Komentáře k povídkám autora/autorky: Kartist

Noční kvílení

Autor: Kartist      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Diggory se nezdá... Já si vždycky říkala, že ta jeho koupelnová rada byla taková dost vágní a všeliká, a tady jsme se konečně dočkali smysluplného vysvětlení, proč tomu tak bylo. Cedricova pomoc se ukázala být spíš takovou poněkud podlou falešnou záminkou než opravdovým zájmem o Harryho blaho... v turnaji. A co se týče vajec, pozornosti se v téhle povídce dočká nejen to zlaté :D”

Noční kvílení

Autor: Kartist      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Já tento pár žeru... Tady teda Cedric není nějaké upejpavé neviňátko a Harry se rád přizpůsobí, i když zpěvák z něj nebude.”

Pouta mezi námi

Autor: Kartist      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Pravda, je ode mě trochu nefér tuhle povídku hodnotit, když jsem jako beta o X kapitol napřed oproti ostatním čtenářům, ale mně to nedá :D V životě bych si nemyslela, že mě bude bavit mudlovský AU, ale do téhle povídky jsem se zamilovala okamžitě. Nedostatek magie tu kompenzuje dostatek... všeho ostatního. Harry je typický puberťák, který je zmítaný mezi spoustou trablů: má rád svého opatrovníka, který je ale trochu divný patron, řeší problémy s kamarády, zaplétá se do běžných puberťáckých průserů a musí se vyrovnávat se všemi divnými věcmi, které se kolem něj dějí... A Severus je prostě Severus. Vychovává svého svěřence v nevědomosti, protože se domnívá, že je to pro jeho bezpečí, ale kouzelnický svět občas bytostně postrádá. Navíc je na všechno sám, stejně jako kdysi byl sám i na všechno, co se odehrálo mezi kouzelníky. Teď na něm ovšem nezávisí jen jeho vlastní život, ale i jeden cizí, který musí chránit... Je to bolestně dojemné a strašně se těším, až povídka postoupí ještě dál - věřím ale, že hodnocení zůstane úplně to stejné.”

Pouta mezi námi

Autor: Kartist      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Doufám, že to bude dokončeno a to co nejdřív, protože nerada čtu rozepsané povídky. Vypadá to ale velmi slibně.”

Složité soužití

Autor: Kartist      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Příjemná vánoční oddechovka. Harryho trochu zlobí, že se Severus poslední dobou vrtá víc v lektvarech než v něm, a Severus se ho trochu nešikovně (ale vlastně vskutku geniálně) snaží u(s)pokojit.”

Stíny minulosti

Autor: Kartist      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Snape je tu hned od začátku takový uhlazený a smířlivý a přátelský, aniž bychom se dočkali jeho POV, který by tu změnu v přístupu trochu vysvětlil. Dejme tomu, že za to může nečekané přežití války. Ale aspoň je hezky zašitý v Tkalcovské a chodí si po baráku bosky, to se mi líbí. :-) Harryho postupné zakoukávání/sbližování je naproti tomu uvěřitelné. Bodík navíc za podprahový snilch. :DDD”

Stíny minulosti

Autor: Kartist      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Bože, Severus uzurpující si hrneček s jelenem je TAK zlatý... Jinak tu Severus má po válce už zřejmě trochu obroušené hrany, tudíž z něj neodkapává jeho typický sarkasmus po hektolitrech jako v jiných povídkách (což já ráda), ale zase to Harrymu dost usnadňuje práci :) Takže je to takový milý vánoční fluffík, který stojí za přečtení i v případě, že jste jako já jinak spíš na hurt/comfort, rape a jiné podobně zvrhlé povídky :D”

Šťastné slitování

Autor: Kartist      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Povedené detaily (Severusovo rozvrzané křeslo), provokující pasivně agresivní Lupin (musel se na to ovšem posilnit), vyprovokovaný Severus, který se původně chtěl místo slavení Vánoc zašít s knížkou. :-D”

Trpké poznání

Autor: Kartist      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Pěkná, kraťoučká PWP jednohubka, která naznačuje, jak by to mohlo vypadat, kdyby Harry za zesectumsemprování Malfoye dostal od Snapea (jistě zasloužený) trest, který ho v kánonu, pokud si správně pamatuju, nějak minul. Aneb jak by řekl strýc Vernon... Spravedlnossssst!”

Trpké poznání

Autor: Kartist      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Super zvolená chvíle pro zasazení děje, podle mě má přesně tento okamžikem vodrý potenciál i třeba pro rozsáhlejší fanfikcil. Tato ta krátká jednohubka se mi ovšem líbila a naštěstí nezklouzla k nějakému patosu.”

Vyměřený čas

Autor: Kartist      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Severus má chuť si odplivnout, jaj! A má noční košili! Vztah je smysluplně naroubovaný na kánon, Severus trucuje jako děcko, což je dosti IC a je škoda, že tuhle jeho polohu obvykle všichni opomíjejí. Brumbál je roztomile ochotný ho uchlácholit, ať to stojí, co to stojí. :-) Kazí to poněkud kostrbatá čeština.”