Komentáře k povídkám autora/autorky: Julie

Stránky: 

Hra na schovávanou

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

ave:

“Zvláštní rozhovor a nádherná povídka o smrti a o životě. Smrt počítající do deseti a prastará moudra pronášená dětským hlasem.”

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Moc dobrá povídka. Snape jako z knížky (a Lupin koneckonců taky).”

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Vrána:

“Nedlouhý odraz Severovy mysli v zrcadle jeho trochu hořké ironie. Melancholické. Kanonické. Působivé. A tak nějak ..skrytě pozitivní.”

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Vždycky jsem říkal, že kánonický Lupin je dost velký blbec na to, aby s kánonickým Snapem vydržel. A tady je prvotřídní důkaz.”

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Ano, jestli má mít Snape někdy s někým něco, tak přesně tohle.”

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Smutné, ale přesto svým způsobem úsměvné. Jedna z mála povídek, u které naprosto věřím, že by se to takhle klidně mohlo stát.”

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Arengil:

“Jedna z nejlepších s mým oblíbeným pairingem. Co si víc přát?”

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“tahle povidka je jednoznacne na pet... nejenom proto, ze u nekterych povidek mate pocit, ze vam nekdo vidi do hlavy (...a zcela sobecky si myslite, ze nektere pocity jsou originalni, jen vase...)”

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Nevím proč ty negativní komentáře a zklamané reakce. Podle mě je toto snad nejvěryhodnější Snape ve fakticky romantické povídce. Navenek sebevědomý, nepropustný, nikdy ničím zaskočený, necitlivý, ale uvnitř nejistý člověk toužící po troše toho štěstí jen pro sebe, i když to nikdy nepřizná a to vlastně ani sám sobě. A takto se může cítit i muž. Bohužel znám ze svého okolí pár takových lidí. Forma textu náhodou zajímavá a originální, občas sama se sebou takové dialogy taky vedu a to dokonce nahlas :-D”

Nesměj se mi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

ave:

“Příběh o lásce, která odešla, nebo možná příběh o umírajícím přátelství. Příběh, který dokáže strašně bolet, když si ho připustíte k srdci.”

Nesměj se mi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Nemám slov, dostalo mě to”

Nesměj se mi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Arengil:

“Výborná povídka, ale strašně osobní. A to myslím jako kompliment.”

Nesměj se mi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Mám nadějnou náladu a proto říkám: kdo ví, možná mluvila o někom úplně jiném a ne o Sibyle.”

Osika

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Tak nějak pořád nemůžu uvěřit, že na ffdeniku do teď chyběla Osika... :) No, pro mě je to rozhodně nejlepší potterácká fanfikce, co jsem kdy četla a asi i budu číst. Osika nepatří k takovému tomu oddechovému typu povídek, kterými si krátím přednášky. Pokud si na ni ale laskavý čtenář udělá čas, odměnou mu bude promyšlený příběh - navíc neskutečně dobře napsaný promyšlený příběh. (No a samozřejmě i krásné Remus/Sirius scény ;o).) Závěr je tak trochu jiný než celý zbytek povídky a ještě pořád se nemůžu rozhodnout, jestli se mi tam hodí nebo ne. Asi je to ale dobře - kdyby se nesl v duchu předchozích kapitol, patrně by mi vybuchla hlava :o).”

Osika

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“Do jedinýho slova souhlasím s tím, co napsala Rebelka. Tahle povídka mě přiměla zbláznit se do ní už po první kapitole, ale úplnou dokonale promyšlenou tečku tomu dodal až konec. Důkaz, že pro toho, kdo se nevzdává, vždycky existuje naděje.”

Poslední z bratří Weasleyů

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

ave:

“Ačkoli to zní jako strašný protimluv, je to optimistická povídka o smrti. A i hodné svetry si zaslouží své nebe.”

Souvislosti

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

ave:

“Příběhy probíhající vedle příběhů. Souvislosti, které bolí. Dokonalý příběh, který nutí k přemýšlení.”

Souvislosti

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Danae:

“Jednorázovka roku - a kdoví, jestli ne i pětiletky.”

Souvislosti

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

neviathiel:

“Pokud si ze SOSáckých soutěží zapamatujete některou povídku, bude to tato. Drsná, bez příkras, velmi reálná a místy až krutá. A jeden tajný tip: až na druhé, třetí přečtení je opravdu ono.”

Souvislosti

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Miluju tuhle povídku. Při každém dalším přečtení v ní čtenář stále objevuje něco nového, mrazivého.”

Temný čaj bez cukru

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Trochu depresivní povídka, ve které se Snape s Lupinem sice nemají rádi, ale zasouloží si i tak.”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“skvělé. přečetla jsem si komentáře a pak tu poslední větu. (jen tu jednu jedinou) no ale schází mi v ní nějaké sloveso, anebo se mi to jen zdá? ale skvělé, fakt. dnes rozhodně za pět. Dne: 2012-06-25 16:17:35 ................ Využívám možnosti editovat a edituji. Přečetla jsem si celou povídku, číselné hodnocení neměním. Jen doplním něco k tomu, co jsem napsala, hlavně k tomu svému "dnes". Ten den jsem jednala se dvěma pány, kteří mi natolik naštvali svým předváděním se, podivným a nesolidním jednáním atd., že jsem o nich pak v soukromí mluvila značně naštvaně jako o ptácích. Dvou. No a pak přijdu sem, přečtu si komentáře, zmínku o poslední větě, nemám trpělivost a náladu číst celé, tak povídku jen přelétnu a... píšu komentář. (To je prostě život, není ladný ani spravedlivý.)”

Zrcadlo a maska

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

ave:

“Příběh o neporozumění mezi světy. Příběh o hledání a ztrátě sebe sama. Příběh o tom, že někdy zůstanou jen masky.”

Zrcadlo a maska

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Lenette:

“„Severus Snape zná jen své masky“ podľa mňa asi najkrajšia veta poviedky veľmi pekná poviedka, i keď dosť smutná, niečím mi pripomína mňa...”

Stránky: