Komentáře k povídkám autora/autorky: Julie

Jak se neztratit v alternativních vesmírech

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“pekné, vtipné zhrnutie. dobrá práca.”

Jak se neztratit v alternativních vesmírech

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Článek znám dlouho, byl podle všeho prvním, který na toto téma v ČR vznikl. Doznávám, že jsem ho až dosud nehodnotila, protože jsem nevěděla, jak ho hodnotit. * Když si řeknu, že jeho cílem bylo smysluplně popsat dané téma, mohu mu dát klidně za pět, protože to zvládl bez chyb. To, že autorce vypadlo z paměti Bradburyho "Burácení hromu" je sice možná tak trochu bota, ale paměť občas selže každému (Tedy zrovna mě dost často. :)) a popisovat dějiny sci-fi nebylo smyslem tohoto textu. Tudíž to nepovažuji za důležité. * S tou myšlenkou, že eixistují dva základní druhy AU snad nelze než souhlasit? Jestli to někdo vidí jinak, ráda si nechám vysvětlit jak? Sama mám problém s tím, že jde o dva tak rozdílné jevy, že mi připadá skoro nepřípadné je označovat jedním slovem. * Pokud si řeknu, že čekám nějakou speciální nadstavbu v podobě myšlenek, které by mě osobně nikdynikdynikdy nenapadly, tak bych ho mohla považovat prostě za průměrný. Jenže já nic takového nečekala... Půjdu střední cestou a dám čtyřku, při čemž za nadstavbu považuji hlavně Juliin dlouhodobý osvětový přínos v rámci FF.”

Jak se neztratit v alternativních vesmírech

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Lady Aludnev:

“:D”