Komentáře k povídkám autora/autorky: Kartist

Noční kvílení

Autor: Kartist      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Diggory se nezdá... Já si vždycky říkala, že ta jeho koupelnová rada byla taková dost vágní a všeliká, a tady jsme se konečně dočkali smysluplného vysvětlení, proč tomu tak bylo. Cedricova pomoc se ukázala být spíš takovou poněkud podlou falešnou záminkou než opravdovým zájmem o Harryho blaho... v turnaji. A co se týče vajec, pozornosti se v téhle povídce dočká nejen to zlaté :D”

Noční kvílení

Autor: Kartist      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Já tento pár žeru... Tady teda Cedric není nějaké upejpavé neviňátko a Harry se rád přizpůsobí, i když zpěvák z něj nebude.”

Složité soužití

Autor: Kartist      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Příjemná vánoční oddechovka. Harryho trochu zlobí, že se Severus poslední dobou vrtá víc v lektvarech než v něm, a Severus se ho trochu nešikovně (ale vlastně vskutku geniálně) snaží u(s)pokojit.”

Trpké poznání

Autor: Kartist      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Pěkná, kraťoučká PWP jednohubka, která naznačuje, jak by to mohlo vypadat, kdyby Harry za zesectumsemprování Malfoye dostal od Snapea (jistě zasloužený) trest, který ho v kánonu, pokud si správně pamatuju, nějak minul. Aneb jak by řekl strýc Vernon... Spravedlnossssst!”

Trpké poznání

Autor: Kartist      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Super zvolená chvíle pro zasazení děje, podle mě má přesně tento okamžikem vodrý potenciál i třeba pro rozsáhlejší fanfikcil. Tato ta krátká jednohubka se mi ovšem líbila a naštěstí nezklouzla k nějakému patosu.”

Vyměřený čas

Autor: Kartist      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Severus má chuť si odplivnout, jaj! A má noční košili! Vztah je smysluplně naroubovaný na kánon, Severus trucuje jako děcko, což je dosti IC a je škoda, že tuhle jeho polohu obvykle všichni opomíjejí. Brumbál je roztomile ochotný ho uchlácholit, ať to stojí, co to stojí. :-) Kazí to poněkud kostrbatá čeština.”