Komentáře k povídkám autora/autorky: Julie

Hra na schovávanou

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No je to sice smutné, ale jinak mi to přišlo spíš... Řekněme, že přímo zbožňuju, když někdo vede rádoby zasvěcený kecy o smrti, jako kdyby na ní měl patent....”

Ostuda trampů

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“??? Nechápu...”

Temný čaj bez cukru

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

delatrix:

“nestojí to za nic”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Nerla:

“To je tolik... tolik... uá. Ano, poslední věta tomu skutečně dala korunu, to je skoro jak popis cesty k satori, toho byla jedna knížka o zen buddhismu, co se mi dostala do rukou, plná. Jinak je to skutečně jedna perla za druhou, navíc ve formě, která vydává neschopnost napsat větu rozvitou za umění. Ne, tohle já nebaštím.”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“tahle povidka je tak desne temna, az se mi z toho zkroutila ma peclive nazehlena patka a glady se mi samym strachem schovaly pod stul... ne vazne, jestli se autorka timhle stylem psani snazila navodit temnou atmosferu, tak ji to nezeru... davam bod za napad, asi nejsu ten spravnej darkcoolin, abych to ocenila...”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

larkinh:

“Nelíbí se mi styl, kterým je to napsané - nic jiného nehodnotím, protože mě to díky tomu nebavilo číst celé.”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Ach, Bože. Vždycky čekám, kdy se za oslovením Severe! objeví i zvolání Jihu! Východe! Toto a trapně melodramatická, podivná povídka.”