané povídky. Vypadá to ale velmi slibně.”