Komentáře k povídkám autora/autorky: KalamityJane

Stránky: 

Londýnské střípky

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“Výborne napísané - príbeh smutný, pochmúrny a pesimistický, no s nádejou na lepšie zajtrajšky.”

Londýnské střípky

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Benny:

“Čtenář, co prolezl českou scénu v tom najde kousek ze skoro každé ff.Je to mínus příběhu?Ani ne.Rozhodně ne.O tom do jaké míry je kdo IC nebo není, nebudu polemizovat.Jako celek se to povedlo.A upřímně, Jane mě v tom dost zachraňuje.Snarry scéna upadá.Nebo už jí mám kopat hrob?”

Londýnské střípky

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“=)”

Londýnské střípky

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Příjemná jednorázovka, hezký jazyk i sloh.”

Londýnské střípky

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Povedené. Oceňuju hlavně ten závěr - žádný přeslazený happy end.”

Londýnské střípky

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Londýnské střípky

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

shadow:

“Přišlo mi moc smutné, něco takového jsem právě teď nehledala. Člověk si sice může domýšlet ty světlé zítřky, ale... Nevím, jestli se k povídce vrátím. Ale stejně dávám 4, vůbec mi nevadí takový ten pocit „tohle už jsem někde četla“, rozhodně lepší, než když se někteří pokouší o originalitu (nemají na to) a stvoří kočkopsa.”

Londýnské střípky

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Londýnské střípky

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Mariella:

“...”

Londýnské střípky

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Strašně zajímavá atmosféra - strašně smutná a depresivní a zároveň plná naděje a očekávání.”

Nevěrný Harry

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Benny:

“Harry své zmijozelské srdce nezapře..nebo za to může soužití se Zmijozelem?:D”

Nevěrný Harry

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“... ten konec je skvelej :D”

Nevěrný Severus

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Benny:

“Draco..já z té představy nemůžu!:D”

Nevěrný Severus

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Dvakrát jsem si poprskala monitor. :D”

Nevěrný Severus

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“:-D Operace... PS: Je ta povídka inspirována obrázky, kterými si myslím, že je inspirována nebo jimi není inspirována? Kdo vytuší, co myslím za obrázky, mi možná zasvěceně odpoví. :-D”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nechce se mi to rozebírat..hezká a dlouhá ff o sbližování, sex není explicivně popsán, porážka Voldyho.V podstatě klasika, která neomrzí.”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Regi:

“S velkými pauzami stále čtu a líbí se mi to. Po dočtení doplním výsledné dojmy.”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

shadow:

“Tak, kniha přelouskána (i když zbývá ještě epilog). Myslím, že se to KJ povedlo. K mé potěše neměla v povídce potřebu nechat Harryho stát se obětí sexuálního nebo psychického týrání, a ani z něj neudělala nadčaroděje, který by ve chvíli, kdy se dozví, co před ním Severus dlouho tají, nad tím jen mávl rukou a řekl „V pohodě, jdu do toho“, ale potřebuje čas, aby se s tím srovnal. Na druhou stranu musím říct, že najednou někde od 24. kapitoly jsem se už nemohla dočkat konce a nasadila jsem rychločetbu. I vztah mezi Harrym a Severusem mi do chvíle, kdy mezi nimi panovalo přátelsko-nepřátelské napětí přišel líp popsaný, zábavnější. Když už mezi nimi konečně bylo něco víc, i když tam jejich vzájemné pocity byly popsány, já jsem to tam prostě moc necítila (lásku, jiskření, vášeň,...). Ale zas oceňuji, že nežvatlali jak ženy trpící vážnou hormonální nerovnováhou. Každopádně jsem moc ráda, že takovéto příběhy pořád ještě někdo píše. Děkuju. //Tak jsem dočetla i epilog, kdyby ho autorka nepřipsala, nescházel by mi. 3/4”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Musela jsem si Nullo modo přečíst znovu, protože přece jen, začátek jsem četla už před dlouhou dobou, tak abych mohla hodnotit objektivně. Taky proto, že jsem tam usilovně hledala ono Ankarrou zmíněné ovlivnění EK. Hm, nenašla jsem ho. Jistě, některé společné prvky tam jsou. Ale mám pocit, že současný autor FF už chtě nechtě čerpá ze společného kotle kolektivního FF vědomí, aniž je občas úplně schopen odlišit, co je ještě kánon co fánon a co se vylíhlo v jeho vlastní hlavě. Řeka bych, že to, co je podstatné totiž vznikající vztah mezi Harrym a Severusem, se od EK dost liší. Není lepší ani horší, je jiný. Ale zpět. Více se mi líbily první dvě třetiny, které jsem si teď s velkou chutí přečetla znovu, poslední kapitoly už jsem trochu přeskakovala (no dobře, taky jsem si je lépe pamatovala). Epilog na mně zapůsobil zvláštně - na jednu stranu - řešení se mi zdálo jak originální, tak věrohodné. Ano, tak by to po patnácti letech mohlo být. Na druhou stranu - nad úplným závěrem dumám. Líbí se mi? Myslím, že úplně ne, ale uznávám, že bylo velmi Snapeovské. Co musím ale ocenit je jazyk, kterým KalamityJane píše. Některé obraty jsem si vyloženě vychutnávala. To je asi to, co na tomto příběhu oceňuji nejvíc. Tak jako tak, k NM se určitě ještě vrátím.”

Spolek magického tance

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Jistě originální drarry.”

Zkouška

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Výzvy na Pataložčině webu "Harry Potter Drabbles" jsou sice nesoutěžní, ale tohle je můj osobní favorit z prvního kola. Ovšem téma "Nejtěžší je začít" má za sebou teprve druhý den po vyhlášení, takže kdo ví, co se ještě objeví?”

Zkouška

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“:-D”

Zkouška

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Benny:

“Dokonalé:D”

Stránky: